Ik mag toch hopen dat minimaal 50% wel weet wie zijn of haar burgemeester is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:54 schreef monkyyy het volgende: Als burgemeester undercover? 99% van de mensen zouden niet eens weten wie hun burgemeester is gok ik.
![]()
dat is optimistischquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat minimaal 50% wel weet wie zijn of haar burgemeester is.
Alles van één kant belichten genot.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:14 schreef MakkieR het volgende:
Zo dit was weer even ouderwets de Fries in het kwaad daglicht zetten. Pauw begint met de dag triester te worden. Zelfs Rutger hield zijn muil dicht, ongelooflijk.
Nietszeggende figuren doorgaans dus zou niet weten waarom.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat minimaal 50% wel weet wie zijn of haar burgemeester is.
Typisch Pauw inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:14 schreef MakkieR het volgende:
Zo dit was weer even ouderwets de Fries in het kwaad daglicht zetten. Pauw begint met de dag triester te worden. Zelfs Rutger hield zijn muil dicht, ongelooflijk.
miss lanquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Rutger leert stappen beste internetserie ooit
Welke politicus is dan ook zo dom om dat soort informatie te delen met de Telegraafquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wouter krijgt dus nooit meer vertrouwelijke informatie
Geen spat verandert in al die jaren dus.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Balkenende heb ik laatst nog in levende lijve gezien, grijs, krom, charismaloos menneke
Telegraaf en het AD zijn flutkranten. Telegraaf is echt mensonterend.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:21 schreef Partigiano het volgende:
[..]
Welke politicus is dan ook zo dom om dat soort informatie te delen met de Telegraaf.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:22 schreef monkyyy het volgende:
De Romeinse groet, gejat door de nazi's
Jezusquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Telegraaf en het AD zijn flutkranten. Telegraaf is echt mensonterend.
Chocoladeletters zonder onderzoek voorafquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jezus
Jij stemt zeker D66 of GroenLinks
Ik had afgelopen zomer een proefabonnement AD...manmanman, dat is echt een flinterdun (zowel letterlijk als figuurlijk) kutkrantje.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
geen idee wie Ruben isquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chocoladeletters zonder onderzoek vooraf
Die voorpagina met die Ruben na dat vliegtuigongeluk was het aller grootste dieptepunt.
Doremifasol journalistiek.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |