abonnement Unibet Coolblue
pi_182340174
Mooi forum, mooi topic, tijd voor de belangrijke vragen des levens.

Sinds enkele maanden ben ik de 'Stratskis gehaktbal' aan het perfectioneren. Voor mijn meesterlijke bal greep ik voorheen naar 'rundergehakt', standaard verkrijgbaar in het koelschap van jouw lokale toko.

Dit, dat. Het succes was natuurlijk overweldigend en is dat nog steeds. Als illuster kustenaar van de getriggerde smaakpapil (omnom zoo lekker stratski) houdt het hier niet op natuurlijk. De sensatie moet beter, de resultaten grootser .. tijd voor een experiment.

Zo gezegd, zo gedaan en als gevolg kwam ik thuis met varkensgehakt. 2 delen runder, 1 deel varkens. Gewoon een ratio om te proberen. Simpelweg om de smeuïgheid van 'Stratskis gehaktbal' naar een nieuw niveau te tillen. Men moet blijven dromen natuurlijk. Althans, dat was mijn insteek.

Tijdens het braden werd mij direct zintuigelijk duidelijk dat een gore lucht mijn casa penetreert. Ik heb ergens iets gelezen over 'berengeur', maar dit lijkt nog het meeste op de volledige urinale afscheiding van een varkensstal. Bah, wat smerig. Zodra ik deze lucht ruik begin ik resoluut te kokhalzen, laat staan proeven.

Kortom, dit kan ik mijn gasten absoluut niet voorschotelen. Anderen met soortgelijke ervaringen met betrekking tot varkensgehakt? Mijn hok stinkt er nog steeds naar. Dit experiment was absoluut een blamage.

De huidige stand van zaken.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2018 11:21:52 ]
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:40:52 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182340204
Geen idee, nooit last van. Voor mij is een bal van rundergehakt juist een no-go.
And so is the past
  Spellchecker vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:59:26 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182340504
Had je het bij de slager gehaald? Zo niet, ga het eens daar halen en vertel van die varkenslucht ......

Daar kunnen ze het je vast uitleggen.

En sterkte met je volgende ballen :Y)
pi_182346574
Is je afzuiging wel op orde?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182349408
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geen idee, nooit last van. Voor mij is een bal van rundergehakt juist een no-go.
Beetje droog, maar wel welriekend. Mijn idee was om het met varkensgehakt wat smeuiiger te maken. Maar goed, stinkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:59 schreef maily het volgende:
Had je het bij de slager gehaald? Zo niet, ga het eens daar halen en vertel van die varkenslucht ......

Daar kunnen ze het je vast uitleggen.

En sterkte met je volgende ballen :Y)
Niet bij de slager, gewoon bij de supa. Ik ga eens informeren. Ik zal het aan ze doorgeven, dank.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 01:05 schreef oranjevogel1 het volgende:
Is je afzuiging wel op orde?
Is op orde. Maar de lucht komt er ook vanaf zodra ik ze een nachtje in de koelkast heb gehad.

"What has been smelled cannot be un-smelled" idee zeg maar. Echt goor.

Het doet mij denken aan de jolijtige gourmet sessies uit vervlogen tijden. Het moment dat je de volgende ochtend terug in de huiskamer komt en je hele hok is vergeven van vuige vies bah etcetera.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')