Die weet Tim nog.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat hebben ze aan de bankpas zonder pincode?
Gerrit weet de pincodequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
yup, soms duurt het ff maar een SL is ook weleens te laatquote:
Misschien dat Tim die nog weet?..quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hebt binnen 2 dagen een nieuwe pinpas.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
wat heeft jef aan een hand zonder pink
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
His :Het is gewoon treiteren en iedereen pikt het.
wat doen die jongens dan verkeerd,tegen een foto op een boksbal slaan zodat ger zijn kwaadheid kwijt kan,ik zie er geen kwaad in,het heeft toch niks met haar te maken?volgende keer een foto van hiske erop plakken.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou Hiske nu met vuur aan het gooien zijn tijdens de SLquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef krabje het volgende:
[..]
wat doen die jongens dan verkeerd,tegen een foto op een boksbal slaan zodat ger zijn kwaadheid kwijt kan,ik zie er geen kwaad in,het heeft toch niks met haar te maken?volgende keer een foto van hiske erop plakken.
Dit is hetzelfde stoken als wat Bats over Johan deed. Walgelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebben
Al moet ik zeggen dat de toon van Tim soms wel irritant kan zijn, maar gelijk
heeft hij wel
Het is geen treiteren Hiske, het is de ogen openen van jou lakse gedrag......sorry heb je nog nooit van gehoord........zeg eens een keer jullie hebben gelijk.......quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
gerrit weet diequote:Op zondag 7 oktober 2018 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die periode van Uto 1, heb ik niet gezien. Ben er een tijd tussenuit geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde stoken als wat Bats over Johan deed. Walgelijk.
Nou ..is hij toch nog ergens goed voor...quote:
ach die zei vanmiddag tegen sanne,van ik ben 34 en heb nog niks bereikt en nu zit ik hier(utopia) hahahahahahahquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die rode takketrol moet eens een toontje lager gaan zingen.
Tuurlijk, en bij de eerste zin weet ze al waar het op uit draait......is ook irritant. Maar toegeven kan soms dit gedrag van de jongens stoppen......quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie echt niet. Zou ze het dan echt zelf niet door hebben
Al moet ik zeggen dat de toon van Tim soms wel irritant kan zijn, maar gelijk
heeft hij wel
Ja. Onvoorstelbaar he. Als smoesje zelfs geven dat ze er bij moeten vertellen dat ze bij andere inwoners langs moesten gaan voor geldquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen treiteren Hiske, het is de ogen openen van jou lakse gedrag......sorry heb je nog nooit van gehoord........zeg eens een keer jullie hebben gelijk.......
Dat was tegen het einde, volgens mij was je er toen weer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die periode van Uto 1, heb ik niet gezien. Ben er een tijd tussenuit geweest.
Maar is geen mooi gedrag geweest dan. Kan ook niet anders met Bats
Ja natuurlijk. Laat dat haar les zijn (groeien in Utopiaquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bij de eerste zin weet ze al waar het op uit draait......is ook irritant. Maar toegeven kan soms dit gedrag van de jongens stoppen......
is niet voor iedereen makkelijk,dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Laat dat haar les zijn (groeien in Utopia). Geef een ander eens gelijk en geef toe dat je fout gehandeld hebt, of fout ingeschat. Is zo makkelijk om te doen
Ik heb weer gekeken vanaf Bats er uit gestemd werd. Dat heb ik gezien, daarvoor niets voor een jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was tegen het einde, volgens mij was je er toen weer.![]()
Maar maakt niet uit.
Het is smerig als je zelf iets verkeerd doet het zo willen draaien dat de anderen degene die jij niet moet gaan 'aanpakken'.
ze is te kakken gezet door mike en john, maar dat heeft ze niet doorquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:15 schreef Mylene het volgende:
Hiske weer dat ze te kakken is gezet door Joa en Tim.
Dit dusquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze is te kakken gezet door mike en john, maar dat heeft ze niet door
Of wil ze niet door hebben, omdat ze tegen hun niet in durft te gaanquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Ja, die precies reageert zoals Tim en Joa voorspelt hebben......Sjon gaat niet alles in de bouwpot stoppen.......want de andere leggen niet genoeg in naar Sjon zijn zin........quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft dat zeker wel doorquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaarquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:15 schreef Mylene het volgende:
Hiske weer dat ze te kakken is gezet door Joa en Tim.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaar
aanvulling: anders nog niet, want hij wil eten bestellen en kunnen roken zoveel hij zelf wilquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, die precies reageert zoals Tim en Joa voorspelt hebben......Sjon gaat niet alles in de bouwpot stoppen.......want de andere leggen niet genoeg in naar Sjon zijn zin........
Dat dus.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:17 schreef pecla het volgende:
[..]
Of wil ze niet door hebben, omdat ze tegen hun niet in durft te gaan
Dat idd eigenlijk, maar de waarheid is te hard voor haarquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft zichzelf te kakken gezet, alleen hun maakten dat zichtbaar
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:19 schreef snetje het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Joaquin vandaag getipt is over de bankzaken die nu gaande zijn...
en dat was gisteren al voorspeld door Joa en Timquote:Op zondag 7 oktober 2018 21:16 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
Inderdaad, en totaal niet afvragen waar de andere van moeten leven......die kunnen het doen met boodschappen die Jessie voor hun in petto heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
aanvulling: anders nog niet, want hij wil eten bestellen en kunnen roken zoveel hij zelf wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |