Moi?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:42 schreef -mosrednA het volgende:
Als jij mn ex was kwam ik nooit meer buiten
Eerlijk is eerlijk, OP is goed geluktquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moi?
Nee man, ik ben de beste ex die je je kunt wensen.Over=over
![]()
Dit topic is er natuurlijk omdat er in SHO gesnakt werd naar een Keet-topic, maar iedereen weer te lui is om er zelf ene te openen.
Merci!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:48 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, OP is goed gelukt
Je weet dat alles gekocht is bij de botoxboer en zijn matties van de plastische afdeling?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:45 schreef T-D het volgende:
Voor iemand die 5 kinderen heeft gehad ziet ze er nog heel goed uit.
Dat maakt toch niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Je weet dat alles gekocht is bij de botoxboer en zijn matties van de plastische afdeling?
Jawel, dat maakt alles uit.quote:
Als ze het geld ervoor over heeft zie ik het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:14 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jawel, dat maakt alles uit.
1- het is 'foetelen' > niet op eigen kracht en inzet verkregen maar door slinke zijwegen in te gaan![]()
2- iedereen die aan de fillers en botox gaat ziet er minimaal 10 jaar ouder ouder uit dan wat ze trachten te bereiken met deze ongein > er jonger willen uitzien.![]()
3-![]()
4- gewoon niet doen.
Verfraaien...dat kun je wel zeggen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:19 schreef T-D het volgende:
[..]
Als ze het geld ervoor over heeft zie ik het probleem niet zo.
En wie zegt dat ze het niet grotendeels op eigen kracht heeft gedaan? Ze was vooraf al geen lelijke vrouw, ze heeft zichzelf wat verfraaid misschien maar dat is tegenwoordig geen schande meer ofzo.
Dit. Niet mijn ding verder, maar zou er aanzienlijk liever mee gezien worden dan met ons NL's equivalent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:45 schreef T-D het volgende:
Voor iemand die 5 kinderen heeft gehad ziet ze er nog heel goed uit.
Zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:44 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit. Niet mijn ding verder, maar zou er aanzienlijk liever mee gezien worden dan met ons NL's equivalent.
Daar heb jij ook zeker een punt..quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:44 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dit. Niet mijn ding verder, maar zou er aanzienlijk liever mee gezien worden dan met ons NL's equivalent.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar heb jij ook zeker een punt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.thesun.co.uk/(...)ce-storms-out-rehab/quote:Katie Price storms out of rehab after less than 24 hours – and Kris Boyson is there to pick her up
The former glamour girl, 40, was admitted to a residential facility yesterday but she's now walked out and been picked up by on/off boyfriend Kris
Ik doelde eigenlijk op wat anders, maar Katie gaat ook boven dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 18:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Daar heb jij ook zeker een punt..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |