Er zit geen cover op. En thanks voor het ongevraagde advies.quote:Op zondag 14 oktober 2018 18:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Zit meestal een soort van 'cover' over het scharnier, even lospeuteren.
Hier een wat uitgebreidere uitleg: https://onlineonderdelens(...)-losmaken-repareren/
Als je de deur er toch uit hebt, maak meteen even je oven schoon
Dat lukt dus niet, ik krijg er geen beweging in. Ik kan de deur half uit de scharnieren tillen, maar verder niet. Hij blijft dan vast zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2018 18:53 schreef Jordy-B het volgende:
meestal moet je dat voetje wat in de deur steekt, even naar boven draaien, de deur weer deels sluiten en dan naar je toe trekken.
Deze had ik inderdaad gevonden en ik probeer te doen wat ze daarin beschrijven, maar ik krijg het dan niet voor elkaar. Dus daar loop ik vast.quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:12 schreef Puala het volgende:
https://www.gebruikershan(...)12790.html?page=0029
Heb je daar wat aan?
Ga ik proberenquote:Op zondag 14 oktober 2018 19:10 schreef Jordy-B het volgende:
Hou de deur bij (niet aan) de scharnieren vast, terwijl de deur horizontaal (dus geheel geopend) is. Druk met je vinger het scharnier (aan de oven-kant) omhoog terwijl je de deur schuin omhoog naar je toe trekt.
Nee, die zit er niet. Of ik zie hem niet, maar het is niet zoals op de YouTube filmpjes van dit merk. Dat had het zoveel makkelijker gemaakt.quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:24 schreef halfway het volgende:
Er zit een heveltje die de scharnieren kan blokkeren waarna je de deur eruit kunt tillen.
Ik kan de scharnier niet omhoog drukken, want ik kan niet onder het scharnier.quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:10 schreef Jordy-B het volgende:
Hou de deur bij (niet aan) de scharnieren vast, terwijl de deur horizontaal (dus geheel geopend) is. Druk met je vinger het scharnier (aan de oven-kant) omhoog terwijl je de deur schuin omhoog naar je toe trekt.
Ik wacht even totdat vrouw klaar is met het in bed leggen van peuter, want alleen lukt het me niet. Tot nu toe bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:34 schreef Jordy-B het volgende:
Dan hetzelfde proberen met de deur horizontaal. Het scharnier bevat een haakje om te voorkomen dat de deur uit eigen beweging los kan komen. Dat haakje moet je even onthaken, vandaar de opwaartse beweging.
Goede tipquote:Op zondag 14 oktober 2018 19:38 schreef halfway het volgende:
Even pauze, bak koffie. En dan rustig de zaak bekijken met een zaklamp.
Ik hoef echt geen kracht te zetten om de eur eruit te krijgen.
Je ziet in de scharnieren 2 gaatjes, deur helemaal open, 2 spijkers erin.quote:Op zondag 14 oktober 2018 19:44 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb het scharnier gefilmd. Op welk moment zou ik ergens iets moeten kunnen doen denken jullie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.14 oktober 2018 (video)
Je bent mijn held!!quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:13 schreef halfway het volgende:
[..]
Je ziet in de scharnieren 2 gaatjes, deur helemaal open, 2 spijkers erin.
Deur voorzichtig dichtdoen zodat de scharnieren gelift worden en naar je toe trekken.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop