Kan je me weer bannenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er 2,5 jaar weggeweest en pas sinds gisteren weer terug. MED / Wisseling van de wacht in de eindredactie
ach ieder nadeel heeft zn voordeel. Gewoon even een half uurtje op je hand zitten en vervolgens om de phallus doenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ah vandaar, ik was al bang dat ik aan het dementeren was![]()
Al kun je beter dement zijn dan Parkinson hebben: het is immers beter om telkens te vergeten je bier af te rekenen in de kroeg dan dat je telkens je bier omstoot
Gefeliciteerd Ubisoftquote:Assassin’s Creed Odyssey had the best launch week performance in the franchise for the current console generation, publisher Ubisoft announced.
https://gematsu.com/2018/(...)#hJw4Lx1xsSefbhh3.99
Net gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ubisoft![]()
Toppertje inderdaad
prima marktplaats titelquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ubisoft![]()
Toppertje inderdaad
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwendquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Nog niet eerder gezien dit gifje.
Hebben ze nu zomaar een deel gemaakt dat niet na 3 uur spelen verveeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwend
Vond ik van Origins ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze nu zomaar een deel gemaakt dat niet na 3 uur spelen verveeld?
Ja ik moet er wel bij zeggen dat ik bij AC3 het voor het laatst heb geprobeerdquote:
Met dat niet vernieuwend heb ik geen moeite. Fifa, Bf, CoD, Gears, hell Mario Kart en zelfs Pokémon zijn al jaren hetzelfde. En toch verkopen die al jarenlang als een tiet.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwend
Heb gehoord dat je met drie uur nog niet eens door de intro gameplay heen bentquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gemaakt na de bekendmaking van de sales de eerste twee dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Nog niet eerder gezien dit gifje.
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik altijd 2x op de hoogste toren klom en dan was het weer leuk geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uur![]()
Ik vind ze altijd uitermate vermakelijk.
Sinds Assassins Creed moet ik bij elke kerktoren die ik zie altijd meteen weer denken aan die gamequote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik altijd 2x op de hoogste toren klom en dan was het weer leuk geweest
98 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uur![]()
Ik stond er ook van te kijken toen ik die statistics zag.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
98 uur?
Ik heb 59 uur in Origins gestoken inclusief Platinum.
quote:
Met de DLC of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken toen ik die statistics zag.
Overigens wel in delen gespeeld. Pas recent heb ik hem helemaal uitgespeeld.
FUuuuuuuuckquote:
twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
13 of in de buurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel platina trophies hebben jullie jongens?twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
5 of 6 ofzo maar geef er niet zoveel om.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel platina trophies hebben jullie jongens?twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
1691quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resi 2quote:
Ergens in de 20.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
33quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ergens in de 20.
Ben nu bij de laatste boss van Rise of the Tomb Raider dus komend weekend die platten. Daarna verder met DQXI terwijl ik stiekem weer Persona 5 wil gaan spelen aangezien ik nog maar 2 trophies hoef voor de plat.
dat is het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat zijn die zee missies in origins traag en stroperig heel irritant hopelijk is oddysse meer als in black flag
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:03 schreef DKUp het volgende:
Maar je begon over Resident Evil 2 dus een plaatje van de Deluxe versie.
[ afbeelding ]
Art
[ afbeelding ]
25 of 26 ofzo maar hakoom haal ik nooit inquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 1 vond ik al binnen een uur eentonig geloof ik en ik stoorde me er aan dat het verhaal. Deel 2 had ik hetzelfde, al die vervolgen daarop heb ik dan ook laten liggen. Toen deel 3 kwam was ik vanwege de locatie best nieuwsgierig er naar. Toen heb ik een dag of twee lekker rondgewandeld en toen had ik het ook wel weer gezien en heb ik het nooit meer aangeraakt. Ik snap het ook niet, want als ik kijk naar wat voor spelen ik graag speel kan AC zo'n beetje alles afvinken maar toch kan het me gewoon niet boeien. Datzelfde had ik met Watch Dogs, dus ik gok dat het gewoon aan Ubisoft ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is het nodig om te kijken ernaar of is het standaard MMaRsu huilie huilie?quote:
0quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook nog niet eens. Zelfs geen platinumquote:
Huilie huilie.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is het nodig om te kijken ernaar of is het standaard MMaRsu huilie huilie?
Maar Dunkey heeft nog wel geinige voorbeelden van de bugs. Ik vond het wel een leuke video.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is het nodig om te kijken ernaar of is het standaard MMaRsu huilie huilie?
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook nog niet eens. Zelfs geen platinumIk moest alleen nog de Old Habits trophy. Maar nadat ik alle reeds gevonden locaties én vraagtekens had gecleared, gebeurde er niks.
Dus ergens moeten er nog onontdekte vraagtekens zijn, maar aangezien die pas in beeld verschijnen als je er vlakbij ben zou ik de hele map nogmaals moeten doorzoeken en daar had ik geen zin meer in.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.
Even een guide opzoeken en dan zal je ze zo gevonden hebben.
Ik heb Origins (plus 5 euro) vorige week kunnen ruilen tegen Spiderman, dus ik heb hem niet meer in bezit. Wellicht dat ik hem nog wel een keer voor een tientje of zo van Marktplaats haal.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.
Even een guide opzoeken en dan zal je ze zo gevonden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |