deze man weetquote:
Biesbosch en dan lekker met zo een fluisterbootje rondvarenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
Biesbosch? Meijendel? Veluwe? Waddengebied? de Peel?
Het is lastig met dat ov. Dat komt niet in ongerepte gebieden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:35 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben op zoek naar mooie stukjes natuur die met het ov te bereiken zijn. Echt een ongerept stukje flora en fauna, niet dat je op vijftig meter van de provinciale weg loopt ofzo.
Iemand aanraders?
En is ook met OV te doen trouwensquote:
Ongerepte natuur? Vanuit de bosjes de Homo sapiens toeristus observeren op hun fourageertocht naar het pannenkoekenhuis of zo?quote:
Dat heb ik niet beweerd, maar vind het een mooi stukje dat goed met het OV te bereiken is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:43 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ongerepte natuur? Vanuit de bosjes de Homo sapiens toeristus observeren op hun fourageertocht naar het pannenkoekenhuis of zo?
Hoe wil je ergens met het ov komen waar geen wegen zijn?quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Quotidien het volgende:
Met ongerept bedoel ik eigenlijk gewoon geen wegen en geen pannenkoekenhuizen enzo.
Ja dat hoeft dus niet aan de orde te zijn daarquote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Quotidien het volgende:
Met ongerept bedoel ik eigenlijk gewoon geen wegen en geen pannenkoekenhuizen enzo.
Dan heb je denk ik het meeste succes met een buurtbus. In een gehucht uitstappen en dan verder. Ik denk aan Polsbroek (lijn 106 vanaf Woerden) en dan een van de graspaden nemen, het stiltegebied van de weilanden in. Als dat natuur genoeg is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Quotidien het volgende:
Dan kun je beter doorlopen naar de Onzalige Bossen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik niet beweerd, maar vind het een mooi stukje dat goed met het OV te bereiken is.
En als je op tijd bent kunnen grote delen heel rustig zijn hoor, maar dat mag TS zelf inschatten, hoef jij niet te doen.
Kan je daar met de bus komen?quote:Op zondag 14 oktober 2018 10:53 schreef Sport_Life het volgende:
Meijendel, tussen Scheveningen en Katwijk aan Zee.
Uberhaupt ook niet. Ook die verboden stukken niet.quote:Op maandag 15 oktober 2018 08:22 schreef SuperNeger het volgende:
Heb je helaas niet in Nederland. Of naja, niet op plekken waar jij mag komen.
Die is lastig haha. Maar tegen de Belgische grens in Brabant kun je nog mooi door de bossen en vaak met auto over de zandpaden. Kom je geen pannekoekenhuis tegen. Veluwe is wel grappig, maarja mag je nergens komen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2018 19:46 schreef Quotidien het volgende:
Ja, ligt bij het monument op de Waalsdorpervlakte. (wat ook een mooi gebied is, alleen loop je wel op een 'kerkhof'.)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |