Ik hoop niet dat volgend jaar blijkt dat Renault al een stuk verder is maar alle verdere updates (voor iedereen) heeft achtergehouden om de toekomstige concurrent niet wijzer te maken.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:35 schreef theclansman het volgende:
[..]
Ik vind dit nog veel mooier renault heeft gewoon geen geld of wil niet meer geld uitgeven om de motor verder te ontwikkelen naar de top. en dat zal er niet beter op worden nu redbull niet meer een vermogen naar ze overmaakt elk jaar.
https://nl.motorsport.com(...)ende-kosten/3193622/
Sandbaggen 2.0quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat volgend jaar blijkt dat Renault al een stuk verder is maar alle verdere updates (voor iedereen) heeft achtergehouden om de toekomstige concurrent niet wijzer te maken.
Dat is ook niet zo, ze zouden daar vooral hun eigen ontwikkeling mee tegenhouden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat volgend jaar blijkt dat Renault al een stuk verder is maar alle verdere updates (voor iedereen) heeft achtergehouden om de toekomstige concurrent niet wijzer te maken.
Dat zou extreem dom zijn omdat je maar beperkt mag testen in F1. Je kan wel alles op de dyno doen maar dat is niet hetzelfde als op echte circuits testen. Zo begin je zelf dus ook met een achterstand.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
het is helemaal niet zo apart als je kijkt naar de budgetverschillen met Mercedes, Ferrari en als ik het goed begrijp ook Honda.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:12 schreef Sometimes het volgende:
Allemaal mee eens.
Maar toch is het apart dat een groot merk met ervaring / historie en een doel zoveel achterstand op loopt.
En ergens hebben ze Ricciardo ook met iets concreets moeten lokken, buiten veel geld.
Nee dat zou icm die Spec c niet rijmen. Renault heeft volgens mij geen flauw idee waar Merc en Ferrari hun vermogen vandaan halen.quote:Op maandag 15 oktober 2018 14:19 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Renault wil vanuit een team dat veel met weinig geld doet groeien tot een team dat nog veel meer met veel geld doet. Dat is op zich niet zo'n heel onverstandige aanpak maar het gaat natuurlijk wel even duren. Ricciardo weet ook wel dat hij geen topcoureur is en dat de topteams dat ook weten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 15:12 schreef Sometimes het volgende:
Allemaal mee eens.
Maar toch is het apart dat een groot merk met ervaring / historie en een doel zoveel achterstand op loopt.
En ergens hebben ze Ricciardo ook met iets concreets moeten lokken, buiten veel geld.
Was de enige juiste beslissing, zowel voor Honda als voor McLaren.quote:Op maandag 15 oktober 2018 19:05 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat soort interviews binnenkomen bij McLaren als ze daaruit mogen opmaken dat (als ik het wat chargeer) hun nieuwe motorleverancier denkt dat hun oude motorleverancier inmiddels een betere motor heeft (en ook een beter uitzicht op verdere prestatieverbeteringen) en ze er zelf aan zitten te denken om te stoppen als dat zo blijft.![]()
Ik heb hier wel eens geroepen dat het aan de dijk zetten van Honda misschien wel eens een van de grootste blunders in de geschiedenis van de Formule 1 zou kunnen blijken te zijn, maar toen had ik dit nog niet meegekregen.
Ze hadden beter met Honda door kunnen gaan en die zeurpiet er uit kunnen smijten.quote:Op maandag 15 oktober 2018 20:18 schreef aesop het volgende:
[..]
Was de enige juiste beslissing, zowel voor Honda als voor McLaren.
quote:“With Max, everything has to be done quickly because he is young and he is in a hurry,” he told Ziggo Sport.
“He wants to win because he knows he has the potential to win. He is disappointed that his car is abandoning him and is blaming our engine.
quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:33 schreef beantherio het volgende:
Abiteboul is een beetje gek aan het worden: Renault: Verstappen abandoned by Red Bull
[..]
Dat verklaart wel waarom Renault zelf zoveel sneller is dan RBR...quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:33 schreef beantherio het volgende:
Abiteboul is een beetje gek aan het worden: Renault: Verstappen abandoned by Red Bull
[..]
Die man maakt zichzelf echt totaal belachelijkquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hopelijk komt Stoffel daar beter uit de verf. Ik vind hem altijd wel sympathiek en het is jammer dat hij weinig heeft weten te presteren.quote:Op maandag 15 oktober 2018 13:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Formule E is ook best leuk om te zien, wat closer racen en meer strategie.
Het is geen Formule 1 natuurlijk maar als klasse heeft het zeker bestaansrecht.
Je keuze voor een privé auto af laten hangen van de F1 is nog debieler dan Opel rijden.quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Lijkt me goed voor de verkoopcijfers van Renault in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |