Een blauwe maandag...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Werkt Sanne in een sncakbar?
Ze ligt als decoratie in de toonbank met 'n appel in d'r mondquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Werkt Sanne in een sncakbar?
Mwa,de Party is nou niet echt een hoogstaand blad.Volgens mij had Gina uit Uto 1 daar ook een tijdje een column.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoort bij het script.
Denk je nu echt dat zo'n slechte oninteressante 'schrijfster'daar een column krijgt?
4 sterren hequote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze ligt als decoratie in de toonbank met 'n appel in d'r mond
quote:
Dat merkte ik al eerder op vanavond, en dat voor Talpa....quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze gebruiken een ongeactiveerde office
Ik wil graag de reactie van Sanne op dit geintje zienquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil graag de reactie van Sanne op dit geintje zien![]()
Ik zet mijn geld in op: Ze ziet de humor er niet van in
Sanne wordt ballistic en veranderd in 'n clusterbomquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil graag de reactie van Sanne op dit geintje zien![]()
Ik zet mijn geld in op: Ze ziet de humor er niet van in
Sanne morgen gelijk naar de telefoon met de beroemde woorden:quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne wordt ballistic en veranderd in 'n clusterbom
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sanne wordt ballistic en veranderd in 'n clusterbom
Goh, wat jammer nou.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef sjampoeh het volgende:
en die hele steff ekkel is niet in beeld
Aangepaste tekst onderaan...quote:
Heb speciaal voor jou een pic geplaatst hierquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:33 schreef sjampoeh het volgende:
en die hele steff ekkel is niet in beeld
? = tijd dacht ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Aangepaste tekst onderaan...
Wie weet het is hier zeer heet qua mannen. Zelf heb ik een oogje op
Joaquin maar sinds dat hij gehoord heeft dat ik mij maandenlang
niet geschoren heb is hij afgehaakt mijn droge ?
zich voort LOL
Klopt.quote:
Waar? Ik heb een SL.quote:
Beveiliging !!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Vlak daarvoor op de stream in de caravan.
Zozo, zie dat de column aardig is uitgebreid.quote:
en weer helemaal bff'squote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Vlak daarvoor op de stream in de caravan.
Echt, dat die Shell daar in trapt, stom mokkel dat het is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en weer helemaal bff's(shel en san)
Het eerste zo'n beetje, wat Shelley deed was zich inlikken bij kamp Zuur via Mike. Sanne is helemaal blij dat het uit is tussen Shell en Gerrit. En Shelley is nu toch wat alleen en accepteert iedereen in haar omgeving die haar aandacht geeft. Behalve Gerrit uiteraard.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en weer helemaal bff's(shel en san)
iddquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Het eerste zo'n beetje, wat Shelley deed was zich inlikken bij kamp Zuur via Mike. Sanne is helemaal blij dat het uit is tussen Shell en Gerrit. En Shelley is nu toch wat alleen en accepteert iedereen in haar omgeving die haar aandacht geeft. Behalve Gerrit uiteraard.
Brr ja, of dat "koekieloekie"quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel weer met haar :kippppieee"
Je fantasie slaat weer op hol.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gerrit vind de zoek geschedenis van de vrouwen:
- Gaskamers
- sexslavin
Joa: Vrouwen zijn fucked up Jonguh!
Ik weet nog niet wat het is, of het nou dommigheid is of uitgekooktheid omdat ze denkt dat het 't beste is wat ze op dit moment kan doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt, dat die Shell daar in trapt, stom mokkel dat het is.
Sanne wilde toch over WO 2 leren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Er heeft vanavond iemand gezocht op afbeeldingen 'gaskamers en Auschwitz'.
De geest van Manon waart nog rond.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Er heeft vanavond iemand gezocht op afbeeldingen 'gaskamers en Auschwitz'.
Hij zei het echt, eerst idd gaskamers en Auschwitz... en toen zoiets als: Nadia, de sex slavin.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je fantasie slaat weer op hol.
Nadia murad, gok ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij zei het echt, eerst idd gaskamers en Auschwitz... en toen zoiets als: Nadia, de sex slavin.
Merel tegen Merel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Merel vertelt tegen Merel dat het tussen Gerrit en Shelley weer goed kan komen.
Dank, verbeterd.quote:
quote:
Kleine dingetjes. Shelley is niet de allerslimste en soms moest Gerrit een beetje smalend lachen als ze weer een domme opmerking maakte. Shelley mag dan wel niet de slimste zijn maar die voelde ze wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
gerrit heeft shel niet goed behandeld ?
Die poot van het bed van Sanna staat ook lekker recht.quote:
Daar had ze laatst wel een vaag verhaal over.Iets met een vriendje wat ze sinds Augustus kent.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou Merel echt een vriendje buiten hebben?
Ik zie haar in staat om dat te zeggen zodat ze de eerste tijd ff niet lastig gevallen word door een Brandon ofzo ...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
gerrit heeft shel niet goed behandeld ?
ah ok.. tis ook geen matchquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleine dingetjes. Shelley is niet de allerslimste en soms moest Gerrit een beetje smalend lachen als ze weer een domme opmerking maakte. Shelley mag dan wel niet de slimste zijn maar die voelde ze wel.
Ik vind haar bovenmatige interesse voor Tim hebben...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar had ze laatst wel een vaag verhaal over.Iets met een vriendje wat ze sinds Augustus kent.
Zou het teveel reclame zijn dat het niet op stream was?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
steff ekkel heeft t eerste flesje opgehaald blabla van mijk
ja, beetje raar hequote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou het teveel reclame zijn dat het niet op stream was?
Van wie is dat evenement?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:55 schreef Yaksa het volgende:
Dat 'Pluk de dag' evenement loopt ook niet.
2 Vip tickets en 4 reguliere tickets verkocht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja, beetje raar he![]()
hij moest naar een piratenfestival
chris: om te zingen ?
Toen hij dat opperde, had ik al zoiets van, hm.... dat is niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:49 schreef snetje het volgende:
Tim heeft gisteren samen met Shelley ook beroemde kappers gemaild... vroeg vandaag aan Shelley of ze er nog even voor gingen zitten .. maar Shelley wilde niet meer ...wilde zich nu compleet op de lingerie storten..
Dat wordt je toch gestoord van .... om de haverklap wil ze weer wat anders ...
Oh, heet dat zo? Dat duurt nog wel even dacht ik. Week of 3.quote:
quote:
24 November.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo? Dat duurt nog wel even dacht ik. Week of 3.
24 novemberquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo? Dat duurt nog wel even dacht ik. Week of 3.
quote:
Wel een suffe naam voor dat evenement.quote:
BESCHRIJVINGquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel een suffe naam voor dat evenement.
Is ook voor de promotie van de single van Michael en Wesley.Die nemen 2 bussen met fans mee.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel een suffe naam voor dat evenement.
Ja. Zal wel aan mij liggen, maar wie gaat op een feestje haring happen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook voor de promotie van de single van Michael en Wesley.Die nemen 2 bussen met fans mee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
BESCHRIJVING
Pluk de dag!
Michael van der Plas (bekend van tv) en artiest Wesley de Bruin hebben samen een nieuwe hit te pakken genaamd Pluk de dag!
Micheal en wesley willen hier op het Utopia terrein een echt haags feestje neer gaan zetten samen met utopiaan mike en hebben er zin in!
Het word een 4 uur lang vullend programma met enorm veel gezelligheid en natuurlijk mooie artiesten!
het begint om 20:00 en eindigt om 00:00
We gaan uitpakken hier op het Útopia met natuurlijk de volgende grote namen:
Micheal van der plas samen met Wesley de bruin (promotour Pluk de dag!!)
DJ Jean
meerdere artiesten volgen.....
-knip=#metoo
TAGS
En 200 of 300 pizza's.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is ook voor de promotie van de single van Michael en Wesley.Die nemen 2 bussen met fans mee.
Thanks!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
BESCHRIJVING
Pluk de dag!
Michael van der Plas (bekend van tv) en artiest Wesley de Bruin hebben samen een nieuwe hit te pakken genaamd Pluk de dag!
Micheal en wesley willen hier op het Utopia terrein een echt haags feestje neer gaan zetten samen met utopiaan mike en hebben er zin in!
Het word een 4 uur lang vullend programma met enorm veel gezelligheid en natuurlijk mooie artiesten!
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |