Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.quote:
GGMM denkt helemaal niet iets van voetbal te weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.
Tjeumig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM denkt helemaal niet iets van voetbal te weten.
quote:
Dussssssquote:
Amersfoort is wel tof.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dussssss
Ik weet niet wat er allemaal in Amersfoort valt te beleven maar de bioscoop schijnt veelbelovend te zijn![]()
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal stel je de mmf threesome pas voor na de derde date, Drizzt. Even geduld.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal stel je de mmf threesome pas voor na de derde date, Drizzt. Even geduld.
Wie gaan we towerbridgen? Madame_Paon?quote:
Ik hoop top. Je wil drizzt niet over je heen hebben als bottom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
Een kwaliteit van GGMM is dat hij zijn plaats in de voedselketen kent.
Klaargekomen, ik dacht: ik meld het evenquote:Op zondag 14 oktober 2018 07:15 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik aan GGMM denk dan denk ik aan mijn lul in zijn reet en dat we samen kinderen krijgen.
#durftedromen
quote:Op zondag 14 oktober 2018 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Een fok zonder GGMM is geen fok
(Deze hangt ook in tegeltjesvorm bij mij aan de muur)
Een tegel met een spelfout makenquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Een fok zonder GGMM is geen fok
(Deze hangt ook in tegeltjesvorm bij mij aan de muur)
mag ik dan met terugwerkende kracht een TR plaatsen, die kan krijg je niet vaakquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:43 schreef Marsenal het volgende:
Ik moet dan gelijk denken aan de UI van nickhguitar.
Tevens heeft Amersfoort een redelijk leuke dierentuin, ik geef deze een 8,5 op een schaal van 10, een beetje zoals ik de user ggmm zou waarderen.
overigens, als deze alsnog een kloon blijkt van gg7 wil ik graag met terugwerkende kracht een doodverwensing van deze post maken, ik houd niet van list ende bedrog
kanquote:Op zondag 14 oktober 2018 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mag ik dan met terugwerkende kracht een TR plaatsen, die kan krijg je niet vaak
કાઇન્ડ સાદર Flip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |