Ze heeft Adriaan nog. Kunnen ze samen poppetjes van eikeltjes makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach misschien beseft ze zich dat ze niemand meer heeft. En heeft ze spijt dat ze zich zo heeft laten opstoken tegen anderen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:22 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan vroeg net aan His Chris wat ze er van vonden (dat Sanne weg is)
Chris: Nou ik voel me wel een beetje schuldig
Adriaan: Over de schoenen?![]()
![]()
Chris: Nee als 'haar moeder'.
Dat geldt denk ik voor allemaal. Mooie gelegenheid om alle verdriet er even uit te huilen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eigenlijk huilt Gerrit on Shelly
Ik ben in de COS om te vertalen Maria.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het vorige feestje was een Hollandse avond dit is een Fries feestje zegt Jessie de helft van Nederland kent geeneens Fries toch zijn ze blij dat er 100 mensen komen
neehee...die is weg en komt niet meer terug, ook niet op bezoekquote:
Echt hoor.Er zijn nog nooit muzikanten in UTO geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:27 schreef Zeyina het volgende:
Brenda hoopt dat er een muzikant binnen komt en volgens haar komt er vandaag een nieuwe. Dat was in 1 ook altijd zo zegt ze.
(Wat zijn ze toch slecht op de hoogte)
Wel haar trui.quote:
het waren de woorden van Jessiequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben in de COS om te vertalen Maria.
En hij zei: ze hebben hun excuus aangeboden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:26 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt als jij lacht ben ik ook vrolijk. Jeff zegt jij helpt mij er juist doorheen en als hij haar niet had was hij weggeweest.
Het zal ook wel impact hebben, dat Sanne een bewoner van het 1e uur was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor allemaal. Mooie gelegenheid om alle verdriet er even uit te huilen.
Weinig er van is echt om Sanne denk ik
Het is Brenda, met een blauwe sjaal en klaar nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja als je straks op de foto kijk is wel,brenda is niet klein
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een rust, heeeeeerlijk!
ooooquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Je zou maar zo'n roddelblaadje besteld en betaald hebben, voel je je ook lekker bekocht.
Gelukkig hebben we "TROS Oplichters Gezocht" voor dergelijke gevallen
😁
Ze gaf dat daarnet toch nog ff snel aan Merel begreep ik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Je zou maar zo'n roddelblaadje besteld en betaald hebben, voel je je ook lekker bekocht.
😁
Ja, die valt ook niet uit zijn rol....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:38 schreef mazaru het volgende:
Gerrit moet toch eelt op zijn reet hebben? Die loopt alleen als hij van zitplaats wisselt
Toch vreemd dat ze eergisteren krijgt te horen dat ze een column mag schrijven en nu weggaat?Heel vreemd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:39 schreef BakkieBaksteen het volgende:
😁
Zitvastigquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die valt ook niet uit zijn rol....![]()
![]()
Erg standvastig......
De Party heeft de afgelopen dagen enorm veel nieuwe abonneés gekregen, vanwege de colomn van Sanne. Hoe moet dat nou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze gaf dat daarnet toch nog ff snel aan Merel begreep ik?
Ze had ook abbonementen hè
En een Merel die even op haar bed gaat zitten, met krakgeluid.....o, wat vreemd he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:41 schreef mazaru het volgende:
Krijgen we dat weer. Een Shelley die drie weken in een rouwproces zit/ligt
[ afbeelding ]
Krakgeluid? Had ze een zak chips in haar zak?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En een Merel die even op haar bed gaat zitten, met krakgeluid.....o, wat vreemd he?![]()
Ik zeg Gerrit, Hup die Yurt uit... Dat doet iedereen goedquote:
Aaah... Gister gaf ze ook al Patty Brard oneliners...quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu weet ik het, die Merel heeft een groot Patty Brard gehalte............
Nee, het bed zei krak...quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krakgeluid? Had ze een zak chips in haar zak?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:45 schreef mazaru het volgende:
Merel: Oh my fucking kutgod!
Er zit een tor op het plafond
laat het gauw winter worden.. dan kan ze met dr sterretje plat op het ijsquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aaah... Gister gaf ze ook al Patty Brard oneliners...
Minikissies makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:46 schreef zodeju het volgende:
Wat doet Sjon nu met al die kleine plankjes?? Nieuwe bouw constructie?
shelly zag dat niet, bord voor dr kopquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik snapte trouwens niets van de vriendschap van Shelly en Sanne.Ze gingen niet veel meer met elkaar om.
Bij de lancering van Shelly's lingerielijn *kuch* was Sanne er niet, want die kon niet weg bij het fornuis en bij het bezoek van Sanne was Shelly er maar even bij.
Dat Shelley zo jankt komt niet door het vertrek van Sanne, dat is slechts de aanleiding. Ze zit gewoon met zichzelf in de knoop, niemand kijkt echt naar haar om, ze is onzeker van haar plaats daar en voelt zich gewoon beroerd door de hele situatie (die ze overigens zelf veroorzaakt heeft) Dat is de ware reden van haar verdriet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:47 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik snapte trouwens niets van de vriendschap van Shelly en Sanne.Ze gingen niet veel meer met elkaar om.
Bij de lancering van Shelly's lingerielijn *kuch* was Sanne er niet, want die kon niet weg bij het fornuis en bij het bezoek van Sanne was Shelly er maar even bij.
Ik bedoel van van beide kanten......quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
shelly zag dat niet, bord voor dr kop
Dat denk ik dus ook. En daarbij durft ze niet naar huis.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat Shelley zo jankt komt niet door het vertrek van Sanne, dat is slechts de aanleiding. Ze zit gewoon met zichzelf in de knoop, niemand kijkt echt naar haar om, ze is onzeker van haar plaats daar en voelt zich gewoon beroerd door de hele situatie (die ze overigens zelf veroorzaakt heeft) Dat is de ware reden van haar verdriet!
Scherp Broederquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat Shelley zo jankt komt niet door het vertrek van Sanne, dat is slechts de aanleiding. Ze zit gewoon met zichzelf in de knoop, niemand kijkt echt naar haar om, ze is onzeker van haar plaats daar en voelt zich gewoon beroerd door de hele situatie (die ze overigens zelf veroorzaakt heeft) Dat is de ware reden van haar verdriet!
Kistjes voor Jef zijn flesjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:46 schreef zodeju het volgende:
Wat doet Sjon nu met al die kleine plankjes?? Nieuwe bouw constructie?
Aha.......daar heeft hij straks natuurlijk ook nog inkomsten van.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kistjes voor Jef zijn flesjes.
Hij is op weg naar de want ehhh wand.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan op het plafond? Ipv op de wand?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet zo groot, althans niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |