Ik mag hopen van wel.Jefke is aardig zenuwachtig al.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien dat zijn vrienden er zondag iets van zeggen.
Zijn het zelfde soort sukkels?quote:
Jaquote:
Ja. Die John die hele nachten maar niet kan slapenquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Zitten we nu naar die dooie pier van een Sjon te kijken
Ik denk niet dat Je Broer dat nummer met Brenda wil zingen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja
Maar ze zijn er dus ook flauw van dat Jeffry weer begon met die 'NL schlager' muziek.
Dat dat maar afgelopen moet zijn![]()
En Brenda nog even: Ik hoop niet dat ik nu ieder evenement Proud Mary moet zingen
Slechte combinatie, lingerie show met die Hollandse ketelmuziek.quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja
Maar ze zijn er dus ook flauw van dat Jeffry weer begon met die 'NL schlager' muziek.
Dat dat maar afgelopen moet zijn![]()
En Brenda nog even: Ik hoop niet dat ik nu ieder evenement Proud Mary moet zingen
Dan springt ze wel achter de microfoon bij 'kind van de duivel'quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Je Broer dat nummer met Brenda wil zingen.
Brenda is doof aan 1 oor en kan echt niet zingenquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Je Broer dat nummer met Brenda wil zingen.
Kun je haar even mailen en haar dat vertellen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Brenda is doof aan 1 oor en kan echt niet zingen
Heb er dit van gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2018 02:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Kun je haar even mailen en haar dat vertellen?
Grijpt steeds maar weer die microfoon om in de aandacht te staan
quote:Brenda is doof aan 1 oor en kan echt niet zingen
Kun je haar even mailen en haar dat vertellen?
Grijpt steeds maar weer die microfoon om in de aandacht te staan
En doe maar een worst voor 2.50
quote:Op zondag 14 oktober 2018 02:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb er dit van gemaakt
Dit onderstaande dus .. We zijn er wel klaar mee
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2018 06:08 schreef danaqui het volgende:
Net wakker en wat zie ik in mijn DM? Deze post is speciaal voor Yaksa, Ik QUOT wie ik wil en post wat ik wil en blijf voortaan uit mijn DM anders ga ik toch maatregelen nemen. Zo GM Coss nu eerst koffie en terug lezen.
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2018 06:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet ook maar een bakkie voor Adriaan.
Nog geen Sjon, die van de week nog stoer tegen een bezoekster liep te vertellen dat hij el-ke dag om half 6 op is, gezien.
negeren...GMquote:Op zondag 14 oktober 2018 06:08 schreef danaqui het volgende:
Net wakker en wat zie ik in mijn DM? Deze post is speciaal voor Yaksa, Ik QUOT wie ik wil en post wat ik wil en blijf voortaan uit mijn DM anders ga ik toch maatregelen nemen. Zo GM Coss nu eerst koffie en terug lezen.
![]()
overdreven jah...ik denk dat ik nog lekker ff terug duikquote:Op zondag 14 oktober 2018 06:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen uit bed hardlopen
Hardlopers...quote:Op zondag 14 oktober 2018 06:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen uit bed hardlopen
Vette aanname dat ze het vergeten is. Feit is dat ze geen BH aan heeft. En je kunt niet in haar hoofd kijken of dat een kwestie van vergeten is. Om in jouw eigen woorden te spreken: lul toch niet zo dom. Betweter. Iedereen op de vingers tikken en zelf uit je nek kletsen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 00:58 schreef Yaksa het volgende:
Jessie en Jeffry zijn een tijdje off cam geweest.
Jessie is vergeten haar BH weer aan te trekken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |