Heeft Jeffrey die geleend?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:33 schreef Soulraven het volgende:
Nou kom op joa, vlaggenmast om, bar in elkaar trappen.
Ik hoop dat hij niets sloopt, er boven staat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:33 schreef Soulraven het volgende:
Nou kom op joa, vlaggenmast om, bar in elkaar trappen.
Meester... Joa deed het weer, Meester..quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:34 schreef zodeju het volgende:
Jeff weer slijmen met Sjon......begint een zin met zijn sjon en eindigt met zijn naam.....dan weet ik al hoelaat het is.......
En dom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
johns vrouw heeft hem
Hard(t) gemaakt
Ik hoop ook dat hij kalm blijft........quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niets sloopt, er boven staat.
Maar ik hoop ook dat Talpa die uitzendingen eens wat eerlijker aan elkaar knipt.
Ja ik ook. Ze moeten het niet echt doen, tis maar een grap.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij niets sloopt, er boven staat.
Maar ik hoop ook dat Talpa die uitzendingen eens wat eerlijker aan elkaar knipt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly hoopt dat haar ex gelukkig word.
Ja dat zal nu wel lukken zou je zo zeggen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heeft Jeffrey die geleend?
Dan mag dat.
EN Hiske heeft weer problemen veroorzaakt en niets bereikt...quote:
Staat mij de 13de bij......quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maandag de 8ste ..Joa de hele dag weg ?
hoor hem dr niet over..
Damn, ik had nog wel meer mensen commentaar op John willen zien geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EN Hiske heeft weer problemen veroorzaakt en niets bereikt...
Herhaling...herhaling..
je krijgt gewoon heimwee naar utopia1,maar joa en tim mogen dan wel blijven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat hij kalm blijft........
Ook dat Sjon weer zei dat deze vergadering van hun af kwam........wat een vervelende groep......
crematie nichtje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Maandag de 8ste ..Joa de hele dag weg ?
hoor hem dr niet over..
Nee, wil niet meer stofzuigen.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
komen er nog B & B gasten straks .. tent schoonmaken
dat zou Shelly doen.. afspraak???
ook ,..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |