hij komt van de mavo en heeft een achterlijk brabo-accent. Gelijk afgeschreven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:00 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Kan mij goed herinneren dat ie het koningslied afmaakte, dat was vrij hilarisch
MULO!quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:01 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
hij komt van de mavo en heeft een achterlijk brabo-accent. Gelijk afgeschreven.
Oh ik vind hem wel grappig, droge humor.quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:58 schreef PzKpfw het volgende:
Die Wim heeft totaal geen humor, stijve hark.
Hij is een retard met een kutaccent die MULO heeft gedaan. Laten we deze persoon aub met rust laten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:05 schreef ato het volgende:
[..]
Oh ik vind hem wel grappig, droge humor.
Prima kerel die Wim , dat mag wel eens meer benadrukt worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 00:12 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Hij is een retard met een kutaccent die MULO heeft gedaan. Laten we deze persoon aub met rust laten.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Youp had vorige week een column geschreven over dat #MeToo gejank dus daar zal hij zich vanavond voor moeten verantwoorden.En ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Hardrijders zijn doodrijders he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga heel hard rijden zodat ik op tijd kom.
Dirty-mind slaat toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga heel hard rijden zodat ik op tijd kom.
Cabronquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |