Hoe?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je daarbij helpen
nee man. Zo ff naar oma. Heb nu ff water koken dus eerst nog ff noodles eten en dan ga ikquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oke dan is het goed goos. Moet je nog werken?
gezellig. Doe haar de groetenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:06 schreef wollah het volgende:
[..]
nee man. Zo ff naar oma. Heb nu ff water koken dus eerst nog ff noodles eten en dan ga ik
zal ik doen. Ik laat haar dit bericht wel ff zienquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gezellig. Doe haar de groeten
topperquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:07 schreef wollah het volgende:
[..]
zal ik doen. Ik laat haar dit bericht wel ff zien
😒quote:
Gewoon project werkzaamhedenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:01 schreef Driepink het volgende:
Moest je nou leiding geven flips, of een presentatie?
wollah werkt voor stichting de zonnebloemquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:09 schreef Driepink het volgende:
Wat ben je ook een schatje voor ouderen he![]()
En ook zo vriendelijk door iedereen op het forum constant te verkomen (wollah <> hallow)
vroeger gaan slapen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
😒
wat voor tips
[..]
Gewoon project werkzaamheden
Maakt niet uit wat het is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
😒
wat voor tips
[..]
Gewoon project werkzaamheden
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat het is.
Een harkenpoppetje tekenen of iemand op de maan krijgen.
Jij kan alles!
neem een voorbeeld aan mij. Keurig netjes op tijd naar bed en uitslapen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Juist ja
[..]![]()
Niet zo positief doen in de ochtend pls
O het is nog steeds ochtend inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Juist ja
[..]![]()
Niet zo positief doen in de ochtend pls
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neem een voorbeeld aan mij. Keurig netjes op tijd naar bed en uitslapen.
5 of 6.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Hoeveel uur slaap je nou per nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |