Het is een jankmuil en die heeft hij altijd al, niet alleen nu....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
En die Gerrit ook janken, wat een slap excuus voor een vent is dat toch. Hij moet een dikke boer en een scheet laten als ze de poort uit loopt, maar nee hij gaat een potje staan grienen, slaplul!
Ze kent die hele moeder niet eensquote:
Geen goed voorbeeld dus voor kijkend Nederland...........quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 keer fysiek geweest met ruzie.
Doodsbedreigingen.
Spullen vernielen.
EXIT.
Mijn aanname hoor.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En een lekker wijf ervoor terug zodat ik weer een reden heb om te gaan kijken.......![]()
![]()
Hebben ze toch een redelijke haak nodig vrees ik............quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja echt ik meen dit , ik heb werkelijk niets nog gezien van haar dus ik denk ook maar de toneel haak
Buiten gaat ze voor Talpa ook nog een liability zijn gok ik. Die gaat zich niet aan het contract houden dat ze niet uit de school mag klappen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 keer fysiek geweest met ruzie.
Doodsbedreigingen.
Spullen vernielen.
EXIT.
Mijn aanname hoor.
Jij bent nu ook gewoon aan het janken, geef maar toe......quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:39 schreef Jian het volgende:
En die Gerrit ook janken, wat een slap excuus voor een vent is dat toch. Hij moet een dikke boer en een scheet laten als ze de poort uit loopt, maar nee hij gaat een potje staan grienen, slaplul!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent nu ook gewoon aan het janken, geef maar toe......
8 dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:33 schreef mazaru het volgende:
Mike heeft al 108 kaartjes verkocht voor zijn evenement
Heeft ze toch een redelijke zelfkennis.......quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:43 schreef snetje het volgende:
Jessie nu weer een gesprek met Mike..ze voelt zich een beetje nutteloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |