Niks, zowel van verzekering niet als van politie niet.quote:
Oke, vervelend.quote:Op maandag 29 oktober 2018 16:46 schreef Drakedoge3 het volgende:
[..]
Niks, zowel van verzekering niet als van politie niet.
Morgen maar weer bellen... Godverdomme bijna een maand geleden
Mijj verzekering wil ook niet een nog een keer contact opnemen met zijn verzekering want ik heb alleen een WA.... Wel hebben ze 23 oktober nogmaals alle 21 stukken naar ze verstuurd uit "service"
quote:Op woensdag 24 oktober 2018 14:09 schreef baskick het volgende:
[..]
Als hij op 2 telefoontjes met terugbelverzoek niet reageert, waarom op een brief dan wel?
Heb je al aangedrongen op het doen van aangifte wegens verlaten van de plaats van ongeval zonder zich bekend te maken?
Dus een valse nummer opgeven kan en mag gewoon?quote:Op donderdag 1 november 2018 15:32 schreef Drakedoge3 het volgende:
Update:
Na 2 ingesproken voicemails en een brief heeft die vrouw van hem eindelijk contact gehad met politie en vervolgens weer een telefoonnummer voor de tweede keer opgegeven wat niet juist was: blijkt telefoonnummer van een onbekende vrouw te zijn die helemaal niks van de zaak af weet. Er gaat nu weer een brief naartoe dat ze moet bellen tijdens zijn beschikbare dienst
Het is nu dus wel duidelijk dat ze met opzet twee keer verkeerde informarie geven want het tweede nummer wijkt sterk af vanhet eerste agent. Dan kan ik toch gewoon aangifte doen ? Moet ik dit zelf aangeven bij de agent ? Want hij gaat nu weer voor een tweede keer een brief sturen. En een maand later weet ik nog wie de bestuurder is en is mijn schade nog niet hersteld ..quote:Op donderdag 1 november 2018 15:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus een valse nummer opgeven kan en mag gewoon?
Maar er is wel mogelijkheid geweest tot het uitwisselen van gegevens dus hij heeft niet de plaats van ongeval verhalen volgens agent. Alleen wel tot twee keer toe, bij mij en bij agent, valse gegevens gegeven en dat is wel strafbaar. Ik wil dat de agent er aangifte van gaat doen in plaats van brieven sturen.... Wat heb ik daar aanquote:Op donderdag 1 november 2018 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
Aangifte doen van verlaten plaats ongeval, de bestuurder heeft immers niet de juiste gegevens gegeven. Dan mag de bestuurder op het bureau komen en zijn verklaring geven en dan gaat justitie er iets van vinden.
Naam en plaatsnaam bleek te kloppen volgens agent. Alleen het telefoonnummer is niet in gebruik en het nummer wat zijn vrouw aan agent geeft om te kunnen bevestigen of het lijkt op het nummer wat ik kreeg, is een totaal ander nummer van een onbekende vrouw die niks van de zaak af weetquote:Op donderdag 1 november 2018 20:30 schreef Tinos85 het volgende:
Hern enige juiste wat jij hebt is het kenteken. Als hij valse informatie opgeeft verlaat hij de plaats van het ongeval zonder zijn identiteit kenbaar te maken. Daar kan je gewoon aangifte van doen.
Als naam, plaats en kenteken klopt vul je dat toch in op het schadeformulier en stuur je die op naar je verzekering? Telefoonnummer heb je nergens voor nodig, verzekering handelt het dan verder af.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:36 schreef Drakedoge3 het volgende:
[..]
Naam en plaatsnaam bleek te kloppen volgens agent. Alleen het telefoonnummer is niet in gebruik en het nummer wat zijn vrouw aan agent geeft om te kunnen bevestigen of het lijkt op het nummer wat ik kreeg, is een totaal ander nummer van een onbekende vrouw die niks van de zaak af weet
Dat bleek achteraf te kloppen nadat de politie dat is nagegaan. Voordat ik daar ben geweest had ik al een schadeformulier opgestuurd met alleen zijn kenteken.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Als naam, plaats en kenteken klopt vul je dat toch in op het schadeformulier en stuur je die op naar je verzekering? Telefoonnummer heb je nergens voor nodig, verzekering handelt het dan verder af.
Verzekering heeft genoeg aan een kenteken. Die kunnen die gegevens gewoon opvragen.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:22 schreef Drakedoge3 het volgende:
[..]
Dat bleek achteraf te kloppen nadat de politie dat is nagegaan. Voordat ik daar ben geweest had ik al een schadeformulier opgestuurd met alleen zijn kenteken.
2 keer een vals nummer. De enige gegevens die ik heb zijn H de jong uit Heerenveen met het kenteken. Ik wil contact met die man maar niemand geeft mij meer gegevens. De politie krijgt tot twee keer toe een vals telefoonnummer.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:31 schreef Physsic het volgende:
Dus hij heeft wel de juiste identiteit opgegeven, enkel een onjuist telefoonnummer?
Je hoeft geen contact met die man, je verzekering handelt het gewoon af.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:37 schreef Drakedoge3 het volgende:
[..]
2 keer een vals nummer. De enige gegevens die ik heb zijn H de jong uit Heerenveen met het kenteken. Ik wil contact met die man maar niemand geeft mij meer gegevens. De politie krijgt tot twee keer toe een vals telefoonnummer.
In dat geval denk ik dat verlaten plaats ongeval inderdaad niet van toepassing is. Wel super vervelend... Niet opgeven.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:37 schreef Drakedoge3 het volgende:
[..]
2 keer een vals nummer. De enige gegevens die ik heb zijn H de jong uit Heerenveen met het kenteken. Ik wil contact met die man maar niemand geeft mij meer gegevens. De politie krijgt tot twee keer toe een vals telefoonnummer.
Ook als er geen ‘verhaalsbijstand’ in zijn verzekering zit?quote:Op donderdag 1 november 2018 21:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je hoeft geen contact met die man, je verzekering handelt het gewoon af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |