Waarom?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bracht het iets minder bot ; )
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah tnx! Omdat het net met die brief wel lukte.
Wachtr ff..ze focusste net de camera en toen was het ff wel scherp !
Dus waarschijnlijk minder focus lengte met IR
Jessie en Brenda zijn echt de smerigste wijven daar. Jeffry zei nog: jullie zoeken dingen die er niet zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
jess: wij komen ook zo![]()
merel: aaw lief enzo
brenda: jes kom je ook zo ?
sjiezzzzz
Zelfs hem ging dat te ver........quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie en Brenda zijn echt de smerigste wijven daar. Jeffry zei nog: jullie zoeken dingen die er niet zijn.
Die zijn allemaal al een keer bewandeld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat er meer wegen naar Rome zijn.
Pas nou op. Zo meteen een hele wikipedia verhandeling welke allemaalquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Omdat er meer wegen naar Rome zijn.
En ook daar zullen weer onwaarheden in staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Pas nou op. Zo meteen een hele wikipedia verhandeling welke allemaal![]()
Intussen vind ik Hiske er niet voor onder doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie en Brenda zijn echt de smerigste wijven daar. Jeffry zei nog: jullie zoeken dingen die er niet zijn.
Dit werkt zo wel bij kleine kinderen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je melk of wil je Yoghi? Mike met zijn metaforen
Een 'Brevet van onvermogen" denk ikquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:17 schreef tonja het volgende:
"In het leger krijg je een groene brevet" Aldus Mike
Die meestal slaan als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Wil je melk of wil je Yoghi? Mike met zijn metaforen
Helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Willen we meer of minder van Mike?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Pas nou op. Zo meteen een hele wikipedia verhandeling welke allemaal![]()
Minder, minder ,minder, minder....quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
Willen we meer of minder van Mike?
Is goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Helemaal niets meer.![]()
Neem je het ff over?![]()
Nee, die valt zo tegen........wordt nog moeilijk mijn publieksstem........Jessie of Hiske......of Brenda of Sanne pppffffquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Intussen vind ik Hiske er niet voor onder doen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |