Jawel maar ik wil mijn eigen muziek playlist luisteren, dus ga wel youtube kijken tot hij klaar isquote:
Verkopen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Gunsvorig jaar live gezien
Verder heb ik ook alle boeken van Anne Rice, maar nog nooit gelezen
Don't ask
Yes ik snap hem, ja dat sucks..quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil mijn eigen muziek playlist luisteren, dus ga wel youtube kijken tot hij klaar is
Ach ik vermaak me welquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 20:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Verkopen?![]()
Hoe waren ze live?
[..]
Yes ik snap hem, ja dat sucks..
Tof!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Slash had ik al vaker gezien en die is nog steeds super
Axl was ook best goed maar niet meer zoals vroeger
Geweldig zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:01 schreef Sarabi het volgende:
Slash had ik al vaker gezien en die is nog steeds super
Axl was ook best goed maar niet meer zoals vroeger
Ik heb alleen Dagboek van een Onsterfelijke, mijn naam is Lestat, Moeder aller Zielen en de Sterfelijke Vampier.quote:
Oh wauw dat is gaaf zeg!quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:12 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb 3 concerten van Linkin Park op mijn pc staan waar ik bij was. Toen namen ze het complete concert op en gaven het uit op mp3. Kon je een code voor kopen bij de merch kraam. Ogen dicht en ik ben er weer even bij![]()
Helaas waren ze daar mee gestopt, dus heb niet van alle concerten waar ik bij was een opname maar die 3 zijn toch speciaal.
Jaah! Heb ze ook op mijn dropbox gezet, die wil ik niet kwijtrakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wauw dat is gaaf zeg!
Is er nog Linkin Park nieuws trouwens?
Zijn ze officieel uitelkaar nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah! Heb ze ook op mijn dropbox gezet, die wil ik niet kwijtrakenNope geen nieuws verder. Mike Shinoda is nu lekker aan het touren en de rest doen verder hun eigen dingen.
Nee ook niet. Ze weten zelf nog steeds niet wat ze willen.quote:
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ze weten zelf nog steeds niet wat ze willen.
Ik denk dat het einde verhaal is. Het wordt heel moeilijk om Chester te vervangen, niet alleen vanwege zijn stem maar ook dat veel liedjes uit zijn emoties kwamen. In hun 3 uur durende memorial concert vorig jaar was dat ook super duidelijk. Niemand kwam in de buurt.quote:
Pff heftig hoor..quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik denk dat het einde verhaal is. Het wordt heel moeilijk om Chester te vervangen, niet alleen vanwege zijn stem maar ook dat veel liedjes uit zijn emoties kwamen. In hun 3 uur durende memorial concert vorig jaar was dat ook super duidelijk. Niemand kwam in de buurt.
Jaquote:
Ik zou precies hetzelfde hebben bij Eminem hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaBen er goed kapot van geweest vorig jaar, en dat eigenlijk om een persoon die je nooit persoonlijk hebt gekend.
Mja, snap t wel. Muziek maakt emotie los, je voelt je toch verbonden met iemand door de muziek die diegene maakt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaBen er goed kapot van geweest vorig jaar, en dat eigenlijk om een persoon die je nooit persoonlijk hebt gekend.
Ja, hier sinds 2000 inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde hebben bij Eminem hoor![]()
![]()
Die heeft sinds 2001 al zoveel voor me betekend.
Ja klopt ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, snap t wel. Muziek maakt emotie los, je voelt je toch verbonden met iemand door de muziek die diegene maakt.
Is zijn nieuwe muziek een beetje goed?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou precies hetzelfde hebben bij Eminem hoor![]()
![]()
Die heeft sinds 2001 al zoveel voor me betekend.
Er zat een aangekondigd ''fop album'' tussenquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Is zijn nieuwe muziek een beetje goed?
Hahahquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 21:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Er zat een aangekondigd ''fop album'' tussenen een paar weken geleden kwam er uit het niets een knaller op het internet terecht
Gelijk in alle landen op nr 1 ook
![]()
Ik hou vooral van the Eminem Show, Encore en Recovery.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |