Vele broekjes zijn er uit gegaan nuquote:
Een wonder dat er niet een of andere nobuddy uitgekomen is die 70 gemiddeld was gaan gooien.quote:Op zondag 25 november 2018 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekend, veruit beste dartster met Dobromyslova. Morgen rest ons nog PDPA-Q.
Ik denk dat kwaliteit bij vrouwendarts meer leidend is dan bij herendarts.quote:Op zondag 25 november 2018 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een wonder dat er niet een of andere nobuddy uitgekomen is die 70 gemiddeld was gaan gooien.
Stop de persen. Dit is een vrouw?quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stop de persen. Dit is een vrouw?
Ik wist niet eens dat er een vrouwenqualifiër was, maar zag wel de beelden zojuist. En dat Ashton won van een man. Ik dacht: wow, een vrouw die de qualies door komt! Historisch. Maar nu zie ik dit. What the fuck!!!!!!!!
Jij kende O'Brien allang.quote:
twitter:BarryHearn twitterde op zondag 25-11-2018 om 20:24:43@jetze_jan @bsd987 @benonsport @jtuk @DartsElo1 That’s the way it is. Draw live in sky tomorrow around 5.30. reageer retweet
twitter:BarryHearn twitterde op maandag 04-06-2018 om 20:50:17@Larssoninho @Chris180Mason @Wayne501Mardle They each will play someone from the top 32 of the pro tour order of merit. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
quote:
Wattimena, Webster, Gurney?quote:Op zondag 25 november 2018 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Dat rijtje tot halve finale voor Anderson
Slechte trollpogingquote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wattimena, Webster, Gurney?
Wat is daar zo hilarisch aan? Cross en Wright hebben makkelijkere schema’s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alle entries voor de PDPA qualifierBenito?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op zondag 25 november 2018 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Alle entries voor de PDPA qualifierHup Terry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zich wel hebben ingeschreven voor het geval dat. Theoretisch had hij na dit weekend buiten top-32 kunnen eindigen.quote:
ojaquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal zich wel hebben ingeschreven voor het geval dat. Theoretisch had hij na dit weekend buiten top-32 kunnen eindigen.
Volgens mij waren dit alle inschrijvingen, die voor een bepaalde deadline moesten worden gedaan. Dus Benito deed het voor de zekerheid lijkt me.quote:
Lekker snuiven met Ritchquote:Op zondag 25 november 2018 23:44 schreef KennyPowers het volgende:
Jenkins, Part en Burnett zou genot zijn.
Vergane glorie dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |