hopelijk weer de eerste van vele!
 hopelijk weer de eerste van vele! 

) en plast nog steeds matig.
) en plast nog steeds matig.  .
 .

daarom maak ik ze zelf niet.
 daarom maak ik ze zelf niet. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.

.
 . 

Wat mij betreft niet hoor, mensen skippen 'm maar gewoon als ze het te lang vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:18 schreef Schanu het volgende:
Oké nu in zowel baby- als dreumestopic waar ik kom opmerkingen over de langere posts, het is me duidelijk, dan zal ik ermee stoppen.

en stiekem vind ik het ook knap dat je op iedereen reageert, want mijn hersenen zijn echt troep - ik onthou maximaal 2 berichten en moet dus steeds weer naar boven scrollen
 en stiekem vind ik het ook knap dat je op iedereen reageert, want mijn hersenen zijn echt troep - ik onthou maximaal 2 berichten en moet dus steeds weer naar boven scrollen  

Wakker om 4 uur en toen wilde ze "peje".quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 12:32 schreef Sylver_ het volgende:
Wat goed, Selv! Leuk ook om weer van je te horen
Hoe ging de 2e nacht?
 Maar het patroon van wakker tussen 11 en half 2 lijkt doorbroken.
 Maar het patroon van wakker tussen 11 en half 2 lijkt doorbroken.  

.
 .

Hebben ze al verloofden? Ik kan ze wel uithuwelijken met de mijne, kunnen ze samen slecht slapenquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:13 schreef Selvaria het volgende:
Klopt Lemijn, wij maken niet van die schone slaapsters.Wel de leuksten though.

zelfs de leidster op het kdv 'klaagt' dat ze zo ondernemend zijn. Ze draait zich om en ze zijn weer ergens op geklommen, ze herkenbaar. Vanavond was ik aan het koken, man was met Em en peuter AH-vormpjes aan het uitpakken. Lala hing steeds aan m'n been dus op haar stoel voor de tv gezet (voor mans neus). Hoor ik een minuut later wat gepiep, zit ze bovenaan de trap te mopperen dat de deur dicht zit. We waren even vergeten de box voor de trap te schuiven...
 zelfs de leidster op het kdv 'klaagt' dat ze zo ondernemend zijn. Ze draait zich om en ze zijn weer ergens op geklommen, ze herkenbaar. Vanavond was ik aan het koken, man was met Em en peuter AH-vormpjes aan het uitpakken. Lala hing steeds aan m'n been dus op haar stoel voor de tv gezet (voor mans neus). Hoor ik een minuut later wat gepiep, zit ze bovenaan de trap te mopperen dat de deur dicht zit. We waren even vergeten de box voor de trap te schuiven...

Ah nice, twee vliegen in één klap. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 20:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hebben ze al verloofden? Ik kan ze wel uithuwelijken met de mijne, kunnen ze samen slecht slapen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |