Maar wel echt een gruwelijke serie. Ik ben het overigens niet met Haags eens. De laatste seizoenen zijn juist geniaal. Hardyquote:
Ok dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wel echt een gruwelijke serie. Ik ben het overigens niet met Haags eens. De laatste seizoenen zijn juist geniaal. Hardy![]()
Brody
Net de ramen gezeemd. Dat was goffedomme wel weer even nodigquote:Op zondag 14 oktober 2018 10:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Prima zondag ochtendje. Daar?
Dat is dan ook echt een verschrikkelijke kutklus.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net de ramen gezeemd. Dat was goffedomme wel weer even nodig
Je haar eraf gehaald? Tondeuse erover heen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt een verschrikkelijke kutklus.
Ik heb de was aangezet, mijn haar eraf gehaald, ontbeten en nu ga ik zo douchen.
Yes.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je haar eraf gehaald? Tondeuse erover heen?
Ja, zie de post boven de jouwequote:Op zondag 14 oktober 2018 10:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het feit dat jij pics wilt van mijn kale hoofd doet mijn wenkbrauwen een beetje fronsen.
Oh shit... wat vond je van star trek Enterprise?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb net weer heel ds9 gebinged maar zit nu beetje in een gat
wat doe je dan weet je wel
Om te jankenquote:Op zondag 14 oktober 2018 10:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh shit... wat vond je van star trek Enterprise?
Ik haakte af toen ze opeens andere tijdlijn kregen.quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Om te janken
Heeft een paar aardige afleveringen maar over het algemeen kut
Huh? In Enterprise? Kan ik me niet eens herinnerenquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik haakte af toen ze opeens andere tijdlijn kregen.
open haard materiaalquote:Op zondag 14 oktober 2018 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel ideaal dat de birkenstocks nog niet opgeborgen hoeven te worden boys
Ja toen hadden ze ook een andere logo ofzo, geel met een vuist erin.quote:Op zondag 14 oktober 2018 11:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Huh? In Enterprise? Kan ik me niet eens herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |