Haha oke jammer :p welke heb je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelf kunt innemen, dat scheelt een hoop
LP; ik vind het ijs niet zo lekker hoor
Ja alleen t naaien kan ik niet zelf, want geen naaimachinequote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat je zelf kunt innemen, dat scheelt een hoop
LP; ik vind het ijs niet zo lekker hoor
En met naald en draad wil het niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja alleen t naaien kan ik niet zelf, want geen naaimachine.
Wil er wel een.
Haha oke. Jij bent gewoon B&J fangirlquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Cookie en caramel, van beide wat in een schaaltje gedaan. Zit weinig smaak aan vind ik.
Geen idee. Eerst eens kijken of de top pastquote:
Ik denk dat de lading suiker het hem doetquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha oke. Jij bent gewoon B&J fangirl![]()
49 plat mag ik hopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst eens kijken of de top past.
Borst is 49cm. Dus dat zou goed moeten zijn. Big boobs he.
Ja ja, plat. Denk ikquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja, plat. Denk ik.
Anders is t ongezond.
Hehehquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:43 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik denk dat de lading suiker het hem doet![]()
Neem heeel af en toe de Lidl variant mee, heb je 2 kuipjes van 150ml voor 1,99 ipv 1 B&J's voor 1,79.
Ik moet geen emmers in huis halen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hehehdie prijs is beter te doen ja
ze hadden ook die emmers met boerderij ijs, cookie dough daarvan is ook erg goed te doen.
Boven of onder?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als t 49 omtrek is past m'n been erin.
Gelukkig. Lekker slapen straksquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een stuk chocolade gegeten en het niet uitgekotst.
Nu even de hondjes laten plassen en naar bed verkassen. Oh en nog wat molletjes erin duwen.
Doe maar kalm aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:10 schreef Samzz het volgende:
Zo. Bed.
Morgen 3 miljoen wasjes draaien, boodschappen doen en mijn huis schoonmaken. Als ik niet ziek in bed lig.
Rustig aan he anders ben je nog verder van huisquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:10 schreef Samzz het volgende:
Zo. Bed.
Morgen 3 miljoen wasjes draaien, boodschappen doen en mijn huis schoonmaken. Als ik niet ziek in bed lig.
Mens, die ene dag overleef je welquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 22:54 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard. Maar ik zal toch eten moeten hebben. En kleding om te dragen.
Hmmm laat m'n boodschappen wel bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |