abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7629711
*Bij deze de officiele heropening van de vorige shop: De fok!-coffeeshop!
Het vorige topic zag er namelijk nogal verkankerd uit, bij deze wens ik jullie een prettig verblijf!

Vernieuwde prijslijsten:

*De volgende spullen kun je gebruiken in de shop, de machine dient weer ingeleverd te worden bij het verlaten van de shop! Vloei en tip is gratis, peuken te koop voor 25 eurocent per stuk, pijpjes inleveren als je de shop verlaat, ook te koop, de kleine voor 2,50 euro per stuk en de grote voor 5 euro per stuk!

*De volgende dranken zijn verkrijgbaar voor 1,50 euro per stuk!

*Eten is er ook, een broodje kroketburger met heerlijke saus voor 1,50 euro, tostie kaas kost 1,50 euro, tostie ham/kaas ook en de tosti ham/kaas/ananas kost 2 euro, de doner kebab kost je 3 euro per broodje met saus naar keuze: knoflook, whiskey, curry (ook voor de tosties), sauzen zijn gratis bij doner of een tostie!

*Genoeg vermaak in de shop met diverse spelen, de kaarten, het trictracbord en het dambord dienen ingeleverd te worden bij het verlaten van de shop!

*Op veler verzoek heb ik hier 6 ceedeetjes aangeschaft die men kan beluisteren in de shop! Bob Marley_Legend, Bob Marley_Soul Rebel, Alpha Blondy_Rasta Poue, Omni Trio_Trippin' On Broken Beats, Moving Shadow 02.1 en Aphex Twin_Selected Ambient Works 85-92. Er is in de shop ook een radiozender genaamd Coffeeshop FM!

*Ik blijf voor jullie op zoek naar de beste skunk en hasj, houd dus rekening met een onregelmatige prijslijst!!! Het assortiment kan ook nogal eens wijzigen ivm nieuwe drankjes en spelen op de markt der coffeeshops. De benodigdheden kunnen ook nogal eens wijzigen!!! Kortom: ons gehele assortiment kan nogal eens wijzigen!!! Als er nog suggesties zijn dan hoor ik het graag!!!
mrcool

*Oh ja, hier is mijn vergunning!

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 31-12-2002 17:06]

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7636104
Het is rustig!
Bigheadz R.I.P.
pi_7637949
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 12:19 schreef JesusThePimp het volgende:
Het is rustig!
Ik begrijp er ook nix van, open ik een nieuwe shop komt er niemand!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_7638041
Mag ik je vergunning zien ?
pi_7638113
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:00 schreef SyPhEr het volgende:
Mag ik je vergunning zien ?
Nee!!! Je kan wel skunk kopen!
pi_7638140
Misschien wordt het drukker als je wat muziek aanzet...
pi_7638158
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:04 schreef Ez3 het volgende:
Misschien wordt het drukker als je wat muziek aanzet...
Oh, er staat muziek aan, Bob Marley zelfs.
pi_7638265
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:04 schreef mrcool het volgende:

[..]

Oh, er staat muziek aan, Bob Marley zelfs.

Sja, harder dan... ik hoor niet veel!
pi_7638317
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:09 schreef Ez3 het volgende:

[..]

Sja, harder dan... ik hoor niet veel!

Dan moet je je oren misschien eens laten uitspuiten, als ik hem nog harder zet krijg ik gezeik met de gemeente! Koop iets of ga weg: zie huisregels.
pi_7639080
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:10 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dan moet je je oren misschien eens laten uitspuiten, als ik hem nog harder zet krijg ik gezeik met de gemeente! Koop iets of ga weg: zie huisregels.

Nou nou mrcool, niet zo onvriendelijk tegen je klanten. Je lijkt potverdomme die man van je icoontje wel. Ik vind dat die andere user wel een beetje gelijk heeft wat betreft de muziek. Je hebt de verschillende spelen, dranken en rookwaren netjes voor ons uitgestald hierboven, maar zou het ook mogelijk zijn dat we uit wat relaxte cd'tjes kunnen kiezen?
Bigheadz R.I.P.
pi_7639554
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:38 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Nou nou mrcool, niet zo onvriendelijk tegen je klanten. Je lijkt potverdomme die man van je icoontje wel. Ik vind dat die andere user wel een beetje gelijk heeft wat betreft de muziek. Je hebt de verschillende spelen, dranken en rookwaren netjes voor ons uitgestald hierboven, maar zou het ook mogelijk zijn dat we uit wat relaxte cd'tjes kunnen kiezen?

Is misschien wel een goed idee ja. Het ging die klant niet om de muziek maar om het volume, en ik heb hier rekening te houden met stonede mensen dus het volume kan nou eenmaal niet te hard. We hebben nou eenmaal huisregels en als iemand hier komt om alleen te zeuren over het volume van de muziek zonder ook maar iets te kopen dan heb ik idd liever dat hij de shop weer verlaat.

[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 31-12-2002 15:24]

pi_7639735
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 14:57 schreef mrcool het volgende:

[..]

Is misschien wel een goed idee ja. Het ging die klant niet om de muziek maar om het volume, en ik heb hier rekening te houden met stonede mensen dus het volume kan nou eenmaal niet te hard.

Je hebt gelijk dat je het volume (en de muziek) aan moet passen naarmate de mensen stoneder worden. Maar misschien moet je ons zo af en toe ff op de hoogte houden welk cd'tje je aan het draaien bent of je geeft onszelf de keus.
Bigheadz R.I.P.
pi_7640062
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:06 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat je het volume (en de muziek) aan moet passen naarmate de mensen stoneder worden. Maar misschien moet je ons zo af en toe ff op de hoogte houden welk cd'tje je aan het draaien bent of je geeft onszelf de keus.

Kijk nog maar een keer goed, ik zei al, alle suggesties zijn welkom!!! Ik kan natuurlijk de openingspost niet blijven wijzigen, dit kan alleen binnen 24 uur na het plaatsen van de originele post.
pi_7640398
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:06 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Je bent toch een Bighead? Je mag hier achter de toonbank staan! Zie huisregels!
pi_7640527
chillllll... ik draai er vast een
lekker smoken in de fok shop....
AA'tje erbij ??

heerlijk!!!!!!!!!!!!!

pi_7640597
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:46 schreef MaffiaInc het volgende:
chillllll... ik draai er vast een
lekker smoken in de fok shop....
AA'tje erbij ??

heerlijk!!!!!!!!!!!!!

Here U Go, 1,50 euro graag!
pi_7640963
5 gram ketama 12 euro? Dat is nog eens een nette prijs
pi_7641323
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 16:13 schreef Nevermind het volgende:
5 gram ketama 12 euro? Dat is nog eens een nette prijs
Maar doen dan? Hier dan, 5 gram Ketama, dat is dan 12 euro bij elkaar!
pi_7641347
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:09 schreef mrcool het volgende:

Ziet er prima uit succes

pi_7641364
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 16:38 schreef Rulin het volgende:

[..]

Ziet er prima uit succes

Thanx! Iets proberen?
pi_7641374
Ik moet zeggen dat de fokcoffeeshop steeds beter verzorgd en netter wordt. Mijn complimenten. Misschien tijd voor een ander cd'tje dan Bob. Laten we wat lekkere eclectische Omni beats er tegen aan gooien.
Bigheadz R.I.P.
pi_7641384
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 16:40 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik moet zeggen dat de fokcoffeeshop steeds beter verzorgd en netter wordt. Mijn complimenten. Misschien tijd voor een ander cd'tje dan Bob. Laten we wat lekkere eclectische Omni beats er tegen aan gooien.
* mrcool gooit Omni Trio in de cd-speler!
pi_7641547
Iemand misschien wat Doner Kebab?
pi_7641688
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 16:50 schreef mrcool het volgende:
Iemand misschien wat Doner Kebab?
Gaarne!
Bigheadz R.I.P.
pi_7641765
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 17:00 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Gaarne!

Maak het zelf maar ff! Moet ff weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')