Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.quote:
GGMM denkt helemaal niet iets van voetbal te weten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.
Tjeumig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij en GGMM zijn dan ook 2 kut users die denken iets van voetbal te weten.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM denkt helemaal niet iets van voetbal te weten.
quote:
Dussssssquote:
Amersfoort is wel tof.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dussssss
Ik weet niet wat er allemaal in Amersfoort valt te beleven maar de bioscoop schijnt veelbelovend te zijn![]()
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal stel je de mmf threesome pas voor na de derde date, Drizzt. Even geduld.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meestal stel je de mmf threesome pas voor na de derde date, Drizzt. Even geduld.
Wie gaan we towerbridgen? Madame_Paon?quote:
Ik hoop top. Je wil drizzt niet over je heen hebben als bottom.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 23:58 schreef Masterminded het volgende:
Een kwaliteit van GGMM is dat hij zijn plaats in de voedselketen kent.
Klaargekomen, ik dacht: ik meld het evenquote:Op zondag 14 oktober 2018 07:15 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik aan GGMM denk dan denk ik aan mijn lul in zijn reet en dat we samen kinderen krijgen.
#durftedromen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |