abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_182489062
Hee hallo,

Even een korte samenvatting:

> Ik heb mijn vriendin jaren geleden via Tinder leren kennen.
> In een relatie voor ongeveer vier jaar nu.
> Vriendin is afgelopen jaar naar een andere stad verhuist voor een nieuwe opleiding.
> In het afgelopen half jaar een immense dip in de relatie gehad terwijl ik op stage was; vriendin gaf aan dat ze niet zeker meer was over de relatie (maar toch nog goedgekomen later).

Gisterenochtend werd ik dus wakker bij mijn vriendin. Mijn ochtendritueel is om te checken hoelaat het is op mijn telefoon, maar aangezien mijn vaste telefoon kapot is, moet ik het tijdelijk doen met een oude Nokia waarvan de batterij altijd leeg is. Oftewel, ik wil even kijken op mijn vriendin d'r telefoon hoelaat het is...

Dus het moment dat ik op de startknop van d'r iPhone klik zie ik per ongeluk dat ze een bericht heeft gekregen van een Tinder match. Dat was wel even schrikken. In mijn nieuwsgierigheid heb ik dus die app geopend, puur om te kijken wat er gaande is.

Het blijkt dus dat ze al zo'n drie weken met die app bezig is achter mijn rug om. En dat komt dus neer op zo'n 140 matches met mannen, met wie ze ook wel eens chat of flirt. Op het eerste gezicht heb ik nergens gezien dat ze nummers uitwisselde of dates plande.

Ik heb haar ermee geconfronteerd en ze zegt dat het puur "voor de lol" doet, en dat ze nooit met iemand anders zou afspreken. Ik heb er niet bij gezegd dat ik de berichten had gelezen, dus ik weet wel dat ze niet heeft gelogen over het niet hebben afgesproken met andere mannen.

Desalniettemin weet ik dus niet hoe ik me hierbij moet voelen. Aan de ene kant is het redelijk onschuldig, maar aan de andere kant levert het ook onzekerheid op? Wat moet ik hiermee jongens en meisjes? |:(

[ Bericht 1% gewijzigd door vandyk op 13-10-2018 12:57:52 ]
pi_182489180
“Mannen” tegenwoordig hebben echt geen ballen meer. Jeetje hey.
pi_182489263
Hoezo accepteer je dit? Ze zoekt BEWUST mannen op om mee te flirten. Kijk als ze in de kroeg staat en aandacht krijgt... Of op straat om zich kijkt is wat anders.

Maar hier zoekt ze bewust aandacht van anderen, en ze vertelt het jou niet eens.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:28:57 #4
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_182489274
Redelijk onschuldig dat ze zit te chatten en flirten met andere mannen op een datingapp? Liefde maakt blind blijkt maar weer eens. Wordt een man en zeg gewoon dat je het niet wil hebben en dan niet zo van ja he liefie leuk dat je tindert maar mijn tere sterreziel kan het niet zo goed handelen. Nee gewoon mee kappen of ik ben weg.

Succes ermee.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_182489289
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:15 schreef vandyk het volgende:
Desalniettemin weet ik dus niet hoe ik me hierbij moet voelen. Aan de ene kant is het redelijk onschuldig, maar aan de andere kant levert het ook onzekerheid op? Wat moet ik hiermee jongens en meisjes? |:(
Wanneer zij zegt
quote:
en ze zegt dat het puur "voor de lol" doet
moet je dit ook als waarheid aannemen.

Wel tekent de reactie en situatie de staat van de relatie. Je hebt opgemerkt dat ze chat en flirt. Mijn vraag is dan: praten jullie nog wel veel in de relatie en, daarnaast, houd je het spannend?
Google is your friend, abuse your friends
pi_182489343
Mensen zijn vrij om te doen wat ze willen, dus als zij voor de lol wil tinderen, kan jij daar niks tegen doen. Maar als jij er onrustig van wordt, ben jij ook vrij om tegen haar te zeggen dat het een schraal schijtwijf is dat dood kan vallen.
-nee-
pi_182489635
Je bent niet elkaars bezit
Eens kijken
pi_182489666
Ik ben dus ook het gesprek met d'r aangegaan dat ik me er niet goed bij voel wanneer zij op Tinder zit. Ze heeft dan ook, waar ik bij zat, de app (en het account) verwijderd. Maar goed, dat neemt de oorzaak natuurlijk nog niet weg.

We hebben een beetje de nare gewoonte om kleine ergernissen aan elkaar voor ons te houden, en dat is dus kennelijk ook de reden geweest waarom het zover is gekomen. Ze dacht in dit geval dat ik de laatste tijd minder affectie toonde, en dus zocht ze als het ware "bevestiging dat ze nog leuk was" bij anderen.

Dit zijn van die dingen die eigenlijk zo makkelijk op te lossen zijn, maar dan alleen als er goed gecommuniceerd wordt. Maar oke, ik mag hier niet teveel over zeggen, want ik had ook wel een paar weken het gevoel alsof er een afstand tussen ons twee was, en daar heb ik dus in die tijd ook nooit met haar over gepraat.

Voor haar was het dus de oplossing om Tinder te installeren in plaats van te praten met me. Na een goed gesprek is dit, hopelijk voorgoed, verwijderd. We hebben de issues besproken, en tevens ook hetgeen wat we er zelf aan kunnen doen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Het kwam mij vrij duidelijk over dat de klik tussen ons nog altijd aanwezig is ook, alleen dat we wat moeten gaan innoveren in de relatie om uit de routine te komen.

Maar tja, de twijfel blijft aanwezig. Voor hetzelfde geld blijft ze bezig met Tinderen, alleen dan nog stiekemer. En ook al is het alleen maar chatten, als partner zijnde voel je je dan toch alsof je te min bent.
pi_182489735
Wat dacht je van dumpen die handel? Doelbewust flirten via een datingapp is gewoon een vorm van (emotioneel) vreemdgaan. Of hebben jullie een open relatie? En ‘voor de lol’ had ze beter op een algemene chatbox kunnen zitten over koetjes en kalfjes i.p.v. op Tinder.
pi_182489752
Tinder is ook gewoon vleeskeuring en tijdverdrijf, maar als ze zoveel matches heeft en flirt is het misschien anders. Zoveel gebeurt er tegenwoordig niet meer via tinder.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182489817
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:52 schreef naatje_1 het volgende:
Tinder is ook gewoon vleeskeuring en tijdverdrijf, maar als ze zoveel matches heeft en flirt is het misschien anders. Zoveel gebeurt er tegenwoordig niet meer via tinder.
Dit is dus ook wat ik van best een aantal anderen van mijn uni hoor. Het is alleen wat moeilijk te bevatten, vooral omdat ik mijn vriendin vier jaar geleden via Tinder heb ontmoet! :X
pi_182489856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:55 schreef vandyk het volgende:

[..]

Dit is dus ook wat ik van best een aantal anderen van mijn uni hoor. Het is alleen wat moeilijk te bevatten, vooral omdat ik mijn vriendin vier jaar geleden via Tinder heb ontmoet! :X
Ja, dit maakt de situatie wel enigszins anders :D Dat had je ff ook in de OP moeten zetten, want in dit geval is Tinder dus echt een soort van ding voor jullie ook.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_182489900
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 12:56 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja, dit maakt de situatie wel enigszins anders :D Dat had je ff ook in de OP moeten zetten, want in dit geval is Tinder dus echt een soort van ding voor jullie ook.
Dat heb ik nu dus net gedaan, thanks voor de tip!
pi_182489943
Ik vind het wel een beetje makkelijk om het op jullie relatie te gooien. Ik heb toch een beetje de indruk heb dat dit meer haar eigen onzekerheid is. En op een gegeven moment weet ze wel dat haar trouwe hond (jij) haar nog leuk vindt en sust dat de onzekerheid niet meer.

Zou dus in ieder geval nog een keer daar een open gesprek over aan gaan, want uit zichzelf had ze Tinder nog niet verwijderd na 140 matches. Na hoeveel bevestiging was ze dan van plan Tinder weer te verwijderen?
pi_182490060
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:00 schreef Chai het volgende:
Ik vind het wel een beetje makkelijk om het op jullie relatie te gooien. Ik heb toch een beetje de indruk heb dat dit meer haar eigen onzekerheid is. En op een gegeven moment weet ze wel dat haar trouwe hond (jij) haar nog leuk vindt en sust dat de onzekerheid niet meer.

Zou dus in ieder geval nog een keer daar een open gesprek over aan gaan, want uit zichzelf had ze Tinder nog niet verwijderd na 140 matches. Na hoeveel bevestiging was ze dan van plan Tinder weer te verwijderen?
Je hebt gelijk, er moest zeker op aangestuurd worden.

En eerlijk gezegd, ze is ook wel een beetje aan het veranderen nu ze in een andere stad woont hoor. Ze heeft nu natuurlijk ook allemaal nieuwe vrienden en daar trekt ze ook veel mee op, wellicht dat die ook heel veel over Tinder praten.Wie weet is het wel gewoon zo dat ze wil checken of de markt nog steeds positief op haar reageert, en dat dat een beetje verslavend is.

Ik bedoel maar zo, ik rook ook al een aantal jaar terwijl ik weet dat het eigenlijk niet meer kan, maar toch ben ik daar ook nog niet mee gestopt.
pi_182490354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:06 schreef vandyk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, er moest zeker op aangestuurd worden.

En eerlijk gezegd, ze is ook wel een beetje aan het veranderen nu ze in een andere stad woont hoor. Ze heeft nu natuurlijk ook allemaal nieuwe vrienden en daar trekt ze ook veel mee op, wellicht dat die ook heel veel over Tinder praten.Wie weet is het wel gewoon zo dat ze wil checken of de markt nog steeds positief op haar reageert, en dat dat een beetje verslavend is.

Ik bedoel maar zo, ik rook ook al een aantal jaar terwijl ik weet dat het eigenlijk niet meer kan, maar toch ben ik daar ook nog niet mee gestopt.
Als ze dat per se wil uit nieuwsgierigheid en voor de gein eens kijken kan ze dat ook met jou bespreken en eventueel gezamenlijk allebei even een account maken.

Maar over die nieuwe vrienden vertelt ze je dus ook bijna niets?
pi_182490439
Hou de eer aan jezelf en maak het uit. Kort en krachtig houden, nooit meer contact opnemen.
pi_182490516
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Als ze dat per se wil uit nieuwsgierigheid en voor de gein eens kijken kan ze dat ook met jou bespreken en eventueel gezamenlijk allebei even een account maken.

Maar over die nieuwe vrienden vertelt ze je dus ook bijna niets?
Nou, zelf heb ik er geen behoefte aan om een dergelijke app te installeren op dit moment. Ik heb later ook gezegd, dat als ze de drang blijft voelen, dat ze dan even met mij moet overleggen voordat ze Tinder opnieuw installeert.

Het punt is dat ik er deze keer zelf ben achtergekomen, maar als ik erachter zou moeten komen via mijn vrienden, kennissen, of nog erger mijn famillie, dan was het een absolute dooddoener geweest, geen excuses mogelijk.

Haar nieuwe vrienden heb ik nog bijna nooit gezien, een keertje tijdens het stappen, en een andere keer toevallig terwijl we op vakantie waren in Corfu.
pi_182490625
Hoe ga je er nou voor zorgen dat jullie niet uit elkaar groeien?

Laten we dat hele Tinder even links laten. Wat ik hier lees is dat jullie weinig aandacht aan elkaar geven en niet goed genoeg laten merken dat de ander gewaardeerd wordt. Als je daar niets aan verandert, overleeft de relatie het niet.

De dat dat jullie grootste probleem is. Tinder is het gevolg; het zou net zo goed zijn dat ze erop losgaat flirten tijdens het uitgaan. Zou zelf dus niet zo specifiek focussen op Tinder.

De waarom weet je nu: weinig aandacht voor elkaar, weinig communicatie.

Ga je daar wat aan doen?
pi_182490691
Het klinkt voor mij alsof ze richting de uitgang aan het wandelen is en alvast een ontvangstcomité aan het regelen is.

Als je al door zou willen gaan, dan heb je in je relatie veel te herstellen. En dat zal heel wat breder zijn dan het getinder, want dat is een symptoom.

Tinderen binnen een relatie doen de meesten niet op een telefoon, dus ze is wel een amateur. ;)
pi_182490863
Laat dat kind toch. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze iemand treft die ze leuker vindt dan jij. Thats life.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_182490868
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:30 schreef zarGon het volgende:
Hoe ga je er nou voor zorgen dat jullie niet uit elkaar groeien?

Laten we dat hele Tinder even links laten. Wat ik hier lees is dat jullie weinig aandacht aan elkaar geven en niet goed genoeg laten merken dat de ander gewaardeerd wordt. Als je daar niets aan verandert, overleeft de relatie het niet.

De dat dat jullie grootste probleem is. Tinder is het gevolg; het zou net zo goed zijn dat ze erop losgaat flirten tijdens het uitgaan. Zou zelf dus niet zo specifiek focussen op Tinder.

De waarom weet je nu: weinig aandacht voor elkaar, weinig communicatie.

Ga je daar wat aan doen?
Dit heb ik dan ook uitgebreid met haar besproken, want ik weet zelf ook dat het installeren van een datingapp het gevolg is van een onderliggend probleem.

We hebben duidelijk gemaakt wat ons allebei dwars zit, en dan is het vooral zo dat we allebei denken dat we niet genoeg affectie van elkaar krijgen. Na het praten was wel duidelijk dat we allebei nog overduidelijk op elkaar verliefd waren, we laten het alleen te weinig aan elkaar zien.

We hebben in de afgelopen jaren per ongeluk een soort van routine-gedrag ontwikkeld, waarbij ik vaak 's avonds richting haar ga, en daar dan een paar dagen blijf. Het is alleen zo dat we zo erg aan elkaar zijn gewend dat we te weinig aandacht schonken aan het verbazen van elkander.

Onze actieve gewoontes in het begin hebben dan ook plaats gemaakt voor passieve gewoontes. Het stereotype date ziet er nu dan ook als volgt uit:

> Ik ga per trein naar mijn vriendin, ca. 2 uur reizen.
> Ik kom aan en tref mijn vriendin aan in pyjama, make-up e.d. is al verwijderd (want thuis wilt ze comfortabel zijn, en dat begrijp ik.
> We kijken meestal een film op Netflix
> Tanden poetsen.
> Slapen.

Je kunt je misschien voorstellen dat dit niet heel goed is voor de spanning in de relatie. Ruimte voor intimiteit is er eigenlijk alleen ruimte tussen het tanden poetsen en wakker worden in. Deze routine willen we dus doorbreken, want eigenlijk is die dus best wel kut.
  zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:49:22 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182491725
Ik zou haar telefoon stuk hebben gegooid, en haar de huid vol hebben gescholden.

Maar goed, dat soort fratsen is een van de redenen waarom ik op het moment single ben.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182493530
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef Argento het volgende:
Laat dat kind toch. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze iemand treft die ze leuker vindt dan jij. Thats life.
Iemand tegenkomen of iemand zoeken, daar zit toch wel een niet al te subtiel verschil tussen.
pi_182493561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef vandyk het volgende:

[..]

Dit heb ik dan ook uitgebreid met haar besproken, want ik weet zelf ook dat het installeren van een datingapp het gevolg is van een onderliggend probleem.

We hebben duidelijk gemaakt wat ons allebei dwars zit, en dan is het vooral zo dat we allebei denken dat we niet genoeg affectie van elkaar krijgen. Na het praten was wel duidelijk dat we allebei nog overduidelijk op elkaar verliefd waren, we laten het alleen te weinig aan elkaar zien.

We hebben in de afgelopen jaren per ongeluk een soort van routine-gedrag ontwikkeld, waarbij ik vaak 's avonds richting haar ga, en daar dan een paar dagen blijf. Het is alleen zo dat we zo erg aan elkaar zijn gewend dat we te weinig aandacht schonken aan het verbazen van elkander.

Onze actieve gewoontes in het begin hebben dan ook plaats gemaakt voor passieve gewoontes. Het stereotype date ziet er nu dan ook als volgt uit:

> Ik ga per trein naar mijn vriendin, ca. 2 uur reizen.
> Ik kom aan en tref mijn vriendin aan in pyjama, make-up e.d. is al verwijderd (want thuis wilt ze comfortabel zijn, en dat begrijp ik.
> We kijken meestal een film op Netflix
> Tanden poetsen.
> Slapen.

Je kunt je misschien voorstellen dat dit niet heel goed is voor de spanning in de relatie. Ruimte voor intimiteit is er eigenlijk alleen ruimte tussen het tanden poetsen en wakker worden in. Deze routine willen we dus doorbreken, want eigenlijk is die dus best wel kut.
Hoezo alleen tussen tanden poetsen en wakker worden? Voorspel kan altijd. Gewoon elkaar opgeilen met berichtjes kan 24/7 bijvoorbeeld.
pi_182495019
Ook al heeft ze in jouw bijzijn Tinder verwijderd......vertrouw je haar nog? Als jij al twee uur moet reizen om haar op te zoeken.....wat zou ze dan doen wanneer je niet bij haar bent? En dan nog.....alleen een Netflixfilm kijken terwijl zij ook iets spannends kan aandoen als ze weet dat je onderweg bent....elkaar dan al inderdaad leuke berichtjes sturen om de spanning op te bouwen.....
pi_182495471
Dit is niet best hoor.
pi_182495837
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 16:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iemand tegenkomen of iemand zoeken, daar zit toch wel een niet al te subtiel verschil tussen.
Ja en? Kennelijk heeft ze die behoefte. Moet ze zelf weten. En TS moet maar zelf weten of, en zo ja welke, consequenties hij daaraan verbindt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_182497259
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 19:08 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja en? Kennelijk heeft ze die behoefte. Moet ze zelf weten. En TS moet maar zelf weten of, en zo ja welke, consequenties hij daaraan verbindt.
Meteen voor het blok zetten zo iemand. En waarschijnlijk exit.
pi_182497383
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 20:12 schreef Newssworld het volgende:

[..]

Meteen voor het blok zetten zo iemand. En waarschijnlijk exit.
Eén van de vele opties ja
pi_182498398
Vrouwen en Tinder lekker, 9 van de 10 zitten daar om matches te verzamelen om te kijken hoe aantrekkelijk ze zijn.

Maak het zat mee leuke match en ze zegt niks terug.

Maar je moet niet de kat op het spek binden, mijn Ex voegde ex vriendjes op Facebook toe en zo werd ik ook een ex.

Dus gewoon kiezen of delen Tinder der uit of jij eruit.
pi_182500461
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef vandyk het volgende:

[..]

Dus je vriend komt langs, en dan neem je niet even de moeite er een beetje leuk uit te zien. Oke.

Als dat er al niet eens meer in zit na 4 jaar.
pi_182500673
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:06 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dus je vriend komt langs, en dan neem je niet even de moeite er een beetje leuk uit te zien. Oke.

Als dat er al niet eens meer in zit na 4 jaar.
Hij heeft het over een paar dagen blijven, dus dan maakt die ene avond ook niet per se uit natuurlijk
pi_182501385
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 22:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Hij heeft het over een paar dagen blijven, dus dan maakt die ene avond ook niet per se uit natuurlijk
Ah, overheen gelezen.
pi_182503585
Dumpen, wat een slet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_182504150
quote:
Hee hallo,

Even een korte samenvatting:

> Ik heb mijn vriendin jaren geleden via Tinder leren kennen.
> In een relatie voor ongeveer vier jaar nu.
> Vriendin is afgelopen jaar naar een andere stad verhuist voor een nieuwe opleiding.
> In het afgelopen half jaar een immense dip in de relatie gehad terwijl ik op stage was; vriendin gaf aan dat ze niet zeker meer was over de relatie (maar toch nog goedgekomen later).

Gisterenochtend werd ik dus wakker bij mijn vriendin. Mijn ochtendritueel is om te checken hoelaat het is op mijn telefoon, maar aangezien mijn vaste telefoon kapot is, moet ik het tijdelijk doen met een oude Nokia waarvan de batterij altijd leeg is. Oftewel, ik wil even kijken op mijn vriendin d'r telefoon hoelaat het is...

Dus het moment dat ik op de startknop van d'r iPhone klik zie ik per ongeluk dat ze een bericht heeft gekregen van een Tinder match. Dat was wel even schrikken. In mijn nieuwsgierigheid heb ik dus die app geopend, puur om te kijken wat er gaande is.

Het blijkt dus dat ze al zo'n drie weken met die app bezig is achter mijn rug om. En dat komt dus neer op zo'n 140 matches met mannen, met wie ze ook wel eens chat of flirt. Op het eerste gezicht heb ik nergens gezien dat ze nummers uitwisselde of dates plande.

Ik heb haar ermee geconfronteerd en ze zegt dat het puur "voor de lol" doet, en dat ze nooit met iemand anders zou afspreken. Ik heb er niet bij gezegd dat ik de berichten had gelezen, dus ik weet wel dat ze niet heeft gelogen over het niet hebben afgesproken met andere mannen.

En als ze nou iemand vindt beter dan jou? Dan krijg jij een schop onder je kont en dan gaat ze met een ander. Zo gebeurt het meestal. Je gaat ook toch niet naar de doktor als je niks hebt? Dit is dezelfde principe. Als ze het voor de lol doet dan had ze het je wel verteld. Persoonlijk had ik niks gezegd omdat het creepy is wat je deed en gewoon hetzelfde doen wat zij doet.
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:25:55 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_182508449
That ho ain't loyal.
  zondag 14 oktober 2018 @ 11:28:55 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_182508492
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2018 11:25 schreef Gary_Oak het volgende:
That ho ain't loyal.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_182508835
quote:
That ho ain't loyal.
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:01:26 #40
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182509814
Dump die hoer.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_182509934
Ik zou dat echt niet leuk vinden, de vraag is waarom ze het doet. Daar kan ze van alles van zeggen, maar geloof je dat en is het ook zo. Hoe dan ook, ze heeft een bepaalde behoefte die jij blijkbaar niet vervult. Dat is op zich al niet leuk om te weten. Ja praten, maar dat deden jullie gelukkig al. Praten over je behoeftes en wat je graag met elkaar doet. Grenzen en wensen en daar ook wat mee doen.

Ik denk dat ik er wel een naar gevoel aan over zou houden, het is toch een vertrouwensdingetje. Ik zou dat zelf niet doen in ieder geval. Dan zit er dus iets mis. En dan zou ik het zelf wel aanhangig hebben gemaakt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 14 oktober 2018 @ 13:14:44 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182510023
Als reactie haar dumpen...voor de lol.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_182510140
quote:

En waarom geef je nu niet gewoon aan dat JIJ op dit moment niet meer zeker bent over jullie relatie?

Laat haar dan maar bewijzen of ze jullie relatie wil redden, net zoals zij dat kennelijk eerder tov jou deed.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Spellchecker zondag 14 oktober 2018 @ 13:25:56 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182510219
Koop een wekker. Het verhaal van die telefoons ligt er veel te dik bovenop. Met merk en al. Gewoon een smoes om je nieuwsgierigheid te verklaren. Al genoeg van zulke topics voorbij zien komen van mensen die op de telefoon van hun partner keken en dan dingen ontdekten.
pi_182510994
quote:
That ho ain't loyal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_182519550
Niet te vertrouwen die meid.
pi_182519694
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:25 schreef maily het volgende:
Koop een wekker. Het verhaal van die telefoons ligt er veel te dik bovenop. Met merk en al. Gewoon een smoes om je nieuwsgierigheid te verklaren. Al genoeg van zulke topics voorbij zien komen van mensen die op de telefoon van hun partner keken en dan dingen ontdekten.
Tja is maar net wat je verstaat onder een relatie. De 1 vindt eerlijkheid belangrijk, de ander kan het niets schelen. De ene persoon wil vrijheid, de ander juist het bezit zijn van iemand want anders voelt diegene zich weer niet aantrekkelijk genoeg. De ene persoon is al blij als de ander diegene wil en kan het egoïsme en als voetveeg behandeld worden niks schelen, de ander wil juist echte liefde ervaren. Je kan niet in iemands hoofd kijken wat de ander wil of je bent niet in staat om te doen wat een ander wil of je kan niet communiceren wat je zelf wil en dan doet iedereen maar wat en dan krijg je drama. Hoewel het in dit geval verrassend genoeg nog niet geëscaleerd is.

[ Bericht 13% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 14-10-2018 23:26:27 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 15 oktober 2018 @ 07:12:35 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_182523222
Zelf ook tinder installeren en dan wanneer je haar profiel krijgt dit niet eens liken lol.
pi_182523237
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:25 schreef maily het volgende:
Nee. Hij moet geen wekker komen. Dat meisje moet gewoon geen hoertje zijn.
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 07:42:17 #50
184769 crew  Deisyy
pi_182523362
Apart wel, als een meisje op Fok! een topic opent, vertelt dat ze op de telefoon van haar vriend heeft zitten neuzen en daar het e.e.a. heeft ontdekt wordt ze hier totaal afgebrand omdat ze in zijn telefoon heeft zitten kijken, maar als een jongen datzelfde verhaal vertelt hoor je daar niemand over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker maandag 15 oktober 2018 @ 07:45:22 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182523390
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 07:42 schreef Deisyy het volgende:
Apart wel, als een meisje op Fok! een topic opent, vertelt dat ze op de telefoon van haar vriend heeft zitten neuzen en daar het e.e.a. heeft ontdekt wordt ze hier totaal afgebrand omdat ze in zijn telefoon heeft zitten kijken, maar als een jongen datzelfde verhaal vertelt hoor je daar niemand over.
Mij wel ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2018 @ 07:49:15 #52
184769 crew  Deisyy
pi_182523417
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 07:45 schreef maily het volgende:

[..]

Mij wel ;)
Ja sorry, jou wel ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_182523598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2018 13:43 schreef Argento het volgende:
Laat haar lekker aktief zoeken naar een ander, that's life? Nee, dat is heel veel zelfvertrouwen hebben en misschien zelfs naïef zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 15 oktober 2018 @ 09:11:03 #54
478864 RWRWRW
Let the good times roll.
pi_182523969
Alleen de OP gelezen, maar zou wel even gaan zoeken wat er mist in de relatie, want als je vriendin op tinder zit en daarop onwijs flirt en berichtjes stuurt zit er niet iets goed denk ik.

Geen toffe actie van haar kant ook, maak het dan uit.
pi_182524611
quote:
Omdat er een verschil is tussen WhatsAppen met het tegengeslacht en actief op een NeukApp zoals Tinder zitten, zonder dat te communiceren naar je partner. Feministen. :') :r
pi_182524746
Ze is duidelijk op zoek naar een nieuwe man, maar gooit tot die tijd haar oude schoenen nog niet weg.
pi_182524963
Ik heb in de zelfde situatie gezeten, zij gaf ook aan het puur voor de lol te doen.
Met mijn naïeve kop en liefde maakt blind heb ik het geaccepteerd.

Uiteindelijk is het nooit meer echt goed gekomen (was wel meer shit aan de hand, maar dat is bij jullie volgens mij ook wel)

als ze echt om je geeft en met je verder wil zit ze niet op Tinder, ook al is het voor de lol want dan doe je het niet geheimzinnig
  maandag 15 oktober 2018 @ 11:39:27 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_182525969
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2018 13:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Als reactie haar dumpen...voor de lol.
:') _O-

Maar klinkt wel een beetje als of ze langzaam wat anders zoekt. Helemaal i.c.m. haar recente verhuizing en dus een nieuw leven.

quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 10:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Omdat er een verschil is tussen WhatsAppen met het tegengeslacht en actief op een NeukApp zoals Tinder zitten, zonder dat te communiceren naar je partner. Feministen. :') :r
Prachtig he dat slachtoffer gedrag weer :') want whatsapp, wat je voor alles qua communicatie gebruikt, is inderdaad precies hetzelfde als per toeval een Tinder (of zoals jij zegt neukapp) berichtje te vinden.... waarbij je dus inderdaad zelf actief op zoek gaat...

Die wijven en de dubbele standaard en slachtoffer gehuil ook altijd :') _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182528075
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Prachtig he dat slachtoffer gedrag weer :') want whatsapp, wat je voor alles qua communicatie gebruikt, is inderdaad precies hetzelfde als per toeval een Tinder (of zoals jij zegt neukapp) berichtje te vinden.... waarbij je dus inderdaad zelf actief op zoek gaat...

Als ze wil en ze heeft ze op Tinder binnen 10 minuten in lul in haar poes. Vrouwen hebben het voor het kiezen op Tinder. Als ze bijv zelf een 6 is kan ze makkelijk een 8 krijgen. En binnen 10 minuten is die gast dan bij haar om de delivery express penis in haar te knallen bij wijze. Als je serieus bent dan doe je dat niet stiekem.
pi_182528341
Ze is op zoek naar vervanging. Ik zal jezelf maar mentaal voorbereiden voor wanneer het uit is.
pi_182528437
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Als ze wil en ze heeft ze op Tinder binnen 10 minuten in lul in haar poes. Vrouwen hebben het voor het kiezen op Tinder. Als ze bijv zelf een 6 is kan ze makkelijk een 8 krijgen. En binnen 10 minuten is die gast dan bij haar om de delivery express penis in haar te knallen bij wijze. Als je serieus bent dan doe je dat niet stiekem.
Bij de frontpage hebben ze nog een vacature vrij. Solliciteer eens, Je hebt een kleurige manier van vertellen. Saaie alledaagse nieuwsberichten weet je vast en zeker te tillen naar een hoger nivo :D
  maandag 15 oktober 2018 @ 13:58:24 #62
64831 2NutZ
pi_182528861
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:19 schreef Atak het volgende:

[..]

Correct.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_182528976
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 11:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar klinkt wel een beetje als of ze langzaam wat anders zoekt. Helemaal i.c.m. haar recente verhuizing en dus een nieuw leven.

[..]

Nog steeds vrijgezel en sexueel gefrustreerd nootje? Kan je niet een blind meisje versieren of zo?
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:06:17 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182529049
quote:
Niet te vergelijken.

Wat jij hier doet is de volgende situaties:

1. Iemand die op basis van vage vermoedens in iemands telefoon inbreekt en in die persoons whatsapp berichten zit te neuzen

2. Iemand die op het hoofdscherm het TINDER ICOONTJE ziet.... en besluit dat even te gaan onderzoeken

...gelijk trekken.

Dat is echt dermate malafide wat je hier doet. Fake news is er niks bij. Laat me raden. Je bent een feminist?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:14:53 #65
64831 2NutZ
pi_182529262
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:03 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nog steeds vrijgezel en sexueel gefrustreerd nootje? Kan je niet een blind meisje versieren of zo?
Ik denk dat je denkt meer te weten van mij dan daadwerkelijk zo is.

Maar ik duim voor je misschien stuurt ze nu jou een dm omdat je zo lief bent.
pi_182529321
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:14 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat je denkt meer te weten van mij dan daadwerkelijk zo is.

Maar ik duim voor je misschien stuurt ze nu jou een dm omdat je zo lief bent.
Niet zoveel denken idioot. Gaat overduidelijk niet goed bij jou.

:D
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:19:24 #67
64831 2NutZ
pi_182529345
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:17 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Niet zoveel denken idioot. Gaat overduidelijk niet goed bij jou.

:D
Ehh oké. Succes met je zuur.
pi_182529457
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2018 08:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Laat haar lekker aktief zoeken naar een ander, that's life? Nee, dat is heel veel zelfvertrouwen hebben en misschien zelfs naïef zijn.
Dan ga je het haar toch verbieden? En dan? Gewoon haar laten doen wat ze wil doen en daar dan zonodig je eigen consequenties aan verbinden. Je kunt haar gedrag toch niet bepalen. Moet je ook niet willen. Ze moet toch ook bij TS blijven omdat ze dat wil? Niet omdat haar iets wordt verboden.
  maandag 15 oktober 2018 @ 14:26:39 #69
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182529499
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:24 schreef Argento het volgende:

[..]

Dan ga je het haar toch verbieden? En dan? Gewoon haar laten doen wat ze wil doen en daar dan zonodig je eigen consequenties aan verbinden. Je kunt haar gedrag toch niet bepalen. Moet je ook niet willen. Ze moet toch ook bij TS blijven omdat ze dat wil? Niet omdat haar iets wordt verboden.
Als mensen het binnen een relationele sfeer hebben over "verbieden" dan is dat meestal een geval waarin je relatie-beëindigende consequenties stelt aan iemands gedrag... niet dat je letterlijk iemand aan de ketting gaat leggen.

Ik snap niet zo goed waarom er in elke discussie steeds energie gestoken moet worden zodat iedereen zich beseft dat.. nee we hebben het niet over slavernij maar over gewoon ik wil en jij wil... Iedereen beseft zich dat al prima.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 15 oktober 2018 @ 15:05:59 #70
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_182530300
Misschien zoekt ze wel nieuwe vrienden op Tinder?
pi_182531200
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2018 15:05 schreef NoXia het volgende:
Misschien zoekt ze wel nieuwe vrienden op Tinder?
Ze zal vast geen ONS zoeken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_182531872
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 13:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Bij de frontpage hebben ze nog een vacature vrij. Solliciteer eens, Je hebt een kleurige manier van vertellen. Saaie alledaagse nieuwsberichten weet je vast en zeker te tillen naar een hoger nivo :D
Ik heb al een baan. :'(
pi_182534281
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2018 14:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als mensen het binnen een relationele sfeer hebben over "verbieden" dan is dat meestal een geval waarin je relatie-beëindigende consequenties stelt aan iemands gedrag... niet dat je letterlijk iemand aan de ketting gaat leggen.

Ik snap niet zo goed waarom er in elke discussie steeds energie gestoken moet worden zodat iedereen zich beseft dat.. nee we hebben het niet over slavernij maar over gewoon ik wil en jij wil... Iedereen beseft zich dat al prima.
Beseffen is geen wederkerig werkwoord. Nooit geweest ook.
  maandag 15 oktober 2018 @ 18:35:20 #74
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182534471
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2018 18:26 schreef Argento het volgende:

[..]

Beseffen is geen wederkerig werkwoord. Nooit geweest ook.
Dank voor de taalles (oprecht) maar... nog op inhoudelijk vlak wat te melden?
pi_182535828
Geen idee wat jullie leeftijd is, maar je studententijd beleef je maar 1 keer. Zonde om dan gebonden te zijn.

Tel daarbij op dat niet iedereen uit het juiste hout gesneden is om een lange afstand relatie in stand te houden.

"The sun loved the moon so much. He dies every night to let her breath." :W
pi_182535978
Heb je haar al gedumpt of ga je wachten tot zij het doet?
pi_182540049
Twee ex'en hadden ook Tinder in onze relatie, bij de ene was het nooit een probleem voor me, de ander maakte me stikzenuwachtig ermee. Het is niet het Tinder hebben maar ZIJ maakt jou zenuwachtig. En jij praten/zeuren erover = jij irritant, Tinder complimentjes leuk. Lastige situatie, als je haar niet wil dumpen of gedumpt wilt worden dan nonchalant erover doen, of gewoon even tijdje echt plotseling van de aardbodem verdwijnen voor haar om r gek te maken en aandacht op jou te krijgen en na tijdje weer gewoon luchtig contact opnemen alsof er niets is gebeurd, en zeggen "He chickie wst zie je er lekker uit". Weet niet of het werkt, echt NO CONTACT, maar je trekt aan het kortste eind en straks echt aan het kortste eindje als je niet oppast. Succes!
pi_182558833
Als mijn vriendin op Tinder zou zitten zou het dus gelijk klaar zijn he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')