Dit soort dingen hoort iemand niet alleen te doen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
en mike maar soppen met dat geldheeft weer de hoofdrol
dumbo's
Wat mij betreft. Mick. Ik zeg doen!quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten ze die gast die eruit is gestemd er maar in gooien. Die nam geen blad voor zijn mond
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mick? Ja lijkt me wel wat. Interessanter dan merel
Dat duurt meestal welquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Als Febo maar wel gelijk doorpakt met een nieuwe.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten ze die gast die eruit is gestemd er maar in gooien. Die nam geen blad voor zijn mond
ja zo dom zijn zequote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit soort dingen hoort iemand niet alleen te doen.
Vertrouwen is goed,controle is beter.
Een ECHTE timmerman of bouwer, dat zou TOP! zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:27 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja en hopelijk iemand die IETS kan. Of een bouwconccurent voor John haha
In het echt.......wat leuk zeg.......moest het doen met filmpjes maar was zeer onder de indruk......quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De reuzen waren ook wel erg mooi. En ze houden ermee op met de reuzen dus mooi meegemaakt te hebben.
ja waarom is sanne dann niet erder naar huis, dann was manon niet weg,quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als je weggestemd wordt , kom je niet terug voorlopig.
Dat is niet waar natuurlijk. Ze steunde haar om te blijvenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze wil gewoon aandacht. Haar familie wil haar niet naar huis hebben. Waren ze duidelijk in.
Ik vond Mik ook helemaal niks!quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef Yurtovic het volgende:
Mick was niet mijn type, maar was wel lekker kritisch over de groep. Wel leuker dan de wat saaie Merel.
tja that's lifequote:Op maandag 8 oktober 2018 17:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja waarom is sanne dann niet erder naar huis, dann was manon niet weg,
Wel een enorm nadeel is dat hij team Tokkie wasquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef Yurtovic het volgende:
Mick was niet mijn type, maar was wel lekker kritisch over de groep. Wel leuker dan de wat saaie Merel.
Nee hoor. Hij wou Gerrit eruit hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wel een enorm nadeel is dat hij team Tokkie was
quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als je weggestemd wordt , kom je niet terug voorlopig.
Haha. Vind die John niet echt slecht bouwen ofzo. Meer dat ie alle eer wil opstrijken. En als mensen vragen of willen helpen hij die dan wegstuurt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een ECHTE timmerman of bouwer, dat zou TOP! zijn.![]()
Dat is de kas. Mike is sinds vanmiddag Mister Financequote:Op maandag 8 oktober 2018 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
waar komt dit geld weg, wat mike nu telt ? is dit van iedereen of uit de 'kas'
Dat is wat er aan contanten in de kas zit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
waar komt dit geld weg, wat mike nu telt ? is dit van iedereen of uit de 'kas'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |