SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi koopje, foto's!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 07:45 schreef Samzz het volgende:
Nieuwe pencil dress gekocht, voor 25 euro ipv 65.
Ik ben benieuwd!quote:
Ja, ga ik doenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:14 schreef Lienekien het volgende:
Poes, verse gember kun je prima invriezen!
Ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
[..]
Ja, ga ik doen
Zelfs Billy dronk het met smaak op
Ik vind het een beetje citroenachtig smaken, ruikt ook lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik haat gember. Wel jammer. Het is enorm gezond.
Ik had gemberthee. Maar nu ik erover nadenk zou t ook de rabarber kunnen zijn wat t smerig maakte.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje citroenachtig smaken, ruikt ook lekker![]()
Je lust de thee niet of heb je het ergens anders door heen gegooid?
Heeeerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:18 schreef Poes. het volgende:
Het schone beddengoed hangt alweer op de droogmolen![]()
Nu een pakketje wegbrengen en door naar Pilates.
Vind ik ook heerlijk!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Rabarber is ook wel een bijzondere smaak
Haha Jaa en je denkt net te vroeg dat t wel kan.. En ooopss smudgequote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Wachten tot je nagels droog zijn blijft vervelend
Naar het toilet moeten als je nagellak nog niet uitgehard is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haha Jaa en je denkt net te vroeg dat t wel kan.. En ooopss smudge
Ja! Helquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar het toilet moeten als je nagellak nog niet uitgehard is.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En blij, m'n kast is er.Morgenavond nog wat spullen wegwerken en zondag het ding neerzetten.
Ik ergerde me echt teveel aan de berg in de hoek.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn
Doen jullie goed, ik klaag waarschijnlijk eerst nog een paar jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |