abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182417846
quote:
Doodgeschoten man is 18-jarige Zoetermeerder
De man die gisteren op de stoep van het LangeLand Ziekenhuis in Zoetermeer is neergelegd en in datzelfde ziekenhuis is overleden, blijkt een 18-jarige Zoetermeerder te zijn. Hij is leerling van mboRijnland. Volgens het OM is hij overleden door een schotwond.

Het OM onderzoekt of deze jongen met een handlanger eerder die ochtend in de Breestraat in Delft zwaaide met een pistool.

In de Delftse straat stopte gisterochtend rond 05.00 uur een scooter met daarop twee mensen. Een van hen stapte af en richtte vermoedelijk een vuurwapen op coffeeshop The Game, die al vaker is beschoten.

Een agent, die daar toevallig in een onherkenbare politieauto surveilleerde, besloot in te grijpen en schoot op de verdachten. Het is niet duidelijk of zij werden geraakt. Het duo vluchtte op een scooter. Later werd er een scooter in het water Rijn-Schiekanaal aan de Oostsingel gevonden.

Iets later werd de 18-jarige op de stoep van het LangeLand Ziekenhuis neergelegd. Hij werd gereanimeerd, maar dat mocht niet baten.

School
Het zou om de 18-jarige Wessel uit Zoetermeer gaan. Het bericht dat de blonde student is overleden heeft veel losgemaakt bij personeel en leerlingen van mboRijnland. Zijn vrienden hoefden vandaag niet naar school om ze tijd te geven hun verdriet te verwerken.

De klassenleraar vertelde vanochtend het nieuws aan zijn klas. Op sociale media ging op dat moment al het bericht rond dat Zoetermeerder Wessel de jongen was die bij de schietpartij in Delft was betrokken.

Identiteit
Sommige leerlingen van de school bleken tijdens de pauze nog niet op de hoogte van zijn identiteit. Anderen wilden niks kwijt uit respect voor familie en vrienden. Een enkeling wilde zijn herinneringen wel delen. ,,Ik kende hem van het het introductiekamp voor eerstejaars, waar hij de trainer assisteerde. Een aardige gozer, we konden goed over voetbal praten.''

Een lieve, aardige jongen beschreef een schoolgenoot hem buiten het hek van de school. ,,Hij had alleen niet heel lieve vrienden. Als hij alleen was groette ik hem maar als hij met zijn vrienden was hield ik liever afstand.''
https://www.ad.nl/zoeterm(...)termeerder~a9a2b104/
Wat een raar verhaal joh, zie die foto een hoogblond jochie dat kennelijk midden in het leven staat en tevens zoon van een politieagent is richt midden in de nacht een pistool op een coffeeshop en vervolgens schiet een (toevallig!) surveillerende collega van zijn vader hem meteen maar hartstikke dood :o .

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 09-10-2018 19:30:43 ]
blablablabla
  roze dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:28:38 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_182417953
Bizar verhaal idd.
Your beauty never ever scared me.
pi_182417974
Zoon van een politie-agent..
pi_182418043
Triest. Rip young goon.
pi_182418304
Eigen schuld.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182418717
How many brothers fell victim to the streets?
Rest in peace, there's a heaven for a G

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 09-10-2018 23:39:33 ]
pi_182418899
quote:
,,Hij had alleen niet heel lieve vrienden. Als hij alleen was groette ik hem maar als hij met zijn vrienden was hield ik liever afstand.''
Dit klinkt als iemand die onder invloed van wat foute contacten rare dingen is gaan doen.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:16:52 #9
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_182418919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:47 schreef -AMG- het volgende:
Eigen schuld.
Volgens mij staat nog niet vast wat er exact gebeurd is.
Krekker is de bom!
pi_182419658
Als ik het bericht lees lijkt het erop dat Wessel af en toe klusjes opknapte voor z'n vrienden. Die vrienden waar z'n klasgenoten niet bij in de buurt wilden komen.
Wessel verdiende vrij eenvoudig best veel geld. Natuurlijk is met een pistool schieten ook best stoer en raakt er toch niemand gewond, alleen had Wessel nooit verwacht dat er op een dag politie zou staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 09-10-2018 23:42:27 ]
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182421042
Lekkere vrienden heb je dan die je na een schietpartij bijna levensloos op een stoep flikkeren......
U MAD?
pi_182421229
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere vrienden heb je dan die je na een schietpartij bijna levensloos op een stoep flikkeren......
Ze hadden in ieder geval nog de tegenwoordigheid van geest om hem vlak voor het ziekenhuis te droppen, dat is in dat soort kringen ook niet echt een vanzelfsprekendheid.
pi_182421336
Zal je je als vader ook klote voelen. Ben je agent en heb je niet door dat je zoon om 5 uur ,s nachts met een pistool rondloopt.Verwacht je niet bij zo,n blond, fris joch.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_182422069
Blonde Hollandse jongen. Iets zegt me dat dit geen hardloop topic zal gaan worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 02:55:31 #15
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_182425065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:02 schreef Pedroso het volgende:
Blonde Hollandse jongen. Iets zegt me dat dit geen hardloop topic zal gaan worden.
Hardlooptopics ontstaan meestal in gevallen van onrecht. Daar is hier geen sprake van, want de crimineel is dood.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_182425168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een raar verhaal joh, zie die foto een hoogblond jochie dat kennelijk midden in het leven staat en tevens zoon van een politieagent is richt midden in de nacht een pistool op een coffeeshop en vervolgens schiet een (toevallig!) surveillerende collega van zijn vader hem meteen maar hartstikke dood :o .
Waarom is dit raar vergeleken met elke andere baldadige tiener?
1 + 1 = blauw
pi_182425234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ze hadden in ieder geval nog de tegenwoordigheid van geest om hem vlak voor het ziekenhuis te droppen, dat is in dat soort kringen ook niet echt een vanzelfsprekendheid.
Nou wauw
U MAD?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 05:21:32 #18
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182425254
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere vrienden heb je dan die je na een schietpartij bijna levensloos op een stoep flikkeren......
2 personen op een scooter.. beide kennelijk beschoten. Iets verderop is een verdachte scooter aangetroffen; waarschijnlijk zijn ze verder gevlucht met een auto. Vermoed dat dader 2 de bestuurder is geweest die 'm gedumpt heeft en die wilt natuurlijk niet gepakt worden.. Weet ie zeker dat ie gelijk fors lang vast zal mogen zitten.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2018 @ 09:06:28 #19
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182426493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dit klinkt als iemand die onder invloed van wat foute contacten rare dingen is gaan doen.
Nou ja, onder invloed van foute contacten, een mens is natuurlijk uiteindelijk nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_182426530
quote:
2s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:06 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nou ja, onder invloed van foute contacten, een mens is natuurlijk uiteindelijk nog altijd verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Uiteraard.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 09:10:48 #21
476281 Butjekef
Put met keren
pi_182426536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 19:24 schreef Elan het volgende:
en vervolgens schiet een (toevallig!) surveillerende collega van zijn vader hem meteen maar hartstikke dood :o .
Meteen, meteen. Hij heeft nog van Delft naar Zoetermeer kunnen reizen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 09:14:40 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182426562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Dit klinkt als iemand die onder invloed van wat foute contacten rare dingen is gaan doen.
Zoals negen tien van de tien van die jeugdige crimineeltjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182426820
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 09:10 schreef Butjekef het volgende:

[..]

Meteen, meteen. Hij heeft nog van Delft naar Zoetermeer kunnen reizen.
die tijd heeft mogelijk negatieve impact op kans op overleving gehad
pi_182428233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:52 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Als ik het bericht lees lijkt het erop dat Wessel af en toe klusjes opknapte voor z'n vrienden. Die vrienden waar z'n klasgenoten niet bij in de buurt wilden komen.
Wessel verdiende vrij eenvoudig best veel geld. Natuurlijk is met een pistool schieten ook best stoer en raakt er toch niemand gewond, alleen had Wessel nooit verwacht dat er op een dag politie zou staan.

Dan had Wessel wat beter moeten nadenken, deze shop is de afgelopen maanden beschoten, granaten, toestanden. Straat wordt zwaar in de gaten gehouden en omdat er al eerder automatische wapens zijn gebruikt is het niet erg vreemd dat de agent waarschijnlijk niet lang heeft gewacht met schieten.
Die jongen zelf was natuurlijk een domme loopjongen. De gasten die erachter zitten zal het weinig kunnen schelen denk ik. Misschien vinden ze het nog wel lollig ook dat het een politiezooontje was.
pi_182428386
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:55 schreef mommychaos het volgende:

[..]

Dan had Wessel wat beter moeten nadenken, deze shop is de afgelopen maanden beschoten, granaten, toestanden. Straat wordt zwaar in de gaten gehouden en omdat er al eerder automatische wapens zijn gebruikt is het niet erg vreemd dat de agent waarschijnlijk niet lang heeft gewacht met schieten.
Die jongen zelf was natuurlijk een domme loopjongen. De gasten die erachter zitten zal het weinig kunnen schelen denk ik. Misschien vinden ze het nog wel lollig ook dat het een politiezooontje was.
Dat staat buiten kijf.
Misschien heeft Wessel dat dus ook allemaal wel gedaan.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182428432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 23:02 schreef Pedroso het volgende:
Blonde Hollandse jongen. Iets zegt me dat dit geen hardloop topic zal gaan worden.
#WhiteLivesMatter
  woensdag 10 oktober 2018 @ 11:10:41 #27
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_182428532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dit klinkt als iemand die onder invloed van wat foute contacten rare dingen is gaan doen.
Of die andere jongens gingen het slechte pad op doordat ze in contact kwamen met de gewetenloze Wessel. Wat een gelul. Tuig zoekt tuig.
pi_182428680
Ik hoop dat het mysterie van de schietpartijen op coffeeshops in Delft hiermee ten einde is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182428788
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:08 schreef Sjemmert het volgende:
How many brothers fell victim to the streets?
Rest in peace, there's a heaven for a G
Godver paddy... Beetje 'young nigger' uit de songteksten van de legendarische Tupac zitten editten :') ×1000

Sinds wanneer is Fok! een sneeuwvlokken SJW forum geworden ?
pi_182429303
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Godver paddy... Beetje 'young nigger' uit de songteksten van de legendarische Tupac zitten editten :') ×1000

Sinds wanneer is Fok! een sneeuwvlokken SJW forum geworden ?
Mag je alleen zeggen als je donker bent. Ben je donker?!
pi_182429963
Tsja. Als blonde Wessel daadwerkelijk de persoon op de scooter met het wapen was, is het wellicht maar goed dat hij is neergeschoten. Kan er dan geen traan om laten.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:07:18 #32
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182431628
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:05 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

#WhiteLivesMatter
#BlackliverMatter baalt nu enorm. Had het een persoon met een kleurtje geweest, hadden we daar absoluut van gehoord, want dat was dan weer racisme dan. En konden ze lekker schoppen tegen de politie, waar ze ook al zo'n fan van zijn omdat die vaak hun criminele vriendjes oppakken.
pi_182431725
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2018 22:21 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zal je je als vader ook klote voelen. Ben je agent en heb je niet door dat je zoon om 5 uur 's nachts met een pistool rondloopt.Verwacht je niet bij zo'n blond, fris joch.
Als je een coffeeshop beschiet met een vuurwapen ben je in mijn optiek geen frisse jongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 14:21:23 ]
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2018 @ 15:56:33 #34
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182433344
quote:
7s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Of die andere jongens gingen het slechte pad op doordat ze in contact kwamen met de gewetenloze Wessel. Wat een gelul. Tuig zoekt tuig.
Dat bedoel ik.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')