abonnement Unibet Coolblue
pi_182419902
Binnenkort verhuizen we naar een andere woning en 1 wand heeft een grof gestucte muur



Nu willen we de muur glad hebben, maar wat is de beste optie?

Zelf natuurlijk ook al rondgekeken,

- Schuren
- Alabastine Muurglad structuur & glasvezel
pi_182420133
Stuckadoor bellen
pi_182420614
Zelf stucken met een (dure) stuc emmer, goedkoper dan muurglad. Stuc pasta heet het.
.
pi_182421021
Zo’n muren zijn inderdaad spuuglelijk.
Ik zou een stucadoor bellen.
U MAD?
pi_182421109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zo’n muren zijn inderdaad spuuglelijk.
Ik zou een stucadoor bellen.
Ik ook
pi_182422363
Door een stucadoor glad laten stuken
pi_182422676
Wel lief zijn tegen die muur.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_182422775
Alternatief voor mensen met energie en tijd teveel en een brandend verlangen naar een stoflong: huidige stuclaag eraf slopen en dan alsnog de stukadoor bellen voor een mooi glad laagje. Zo'n kale betonnen muur met allemaal van die luchtbelletjes erin wordt lelijk als je er overheen verft.

Overigens ook even de radiatoren van de muren afhalen die gestukt gaan worden. Een vervelend klusje, maar op mijn eerste verdieping is achter de radiatoren niet gestukt, want ze hingen er nog. An sich geen ramp; je kijkt er niet zo vaak achter, maar het is voor mij toch een klein irritatiepuntje wanneer ik mijn gordijnen open en dicht doe en ik zie die lelijke oude muur erachter. Ik heb het toen niet gedaan vanwege tijdsgebrek en het feit dat de muren in de winter gestuukt zijn. Los van de tijd zag ik het vooruitzicht niet zitten dat mijn gehele eerste verdieping geen verwarming zou hebben.
pi_182424118
Zeker in een woonkamer ga je dat zonder ervaring zelf niet naar wens krijgen ben ik bang. Stucadoor laten komen voor 15-20 euro per m2, dat is nog best te overzien.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 08:51:13 #10
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely