quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:40 schreef sjampoeh het volgende:
dus jeff zit ook al aan de drank ?
beste vrienden
slokje, nipje straks is het gewoon weer een glaasje en nog een en nog een nou doe maar een flesquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1 slokje kruiden bitter Ja is vroeg in de ochtend maar geen halszaak. John komt even op bezoek en geeft een hand aan iedereen.
1 slok is al te veel, vooral bij zo'n instabiel ventjequote:Op zondag 14 oktober 2018 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
1 slokje kruiden bitter Ja is vroeg in de ochtend maar geen halszaak. John komt even op bezoek en geeft een hand aan iedereen.
dus datquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
1 slok is al te veel, vooral bij zo'n instabiel ventje
Hij is geen alcoholist dat wordt hier ervan gemaakt. Joa is de verslaafde alcoholist en drugsgebruiker. Jeff was drugs. Denk je nu echt dat hij een biertje mocht nemen in afrika als hij een verslaving had. En denk je nu echt dat hij er zo makkelijk van af kon blijven als hij gedaan heeft van de een op andere dag.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
1 slok is al te veel, vooral bij zo'n instabiel ventje
ow sorry,ik las jefquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pst vrouwtje en zeker een trieste opmerking van haar
Denk je nu echt dat hij daar bier mocht ?quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is geen alcoholist dat wordt hier ervan gemaakt. Joa is de verslaafde alcoholist en drugsgebruiker. Jeff was drugs. Denk je nu echt dat hij een biertje mocht nemen in afrika als hij een verslaving had. En denk je nu echt dat hij er zo makkelijk van af kon blijven als hij gedaan heeft van de een op andere dag.
agh was een Fierske Luilak ..quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hier maken mensen zich er boos om en Brenda en John kunnen erom lachen.
wat heeft joa hier mee te maken?quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is geen alcoholist dat wordt hier ervan gemaakt. Joa is de verslaafde alcoholist en drugsgebruiker. Jeff was drugs. Denk je nu echt dat hij een biertje mocht nemen in afrika als hij een verslaving had. En denk je nu echt dat hij er zo makkelijk van af kon blijven als hij gedaan heeft van de een op andere dag.
hij vertelde van wel dat het een voorwaarde was dat hij dat niet zou opgeven af en toe een biertje. Misschien alcoholvrij dat weet ik niet natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat hij daar bier mocht ?
Combinatie alcohol verslaafde en dat men Jeffrey daar steeds van beschuldig. Dus denk maak even duidelijk dat er een vergissing wordt gemaakt qua verslavingen. ;-)quote:
He was toch op Adriaan, of is dat alweer over.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:46 schreef krabje het volgende:
ik vind die hitske,of zoals brenda haar noemt hitsige hitske,knap vervelend de laatste tijd ik denk dat brenda echt gelijk heeft dat ze verliefd is op maaikie.
Hij heeft de eerste dagen dat hij binnen was op bed gelegen met zogenaamde migraine....(gewoon afkickverschijnselen van het een of ander )quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze is heel erg aanwezig de laatste dagen heel irriquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:46 schreef krabje het volgende:
ik vind die hitske,of zoals brenda haar noemt hitsige hitske,knap vervelend de laatste tijd ik denk dat brenda echt gelijk heeft dat ze verliefd is op maaikie.
ja die was wel raakquote:Op zondag 14 oktober 2018 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou is die Sjonnie een ouwe zeikende jankmuil, maar die opmerking van gisteravond, dat als Jeff zelf had gezopen, dat het dan geen probleem had geweest (zelf je grootste klant zijn) geloof ik wel.
quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook in de yurt en huisje van Jessie en Jeff waar Merel nog lag te slapen.
niemand beschuldigd hem daarvan,dat is iets wat hij zelf heeft verteld en dat hij daarvoor in afrika heeft gezeten.quote:Op zondag 14 oktober 2018 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Combinatie alcohol verslaafde en dat men Jeffrey daar steeds van beschuldig. Dus denk maak even duidelijk dat er een vergissing wordt gemaakt qua verslavingen. ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |