SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee hoorquote:
Oh bahquote:Op maandag 8 oktober 2018 14:44 schreef Samzz het volgende:
Ugh, ik slik visolie bij. Zo ranzige boeren steeds.
Nee. Ik lust alleen zalm en dat ook maar met mate.quote:
Lasagne is altijd goedquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik lust alleen zalm en dat ook maar met mate.
Ik denk dat ik lasagne in de oven mik.
Ja zooo lekkerquote:
Ik hou hem altijd simpel met vegagehakt, verse spinazie en véél oude kaasquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zooo lekker.
Deze is met bolognesesaus, bechamelsaus en dan courgette en ui erdoor.
Oh ja, spinazie is ook lekker.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hou hem altijd simpel met vegagehakt, verse spinazie en véél oude kaas
We eten regelmatig spinazie, goed voor het ijzerquote:
Ja lekker. Ik eet ook wekelijks spinazie.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
We eten regelmatig spinazie, goed voor het ijzerDoor de risotto, op plaattaart of gewoon met aardappelen en champignons en ei.
Waar mogen we jou nog meer wakker voor maken?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja lekker. Ik eet ook wekelijks spinazie.
Wat heerlijk kitschquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet wie het nou vroeg, maar deze jurk:
[ afbeelding ]
Chocolade. Of opgebakken zuurkoolstamppot op een wit bolletje.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waar mogen we jou nog meer wakker voor maken?
Die wil ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:54 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet niet wie het nou vroeg, maar deze jurk:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chocolade. Of opgebakken zuurkoolstamppot op een wit bolletje.
Jullie zijn ook vegetariërs?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier staat vanavond bloemkool op het menu. Met vegaballetjes. Morgen even Valess en Quorn in de aanbieding scoren.
Joop is de vegetariër, ik doe gewoon mee.quote:
Dat zou zonde zijn. In de reviews die ik las was alles prima, erg rekbaar en vooral heel polyester. Maar voor die ene dag vind ik dat wel primaquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Ik las een review waar stond dat de print in t echt ook in spiegelbeeld is
.
Goed bezigquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop is de vegetariër, ik doe gewoon mee.
Joh boeiend voor een dagje, idd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. In de reviews die ik las was alles prima, erg rekbaar en vooral heel polyester. Maar voor die ene dag vind ik dat wel prima
Heb je ook al lelijke truien voor de jongens besteld?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. In de reviews die ik las was alles prima, erg rekbaar en vooral heel polyester. Maar voor die ene dag vind ik dat wel prima
Ik vind de één na laatste leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Vlindur het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)1.0.0.6b814c4dWxeEE4
Deze link had ik
Nee, die komen tzt wel weer. Die komen dan wel weer bij de C&A of de Lidlquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je ook al lelijke truien voor de jongens besteld?
Ik mag helaas geen Vivera, peulvruchten en noten kunnen niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goed bezig
Hier fan van Vivera, die heeft imo de lekkerste vleesvervangers. De Coop heeft het regelmatig in de aanbieding voor een euro per pakje.
Och jammer. Allergieën zijn een bitch!quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mag helaas geen Vivera, peulvruchten en noten kunnen niet.(Daarom zal ik nooit volledig vega gaan, veel te ingewikkeld buitenshuis)
Dus dan maar de schimmel- en zuivelopties.
Lidl, Action, Zeeman, keus zatquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, die komen tzt wel weer. Die komen dan wel weer bij de C&A of de Lidl
Gelukkig hou ik van kaas.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Och jammer. Allergieën zijn een bitch!
Deze heeft maar +/- 700kcal.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:21 schreef Samzz het volgende:
Sinds ik weet hoe belachelijk veel calorieën er in diepvriespizza zit, eet ik het nooit meer en bestel af en toe een verse pizza van de pizzeria.
Oh dat valt mee idd. Die van dr Oetker wel wat meerquote:
Hier is ie niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2018 16:28 schreef Poes. het volgende:
Ik moest nog aan je denken Samzz toen ik vanmorgen door de AH liep. Kwam de karamelzeezoutbolletjesdispenser (goed woord hč) tegen.
Heb mezelf gelukkig kunnen inhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |