Jup, en daar flipte Adria a a aaantje op, die kon voor die ¤60 zoveel kokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
in t filmpje regelt mike het met his (neem aan patat vd bv dan ?)
dat is ook zo natuurlijk, maar ja patat is nu wel f handig (againquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en daar flipte Adria a a aaantje op, die kon voor die ¤60 zoveel koken
Het ging over 80 euro (weet niet of dat van vandaag is of een andere bestelling) En hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
80 euro zei Adriaantje Mummiequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga over ¤20 patat niet eens discuserenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het ging over 80 euro (weet niet of dat van vandaag is of een andere bestelling) En hij heeft wel gelijk.
tv... zou zomaar een momentje kunnen opleverenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:06 schreef Zeyina het volgende:
Hiske ineens Joa aanbieden om hem eten bij de tent te brengen.
Die is wel 'raar' aan het doen voor haar doen. Normaal is ze totaal niet zorgzaam
Patat bestellen is sowieso een failquote:
Beetje dimme Sjek... ik maar een leuke TT voor je...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
80 euro zei Adriaantje Mummie
Ze hebben daar niet eens plintenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat ze er allemaal zo van aan de schijt raken, dat de stront tegen de plinten op klotst
Onder de deur vandaan loopt danquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben daar niet eens plinten
Sorry Mummiequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beetje dimme Sjek... ik maar een leuke TT voor je...
tja, mooi is ze niet...kan zij ook nix aan doen....schoonheid is geen verdienste, lelijkheid is geen faal!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t haalt haar niet op, die wenkies
kan er niet over uit.
Wat ik niet snap is dat John zelf genoeg heeft besteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
wat doet john ook weer agressief zeg, misselijk mannetje en helemaal met drank op
ze is niet heel lelijk, maar die wenkies .. ze heeft ze geverfdquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:12 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tja, mooi is ze niet...kan zij ook nix aan doen....schoonheid is geen verdienste, lelijkheid is geen faal!
en jessie mocht niet in een bhtje rondlopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:12 schreef Yurtovic het volgende:
Jeffrey mocht niet naar de modellen kijken van Jessie?
die gast is zo domquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat John zelf genoeg heeft besteld
Is dat zo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
en jessie mocht niet in een bhtje rondlopen
mwoah vind ik wel meevallen...ze is alleen TEveel van t harmoniemodel...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze is niet heel lelijk, maar die wenkies .. ze heeft ze geverfden een kutkarakter
en daar moeten we dan weer naar kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan hebben ze straks zeker weer een goed gesprek samen
Van uit de kroeg?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe laat komen die vrienden morgen ochtend vanuit de kroeg langs?
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:15 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en daar moeten we dan weer naar kijken
vind ik niet. ze is lafquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:14 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
mwoah vind ik wel meevallen...ze is alleen TEveel van t harmoniemodel...
Kopt ja Daar was hij boos overquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]dat is alleen maar bestemd voor in de slaapkamer
met camsquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:15 schreef Charmian het volgende:
[..]dat is alleen maar bestemd voor in de slaapkamer
evenement bespreken en over jessie en jef klagenquote:
Misschien moet je een keer niet op uiterlijk lettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen zijn te donker en te kort......
en ze leggeh oncam te noickehquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
en jessie mocht niet in een bhtje rondlopen
daar kun je niet omheen. zie alleen maar die wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer niet op uiterlijk letten
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly komt er vanacht toch ook Bij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
Zo fijn dat brennie dan ook weer in t huisje gaat, jess kijkt altijd iedereen weg met haar chaggie kop
ja maar dat is in de slaapkamer...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en ze leggeh oncam te noickeh
..
Ik zie dat niet zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
daar kun je niet omheen. zie alleen maar die wenkbrauwen
Omg heb t alleen over die geverfde wenkbrauwenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Juist is te makkelijk ook om mensen op uiterlijk te veroordelen
ja, dat vind ik ook! Wat kan zij er nou aan doen dat ze zulke tanden heeft....ze heeft prachtig haar en ze probeert altijd mensen in hun waarde te laten...kan daar niet met die aso's maar t Hiske is veel te beschaafd voor deze groepquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
gaat over d'r wenkiesquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:19 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook! Wat kan zij er nou aan doen dat ze zulke tanden heeft....ze heeft prachtig haar en ze probeert altijd mensen in hun waarde te laten...kan daar niet met die aso's maar t Hiske is veel te beschaafd voor deze groep
Ja beetje sneuquote:
Nee maar er verandert ook weinig en het ziet er niet ... en updates ho maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:19 schreef Yurtovic het volgende:
1200 mensen kijken de webshop per dag.. dat is niet veel
hiske is een beetje traagquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Hiske: Klopt het Mike, dat Jes en Jef alles in de bv stoppen?
Ja, ja, ja, ..
Nog geen tien minuten geleden hoor ik Jes zeggen: ik heb ¤ 20,- verdiend en ik hou het zelf. Ik heb het al tegen Mike verteld
Dat zegt nix...ik kijk ook steeds, en bestel geen zakquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:19 schreef Yurtovic het volgende:
1200 mensen kijken de webshop per dag.. dat is niet veel
Ja waarom nietquote:
Jessie heeft het net gegeven aan Mike en kwam lachend in dat huisje terug dat ze over hun twee aan het ouwehoeren waren.quote:
DJ was toch gewoon een vaste bezoeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
80,- dj
100,- vreetsels
top Event
Meik, Hitske
Tegen wie zei ze het??quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Hiske: Klopt het Mike, dat Jes en Jef alles in de bv stoppen?
Ja, ja, ja, ..
Nog geen tien minuten geleden hoor ik Jes zeggen: ik heb ¤ 20,- verdiend en ik hou het zelf. Ik heb het al tegen Mike verteld
Meik zee ut net...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:23 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
DJ was toch gewoon een vaste bezoeker?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Jank maar lekker k*tkind
[ afbeelding ]
Ze mist haar moederquote:
volgens mij zijn alle bezoekers vaste bezoekersquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:23 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
DJ was toch gewoon een vaste bezoeker?
post van mama aan het lezen, heimwee en zo denk ikquote:
Dat snap ik bestquote:
Liefdesverdriet om Mike?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Jank maar lekker k*tkind
[ afbeelding ]
Hij was meteen wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:24 schreef Charmian het volgende:
komt nu brandon weer binnen in het klompenhok?
Dat weet ik ff niet,quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegen wie zei ze het??
Tegen Hiske?? Want anders is ze nu aan het uithoren of Mike wel de waarheid spreekt......
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:25 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor keiharde seks om mama op te vrolijken.
Ik val er zo maar in, maar ik wil wel een gokje wagen: Het is gewoon een verongelijkt zeik wijf?!quote:
dan kan je nog naar je moeder of andersomquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ach hou toch op, t zijn "volwassen" mensen...wanneer wil je dan uitvliegen?
Wat is dat zelfs in Ik vertrek is het andersquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Brief van mama leest ze en ze leest telkens de brief op een andere manier
Sjon is het levende bewijs dat leeftijd er niets mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
tuurlijk zjon
tis de leeftijd
mafklapper
ja, ja...en nu kan t niet ff....ook niet als je gaat backpacken ergens of in t buitenland gaat werken of studeren ...sorry hoor maar ik vind t overdreven en erg onzelfstandig!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan kan je nog naar je moeder of andersom
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een fake-kutje....
Huilieehuilliehuilliehuillie..heej wathoorik? Huilliehuilliehuille [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoort Mike me wel huilen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een fake-kutje....
Huilieehuilliehuilliehuillie..heej wathoorik? Huilliehuilliehuille [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel eens bedacht dat het ook komt door de setting waarin ze nu zit. rollercoaster van emoties.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:30 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, ja...en nu kan t niet ff....ook niet als je gaat backpacken ergens of in t buitenland gaat werken of studeren ...sorry hoor maar ik vind t overdreven en erg onzelfstandig!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoop, dat ze er allemaal zo van aan de schijt raken, dat de stront tegen de plinten op klotst
En zoon Mike dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon tegen Geelstekelt
schat als je maar weet
dat er maar 1 van de hele wereld is waarvan ik houd
en dat ben jij
in de tijd dat ze daar zit en, wat is het? 3 maanden heeft ze d'r moeder ook nog gezien....ze kN schrijven, ze krijgt post...wat wl ze hou? Dit is toch een avontuur? Beleef dan je avontuur ....wat een gezeik!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat het ook komt door de setting waarin ze nu zit. rollercoaster van emoties.
vreselijk...die Tim smakt ook zo ontzettend...t kan ook komen door dat microfoontje vlakbij hun strotje...maar t kli mt heeeeel smerigquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Streams gaan uit het vieze gesmak begint al met die John
drie dagen geleden wilde Jeff weg en probeerde ze met alles hem tegen te houden.....en nu wil ze zelf weg??quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:33 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
in de tijd dat ze daar zit en, wat is het? 3 maanden heeft ze d'r moeder ook nog gezien....ze kN schrijven, ze krijgt post...wat wl ze hou? Dit is toch een avontuur? Beleef dan je avontuur ....wat een gezeik!
die mannen daar zijn erg...maar die vrouwen net zO goed,ze zijn zo afhankelijk als wat....je weet toch waar je terecht komt,leer een vuurtje maken...zo moeilijk is t niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
3 Vrouwen en 1x vuur maken... 231x raden...
Jup.. één mannetje nodig
Hoe The Fuck zijn we ooit ontwikkeld geworden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel effe lekker, fittie op twee streams .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie over eten bestellen stream 1 - 13 oktober 2018.
x6vegz8
[ afbeelding ]
Ruzie over eten bestellen stream 2 - 13 oktober 2018.
x6vehtf
Jesssquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel effe lekker, fittie op twee streams .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie over eten bestellen stream 1 - 13 oktober 2018.
x6vegz8
[ afbeelding ]
Ruzie over eten bestellen stream 2 - 13 oktober 2018.
x6vehtf
de " gefrituurde" aardappeleters..... Armoe ten top!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Er is Vuur![]()
En BestelEten![]()
Lang leven Darwin![]()
[ afbeelding ]
Als Van Gogh geweten had dat even bellen met de Patatzaak zo makkelijk was had 'ie deze nooit gemaaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:43 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
de " gefrituurde" aardappeleters..... Armoe ten top!
Owja lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er ligt nog genoeg worst met knoflooksaus..........
zolang ze niet met r gebit wappert is alles goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
AnkieGebit wappert wanhopig met 'r handje... genoeg zo...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:51 schreef witste het volgende:
Heb even een iets gemist.... Draaien al die evenementen nog steeds op dat kleine dieselslurpende kloterige aggregaatje?
uhh 2001quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Sjeezus.... welkom
Echt nieuw hé? Neuhh ze hebben een echte aansluiting
En wij geloven dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Shelly's moeder werd herkent door haar stem
die knul verdient onderhand z'n eigen "Mikipedia".... zou ie wel in NL geboren zijn? Want Nederlands spreekt ie niet! Alles wordt verhaspelt door Mikequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:54 schreef tonja het volgende:
'Het verwachtingspatroon wordt altijd teleurgesteld.' Mike.
nou dat klopt wel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Shelly's moeder werd herkent door haar stem
Net iemand hier had er 6 besteld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
Aanvragen voor de lingerie? Welke gekken kopen dat.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Net iemand hier had er 6 besteld.
TE zielig....ze bestellen al sinds week 4 patat met frikandellen...allemaal voor de algehele gezondheid van opa Pisfles en omdat t allemaal patatbakkers zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:03 schreef Yurtovic het volgende:
Kampvuurherinneringen, ze hebben het zo zwaar gehad in het begin, amper patat...
Van de webshop is lastig jattenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Sukkel "gooit alles in de BV"
Weet zijn Kenau dat ook?
Ja,quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
Sukkel "gooit alles in de BV"
Weet zijn Kenau dat ook?
Belachelijke dingen. Een kantwerkje op een bestaande bh genaaid, en dan nog alleen maar op de cup. Zo kinderlijk en simpel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja dan snap ik ook nu waarom hij pissig was over dat patat bestellen. Als hij alles erin stopt en Mike mooie sier gaat maken met het geld wat anderen verdienenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Alles in de bv gooien, zo dom. Hebben ze al geprobeerd en dat werkte voor geen meter met zoveel luiwammesen en profiteurs.
dat geloof je toch niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
En PollyBaby GeldBitch vond dat goed? Ik geloof daar geen zak vanquote:
Ja, dat was ook hun doel, maar dat was voordat Mike zich er mee ging bemoeien......eerst had Jeff nog de bankpas en kon zelf nog wat regelen nu niet meer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Alles in de bv gooien, zo dom. Hebben ze al geprobeerd en dat werkte voor geen meter met zoveel luiwammesen en profiteurs.
Jezus nu gooien die twee alles in de bv is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat was ook hun doel, maar dat was voordat Mike zich er mee ging bemoeien......eerst had Jeff nog de bankpas en kon zelf nog wat regelen nu niet meer.
volgens Mike hebben ze van 16 tot 19 keihard gewerkt....ze verdienen dus wel weer een patatje wat met 15 man bijna evenveel als de omzet kost...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:07 schreef Jemoederniet het volgende:
En lelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijke dingen. Een kantwerkje op een bestaande bh genaaid, en dan nog alleen maar op de cup. Zo kinderlijk en simpel.
niet samenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:12 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Die belanden nog wel een keertje in bed
Ze komen met het drankje er niet onder uit......nu Mike het meer op papier heeft staan......denk ook wel dat ze zich twee keer achter de oor krabbelen maar zijn in feite te laat met terug trekken....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En PollyBaby GeldBitch vond dat goed? Ik geloof daar geen zak van![]()
Zo blei dat er geld verdient is
[ afbeelding ]
Wel apart ja, in het begin was Mike juist altijd zo kritisch dat de rest niks doetquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
volgens Mike hebben ze van 16 tot 19 keihard gewerkt....ze verdienen dus wel weer een patatje wat met 15 man bijna evenveel als de omzet kost...![]()
er was anderhalve paardenkop en/ dus een aanfluiting
Ik vind het heel goed van ze.......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jezus nu gooien die twee alles in de bv is het nog niet goed.
bovenal: wat is nou 3 uurtjes werken? Ze zeggen altijd dat ze keihard werken....je ziet ze vooral " leggen"quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:13 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wel apart ja, in het begin was Mike juist altijd zo kritisch dat de rest niks doet
Deja-Vuutje van BestelleBestelleBestelle door TeamTyfuslijers, hout, gereedschap nog meer hout, spijkers, schroeven, nog veel meer hout en schroeven..quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed van ze.......
Ze werken 24/7 voor SBS en voor ons ;-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
bovenal: wat is nou 3 uurtjes werken? Ze zeggen altijd dat ze keihard werken....je ziet ze vooral " leggen"
Wat vind je van de wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:18 schreef krabje het volgende:
[..]
wat ziet die er uit,al verkleed voor halloween denk ik dan
Ja, vooral omdat hij in Sjon en Mike geloofde.....alles was goed wat die twee deden hoefde niet gecontroleerd te worden en als het hem niet lekker zat was daar Jessie om die twee goed te praten......en hij fixeerde zich veels te veel op de yurt jongens......en niet zien want onder zijn ogen gebeurde.......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deja-Vuutje van BestelleBestelleBestelle door TeamTyfuslijers, hout, gereedschap nog meer hout, spijkers, schroeven, nog veel meer hout en schroeven..
En Sjeffie bedelen voor een sjekkie omdat 'ie geen geld heeft
dat is een feit: ik denk echt dat wij t niet weten...ze gaan van "scène naar scène " moet t weer opnieuw en nog 1 x en nog 1 x....dat zien wij niet! Nooit nacht daar...tja een heeeeel zwaaaaar leven!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:17 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ze werken 24/7 voor SBS en voor ons ;-)
Welke mafklappers kopen die freubel dingen. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
21 aanvragingen voor een BH
dat wrd nog keihard freubelen voor Shelly
het draait misschien niet eens om het geld maar de beste willen zijn.....wat heeft het voor zin om nu al te kijken wat het gaat opleveren terwijl ze nog niet eens aan de aanvraag kunnen voldoen??quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:24 schreef Yurtovic het volgende:
Dit hebben WE omgezet vandaag zegt Jessie, de flessen en worsten
en dan ook nog droog he....die worstenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:25 schreef Yurtovic het volgende:
Is wel hard werken hoor, drank stoken en worsten draaien!
Ze zijn al net zo simplistisch als die dromenvangers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke mafklappers kopen die freubel dingen. Niet te geloven.
niet 1!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dachten we vroeger ook van de armbandjes van Lotte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jef heeft gelijk. Er is verlies gedraaid maar toch weer eten bestellen zonder overleg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus nu Jeff eindelijk knaken verdient gaat ie praatjes krijgen
Dat hele "Alles in de BV storten" is geindoctrineerd door Meik, die wil uit de BV putten om de bouw voor te kunnen zetten ... arme Sjeffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
het draait misschien niet eens om het geld maar de beste willen zijn.....wat heeft het voor zin om nu al te kijken wat het gaat opleveren terwijl ze nog niet eens aan de aanvraag kunnen voldoen??
no refund....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zak doet al maanden geen flikker meer, erg raar dat niemand het opvaltquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef VitaSackville het volgende:
Ik zie pas net de TT achter de komma: adriie over de rooie ( over de patatbestelling)....als die knul een wat vaker had geoogst uit z'n moestuintje hadden ze wat vaker verse groenten gehad...die knul is ook fake hoor
Degene die kookt kan toch groente pakken. Als hij kookt pakt hij altijd uit zijn tuintjequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef VitaSackville het volgende:
Ik zie pas net de TT achter de komma: adriie over de rooie ( over de patatbestelling)....als die knul een wat vaker had geoogst uit z'n moestuintje hadden ze wat vaker verse groenten gehad...die knul is ook fake hoor
dat blijft toch altijd de vraag! Of dat echt zo is/was...ik geloof t niet...zulke meuk kun je iveral kopen voor een appel en een ei...neeeeeee ZO gek is t schuim nou ook weer niet ( vermoed ik)quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dachten we vroeger ook van de armbandjes van Lotte.
Toch werden er daar ook heel veel van verkocht.
Zal je eens beter moeten kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zak doet al maanden geen flikker meer, erg raar dat niemand het opvalt
Jahh Eigenbelang kan je Adria a a a aaantje niet ontzeggen , maar dat "Moestuintje" is al maanden een oerwoudquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:36 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Degene die kookt kan toch groente pakken. Als hij kookt pakt hij altijd uit zijn tuintje
nou, mij wel....was gewoon een pose...moestuin maken jaja maar nauwelijks verder onderhouden of oogsten....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zak doet al maanden geen flikker meer, erg raar dat niemand het opvalt
zo is het!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh Eigenbelang kan je Adria a a a aaantje niet ontzeggen , maar dat "Moestuintje" is al maanden een oerwoud
Dat doe ik.. en zie KabauterNixnut dagelijks met zijn kruiwagentje rondlopen, na zijn rondje hardlopen en trainen... om vervolgens de rest van de dag overal te giebelen en kutgrapjes te maken en roepen hoe goed hij wel isquote:
Sjeffie was daar mee eens......kon het niet zetten dat de gebroeders dat niet wilde omdat die er voor wilde zorgen dat ze dat ding konden aflossen....heeft zelfs rekeningen eerder betaalt dan hoefde zodat de aflossing van de yurt op losse schroeven kwam te staan.....wat Mike en Sjon uitvroten maakte hem niet uit en Hiske ook niet......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hele "Alles in de BV storten" is geindoctrineerd door Meik, die wil uit de BV putten om de bouw voor te kunnen zetten ... arme Sjeffie
Met een zomer zoals deze was het ook wel erg lastig om groente te telen in de volle grond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, mij wel....was gewoon een pose...moestuin maken jaja maar nauwelijks verder onderhouden of oogsten....
en nu af en toe lullen dat ie volgend jaar betere aarde erdoorheen gaat woelen....er komt wsch niet eens een volgend jaar...eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ie 100% vegan eet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat doe ik.. en zie KabauterNixnut dagelijks met zijn kruiwagentje rondlopen, na zijn rondje hardlopen en trainen... om vervolgens de rest van de dag overal te giebelen en kutgrapjes te maken en roepen hoe goed hij wel is![]()
Ik adviseer jou zelf iets beter op te letten
Dat zijn wat dat betreft de schoonste daar, maar dat moet ook wel als je een B%B runt.......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:45 schreef Hagenesie het volgende:
Joaquin en Tim een nieuw dekbedovertrek?
ja, als je 100 hectare hebt...ik heb zelf een grotere moestuin dan Adriaan en hier ( Frankrijk) was t nog veeeeeel droger...tja dan moet je gieteren maar vooral je groenten onderhouden...heeft ie NIET gedaan!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:42 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Met een zomer zoals deze was het ook wel erg lastig om groente te telen in de volle grond.
Vraag maar aan de boeren.
Een mooi verhaal, maar neemt niet weg dat Sjeffie geen enkele reden heeft om alles in de BV te storten als hij gewoon van de 50/50 regeling gebruikt kan maken.. de enige die belang hebben bij alles in de BV is TeamTyfuslijer, bouwen als prioriteit en na afloop mekkeren dat de rest nix uitvreet en alleen eigenbelang nastreeft.. precies wat TeamTyfuslijer zelf al maanden zelf doetquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sjeffie was daar mee eens......kon het niet zetten dat de gebroeders dat niet wilde omdat die er voor wilde zorgen dat ze dat ding konden aflossen....heeft zelfs rekeningen eerder betaalt dan hoefde zodat de aflossing van de yurt op losse schroeven kwam te staan.....wat Mike en Sjon uitvroten maakte hem niet uit en Hiske ook niet......
Bij de laatste markt zat Mike nog niet in de finance maar Hiske en Jeff......de gebroeders moesten vertellen wat ze erbij hadden verdient......blijkt dat zij de enige waren die dat moesten vertellen dagen erna.....aan de rest was het nog niet gevraagd.....
ze " runnen" een B& B??? Meer afzeggingen en Leonnekes....eerst die stinksokken eruit en de prijs drastisch omlaagquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zijn wat dat betreft de schoonste daar, maar dat moet ook wel als je een B%B runt.......
Schoonste?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zijn wat dat betreft de schoonste daar, maar dat moet ook wel als je een B%B runt.......
Het is ook de eerste keer dat hij zoiets doet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:47 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja, als je 100 hectare hebt...ik heb zelf een grotere moestuin dan Adriaan en hier ( Frankrijk) was t nog veeeeeel droger...tja dan moet je gieteren maar vooral je groenten onderhouden...heeft ie NIET gedaan!
Die Tim ligt gewoon zonder onderlaken op dat matras. Daar mag je als boeker van de B&B straks gewoon weer op slapen. Wetende dat hij stinkt en weinig zich doucht of wast.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Schoonste?
Moet je 'ns zien wat voor zooi er daar op de vloer ligt.
Helemaal mee eens......maar dat is juist zo moeilijk voor hun omdat ze dat als terugkrabbelen zien.....Jessie was ook helemaal voor de boodschap regeling van wat de finance je toebedeelde.....en merkt nu als buitenstaander van dit alles het niet lekker aanvoelt.......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een mooi verhaal, maar neemt niet weg dat Sjeffie geen enkele reden heeft om alles in de BV te storten als hij gewoon van de 50/50 regeling gebruikt kan maken.. de enige die belang hebben bij alles in de BV is TeamTyfuslijer, bouwen als prioriteit en na afloop mekkeren dat de rest nix uitvreet en alleen eigenbelang nastreeft.. precies wat TeamTyfuslijer zelf al maanden zelf doet
Ik weet nog dat het in UTO 1 ten strengste verboden was om in de B&B te liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Tim ligt gewoon zonder onderlaken op dat matras. Daar mag je als boeker van de B&B straks gewoon weer op slapen. Wetende dat hij stinkt en weinig zich doucht of wast.
tis 21.53 uur en de broeders liggen al of weer in bed...3 uur "gewerkt" vandaag....vermoeiend blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Tim ligt gewoon zonder onderlaken op dat matras. Daar mag je als boeker van de B&B straks gewoon weer op slapen. Wetende dat hij stinkt en weinig zich doucht of wast.
Rusthuis utopiaquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:54 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tis 21.53 uur en de broeders liggen al of weer in bed...3 uur "gewerkt" vandaag....vermoeiend blijkbaar.
Prijs vind ik nogal mee vallen..meeste air B@Bquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:48 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ze " runnen" een B& B??? Meer afzeggingen en Leonnekes....eerst die stinksokken eruit en de prijs drastisch omlaag
Maar dan is het feit dat Sjeffie al zijn verdienste dwangmatig in die "JehovaKerk" wil storten om een aalmoes terug te krijgen te gek voor woorden... er staat ¤1100 uit onder die 14 ratten.. 13 dus want Sjeffie heeft nix, de lulquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Helemaal mee eens......maar dat is juist zo moeilijk voor hun omdat ze dat als terugkrabbelen zien.....Jessie was ook helemaal voor de boodschap regeling van wat de finance je toebedeelde.....en merkt nu als buitenstaander van dit alles het niet lekker aanvoelt.......
Heb het over de bedden......ipv maanden in dezelfde slaapzak of onder een dekbed zonder hoes....quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Schoonste?
Moet je 'ns zien wat voor zooi er daar op de vloer ligt.
nou, ik heb zelf een B&B maar bij mij hebben ze EN een WC EN een douche EN ontbijt voor 56 euro per nacht voor 2!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Prijs vind ik nogal mee vallen..meeste air B@B
's zijn rond die prijs per nacht en dan zonder ontbijt of eten......alleen voor de ruimte......
Geef je ook massages?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, ik heb zelf een B&B maar bij mij hebben ze EN een WC EN een douche EN ontbijt voor 56 euro per nacht voor 2!!
Daar zit dan wel een toilet, douche, wastafel, stroom en verwarming in. En je hoeft je niet af te vragen of je laarzen mee moet nemen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Prijs vind ik nogal mee vallen..meeste air B@B
's zijn rond die prijs per nacht en dan zonder ontbijt of eten......alleen voor de ruimte......
Ja, en daar hielden ze zich nogal aan.......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:53 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het in UTO 1 ten strengste verboden was om in de B&B te liggen.
Toen zag het er daar ook netjes uit.
(Behalve op een incident met veul olijfolie na dan).
Die lul hoopt nog op post van zijn ex...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:00 schreef Yurtovic het volgende:
Mike valt op donkerharige kleine meisjes....
helaas! Isoverigens een tamelijk courante prijs hoor!misschien niet in New York maar hier in Frankrijk wel!ook via Airbnbquote:
Merel zou zijn type kunnen zijn zegt ie, alleen ze mag iets pittiger zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:00 schreef Yurtovic het volgende:
Mike valt op donkerharige kleine meisjes....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan is het feit dat Sjeffie al zijn verdienste dwangmatig in die "JehovaKerk" wil storten om een aalmoes terug te krijgen te gek voor woorden... er staat ¤1100 uit onder die 14 ratten.. 13 dus want Sjeffie heeft nix, de lul
Wel een knuffel netquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:02 schreef mijntjexx het volgende:
Krijgt Gerrit zijn dagelijkse gesprek niet? shelly al naar bed, nice
huur maar eens een strandhuisje voor één nacht......quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:59 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
nou, ik heb zelf een B&B maar bij mij hebben ze EN een WC EN een douche EN ontbijt voor 56 euro per nacht voor 2!!
Niet eens nieuw, slecht he? Even een ziekteperiode achter de rug...quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Sjeezus.... welkom
Echt nieuw hé? Neuhh ze hebben een echte aansluiting
Hoeft niet hoor......heb wel eens één strandhuisje gehuurd bij airB&B en dit hier kan je niet een woning noemen......ze weten waar ze naar toegaan toch.....dat is maar net wat je zoekt.....ook een yurt huren op een camping is veel duurder.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:00 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar zit dan wel een toilet, douche, wastafel, stroom en verwarming in. En je hoeft je niet af te vragen of je laarzen mee moet nemen.
hier zijn mensen die denken dat ze van de febo is,dus ik kan het van merel wel voorstellen dat ze dat denktquote:
quote:
Haha, jij bent wel van de bijnamen hequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Whats New... AnkieGebit de AchterSpion, Miss ViespeukLafkut de Show Op de Rails Houdsters
![]()
Beloning.. ze mag blijven
Achjee jôh...sterktequote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:09 schreef witste het volgende:
[..]
Niet eens nieuw, slecht he? Even een ziekteperiode achter de rug...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 22:12 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Haha, jij bent wel van de bijnamen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |