Ik denk dat pa het een beetje zat was dat ze met alles halverwege stopte. Waarschijnlijk is hij degene die de borg heeft betaald op voorwaarde dat ze een keer iets af ging maken. Maar dat is mijn aanname over dat vreemde gesprekquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan snap ik er nu helemaal nik meer van
Morgen, moet eerst nog even TV gemaakt worden en ze moet het de groep nog mededelen.quote:
dat is echt gedoe yepquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan snap ik er nu helemaal nik meer van
Dat is gewoon Sanne die achterlijk is. "Je moet je liefde geven" "Ok ik maak ze allemaal kapot"quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Visite wilde heel duidelijk dat ze zou blijven. In woorden.
Er wordt hier gedacht dat ze dus (op afspraak met elkaar) tegenovergesteld zeggen dan dat ze willen.
Vorige keer waren ze anti kamp Zuur en wat deed Sanne. Aanpappen met Kamp Zuur
Dat dacht ik ook. Gezien haar leeftijd, zijn de ouders financieel aansprakelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat pa het een beetje zat was dat ze met alles halverwege stopte. Waarschijnlijk is hij degene die de borg heeft betaald op voorwaarde dat ze een keer iets af ging maken. Maar dat is mijn aanname over dat vreemde gesprek
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die dikbil komt niet terug snap dat nou eens
Euthansie vandaag.quote:
huh?quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat vriendinnetje wat over Jessie en Gerrit moord zei leek me vrij duidelijk.
Joaquin: bedankt man. Ik vind het nog mooier dan een wensboom.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Einde aan leben gemakt was ernstig ziek
Ja wat een vreselijke mensen ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Joaquin: bedankt man. Ik vind het nog mooier dan een wensboom.
Waarom zijn de anderen hier niet bij?
Denk dat dit ff privé is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zwemplankje lag er al.(Had John gemaakt voor het oefenen van Adriaan voor die zwemmarathon)quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh mooi wat Adriaan gemaakt heeft.Joaquin vindt het fijn dat Adriaan meegedacht heeft.
wensballon...quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Poppedijntje traantjes
en een hug van die half Dove
tis goed zo joh snikkerdesnotjes
Brenda snapt ut wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |