abonnement Unibet Coolblue
pi_187301159
Geweldig Sisu, ik ben onder de indruk van de details. Echt een prachtig kaartje
pi_187305582
Erg tof kaartje Sisu! Hadden jullie niet ook een tardis op het kaartje van Ro? Ik vind de binnenkant ook erg mooi qua kleuren, echt een kaartje dat eruit springt!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:52:00 #103
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187324663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 14:47 schreef FlyingFish het volgende:
Erg tof kaartje Sisu! Hadden jullie niet ook een tardis op het kaartje van Ro? Ik vind de binnenkant ook erg mooi qua kleuren, echt een kaartje dat eruit springt!
Dat je dat onthouden hebt!
Ja, we zijn dr who fans haha.
Eigenlijk is het meer een grapje wat uit de hand loopt :') sterrenbeeld van Ru (tweeling) en ro (ram) staan erop. Verder gewoon wat ‘normale’ sterrenstelsels. 3 sterren voor onze kinderen (ook eentje voor miskraam).
Wendy en michael uit peter pan, omdat ik altijd Wendy wilde zijn en hoop dat ro net zo goed voor haar broertje wordt als Wendy voor Michael was. Ro besloot dat ze hand in hand moesten vliegen dus zo geschiedde. En peter pan is natuurlijk een episch verhaal voor jongens (kinderen). Ik had ook zes kaarten met peter pan thema ontworpen, maar uiteindelijk toch voor ons gezinnetje gegaan.
Oh en starlord voor de marvel reference, maar die heb ik op de foto bedekt ivm persoonlijke gegevens.
Op de achterkant is een witte zijde. Bij goede vrienden en familie heb ik ro daar iets op laten tekenen/ stickers laten plakken.
Súper grappige touch. Achteraf had ik het bij iedereen moeten doen. De enveloppen zijn ook allemaal zelf gemaakt. Zal daar ook nog eens foto’s van maken.
Zonder hoop geen leven.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:18:01 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_187325076
Peter Pan! _O_ Wendy en Michael *; Doctor Who! :9 En het realisme van de over de bedrand stekende moederlijke bips bij het samen slapen! ^O^
Te gaaf! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_187990356
Ouders van een te vroeg geboren overleden kind? Zetten jullie die op het geboortekaartje van het volgende kind?
Ik wil dat niet, mijn vrouw wel.
pi_187990382
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:05 schreef Cryptocoryne het volgende:
Ouders van een te vroeg geboren overleden kind? Zetten jullie die op het geboortekaartje van het volgende kind?
Ik wil dat niet, mijn vrouw wel.
Misschien een tussenweg met een verwijzing in de afbeelding op de kaart ofzo?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_187990443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:07 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Misschien een tussenweg met een verwijzing in de afbeelding op de kaart ofzo?
Dat wil ik niet. Ik wil er gewoon helemaal niet meer aan denken. Het is klaar, we hebben al zoveel ellende gehad hiermee.
pi_187990705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:11 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat wil ik niet. Ik wil er gewoon helemaal niet meer aan denken. Het is klaar, we hebben al zoveel ellende gehad hiermee.
Dat is wel ongelofelijk over de gevoelens van je vrouw heenwalsen.

Je kunt niet beslissen voor een ander: zo! Genoeg gerouwd... zand erover we denken er niet meer aan.

Het kan misschien ontzettend belangrijk zijn voor je vrouw om er bijvoorbeeld een sterretje bij te plaatsen. Wat verder nergens naar verwijst en ook geen vraagtekens of verhalen oproept aan diegene die er geen weet van hebben. En van ontzettende waarde voor een ander zijn.

Ik zou er nog eens over denken voor je jezelf zo als een hork opstelt. Daar word niemand gelukkig van.
Schudden voor gebruik
pi_187990807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:29 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat is wel ongelofelijk over de gevoelens van je vrouw heenwalsen.

Je kunt niet beslissen voor een ander: zo! Genoeg gerouwd... zand erover we denken er niet meer aan.

Het kan misschien ontzettend belangrijk zijn voor je vrouw om er bijvoorbeeld een sterretje bij te plaatsen. Wat verder nergens naar verwijst en ook geen vraagtekens of verhalen oproept aan diegene die er geen weet van hebben. En van ontzettende waarde voor een ander zijn.

Ik zou er nog eens over denken voor je jezelf zo als een hork opstelt. Daar word niemand gelukkig van.
Ik heb ook gevoelens ja. En ze wil geen sterretje, ze wil haar naam enzovoort erbij zetten. Als zusje van. Ik wil dat niet, na dit drama kreeg ze een zware depressie en ik heb weinig zin in een herhaling daarvan, zeker niet nu ze een kleine in haar buik heeft. Ik wil gewoon verder gaan.
  donderdag 18 juli 2019 @ 18:38:27 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_187990826
Moet er nou ook meteen weer zo hormonaal op gereageerd worden?

Ik vind zeker dat je dit in goed overleg moet doen, maar iemand is niet meteen een lompe hork omdat hij een andere mening is toegedaan dan zijn vrouw.

Crypto, ik heb dit hele verhaal geloof ik gemist? Wat naar. Met hoeveel weken zwangerschap is het mis gegaan?

[ Bericht 67% gewijzigd door SQ op 18-07-2019 18:44:13 ]
disclaimer
pi_187990942
Bestempelen als hormonaal :')
Schudden voor gebruik
  donderdag 18 juli 2019 @ 18:52:34 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_187991032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:46 schreef Stippelrientje het volgende:
Bestempelen als hormonaal :')
Ja, kijk, ik weet dat de posts van crypto in OUD als een rode lap op een stier werken, maar ik zou ook wel een beetje verwachten dat men hier na al die tijd wel een beetje aan zijn communicatiestijl is gewend. Over het algemeen hoeven de meeste discussies niet te escaleren, maar daar kunnen we allemaal ons steentje aan bijdragen toch ;)
disclaimer
pi_187991235
En dan vooral iemand hormonaal reagerende aanwijzen. Dat helpt idd mee in communicatie....
Schudden voor gebruik
pi_187991323
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Moet er nou ook meteen weer zo hormonaal op gereageerd worden?

Ik vind zeker dat je dit in goed overleg moet doen, maar iemand is niet meteen een lompe hork omdat hij een andere mening is toegedaan dan zijn vrouw.

Crypto, ik heb dit hele verhaal geloof ik gemist? Wat naar. Met hoeveel weken zwangerschap is het mis gegaan?
In de 19e week, bevallen in week 20. En nee, jullie hoeven niet alles te weten, want op een of andere manier is het altijd mijn schuld volgens de meeste oud users. En dit was niet mijn schuld.
  donderdag 18 juli 2019 @ 19:11:25 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_187991353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:03 schreef Stippelrientje het volgende:
En dan vooral iemand hormonaal reagerende aanwijzen. Dat helpt idd mee in communicatie....
Sorry dat je het niet met me eens bent qua woordkeuze. Begrijp je mijn punt verder wel? ;)
disclaimer
  donderdag 18 juli 2019 @ 19:19:53 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_187991475
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:09 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

In de 19e week, bevallen in week 20. En nee, jullie hoeven niet alles te weten, want op een of andere manier is het altijd mijn schuld volgens de meeste oud users. En dit was niet mijn schuld.
Nou, het lijkt me sterk dat je van zoiets de schuld zou krijgen. Wat heftig joh. Ik kan me best voorstellen dat ze dat ergens een plekje wil geven.
Een vrouw ervaart zoiets toch vaak net wat anders dan de man he. Zij is al moeder vanaf het moment van conceptie, de man voelt dat vaak pas na de geboorte zo.
disclaimer
pi_187991504
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me sterk dat je van zoiets de schuld zou krijgen. Wat heftig joh. Ik kan me best voorstellen dat ze dat ergens een plekje wil geven.
Een vrouw ervaart zoiets toch vaak net wat anders dan de man he. Zij is al moeder vanaf het moment van conceptie, de man voelt dat vaak pas na de geboorte zo.
Ik wil het gewoon vergeten en verder met ons leven. Ik snap dat zij het anders ziet.
pi_187991799
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:09 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

In de 19e week, bevallen in week 20. En nee, jullie hoeven niet alles te weten, want op een of andere manier is het altijd mijn schuld volgens de meeste oud users. En dit was niet mijn schuld.
Hoe kan zoiets verdrietigs iemands schuld zijn?

Ik vind het vreselijk voor jullie dat het jullie beide overkomen is :*
Schudden voor gebruik
pi_187991814
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sorry dat je het niet met me eens bent qua woordkeuze. Begrijp je mijn punt verder wel? ;)
Sorry dat jij het niet eens bent met mijn woordkeuze.
Schudden voor gebruik
pi_187991818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon vergeten en verder met ons leven. Ik snap dat zij het anders ziet.
Toch denk ik dat haar voorkeur toch van meer waarde is. Althans, zwaarder weegt. Daar zal je geen spijt van krijgen.
Doe je het niet, dan zal zij het je misschien verwijten en krijg jij pas later zoiets van: hadden we maar...
En vergeten doe je het toch niet. Ook niet als zij of hij op de kaart is benoemd. :)
Ik denk dat je dit echt niet van haar mag vragen.
  donderdag 18 juli 2019 @ 19:43:12 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_187991905
Ik kan je best volgen SQ, maar communiceren met Crypto is wel een beetje als met je hoofd tegen een betonnen muur slaan :+

Crypto, je vroeg om meningen. De overwegende mening is dat het begrijpelijk is dat je vrouw het wel wil.
Kwak
  donderdag 18 juli 2019 @ 19:59:57 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_187992178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon vergeten en verder met ons leven. Ik snap dat zij het anders ziet.
Dat is jouw manier van met de dood omgaan.
Jouw vrouw wil juist wat de meesten mensen willen. Het benoemen, het niet kunnen vergeten en het belangrijk vinden dat de persoon genoemd blijft ipv vergeten wordt door de omgeving.
In the end hoe vaak kijk jij straks nog naar dat kaartje terwijl het daarin benoemen wel een stukje verwerking van haar verdriet is?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_187992301
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 19:59 schreef laziness het volgende:

[..]

Dat is jouw manier van met de dood omgaan.
Jouw vrouw wil juist wat de meesten mensen willen. Het benoemen, het niet kunnen vergeten en het belangrijk vinden dat de persoon genoemd blijft ipv vergeten wordt door de omgeving.
In the end hoe vaak kijk jij straks nog naar dat kaartje terwijl het daarin benoemen wel een stukje verwerking van haar verdriet is?
Er zijn niet veel mensen die het weten, en ik heb geen zin in vervelende vragen. Van die paar mensen die het weten kregen we niet de meest fantastische reacties dus ik wil verder geen vragen hierover. En de beste manier lijkt me dan om er niks over te zeggen. Dan blijft het gewoon van ons.
pi_187992568
Misschien toch met haar kijken of er een tussenweg mogelijk is door iets met het ontwerp van het kaartje te doen in plaats van in tekst?
pi_187992623
Ik denk niet dat je mevrouw in een depressie raakt van een vogeltje of sterretje of whatever op het kaartje. Ik denk eerder dat het erom moeten "strijden" haar veel spanning oplevert. Dus als je argument de geestelijke gezondheid van je vrouw is, zou ik er nog eens over nadenken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 18 juli 2019 @ 20:28:07 #126
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187992717
Tegelijk lijkt me het ook nogal zwaar om alle vragen te moeten beantwoorden over een naam op een kaartje waar de meeste ontvangers nog nooit van hebben gehoord. Dus ik snap Crypto in die zin ook wel en met dat argument lijkt mij een verwijzing in beeld ipv tekst een mooie oplossing.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187992921
Wellicht is het een idee om samen een subtiel symbool, sterretje, maan, vlinder etc. uit te kiezen die binnen de stijl van het kaartje past. Ik zie dat een beetje als een gulden middenweg. Zij toch iets op het kaartje wat herinnert aan jullie overleden dochtertje, jij wordt er niet onnodig door anderen mee geconfronteerd omdat het voor buitenstaanders gewoon binnen het thema past.
pi_187993215
Wij hadden twee vlindertjes op ons geboortekaartje als herinnering aan twee misgelopen zwangerschappen. Vrijwel niemand wist de betekenis en er is ook nooit naar gevraagd door iemand. Het was voor mij en mijn man wel een mooie en belangrijk teken op het kaartje zonder er een zware lading op te leggen want het kaartje moest blijheid uitstralen, de geboorte van onze dochter O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door .Sparkling. op 18-07-2019 20:58:01 ]
E.
pi_187993360
Ik had een kleine verwijzing in een gedichtje staan over de eerdere miskraam / de weg naar de geboorte van de baby en dat vond ik zelf heel fijn.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_187993395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:28 schreef Lemijn het volgende:
Tegelijk lijkt me het ook nogal zwaar om alle vragen te moeten beantwoorden over een naam op een kaartje waar de meeste ontvangers nog nooit van hebben gehoord. Dus ik snap Crypto in die zin ook wel en met dat argument lijkt mij een verwijzing in beeld ipv tekst een mooie oplossing.
Dit begrijp ik ook wel.
Ik zou ook kiezen voor die oplossing. :)
  donderdag 18 juli 2019 @ 21:46:31 #131
480396 Sisu
Oudgediende
pi_187994096
Ik snap je wel, crypto.
Het is een kwetsbare situatie. Je wilt je vrouw niet kwetsen. Genieten van jullie levende kind en vooral vooruit kijken. Het is ook lastig om dit een plek te geven. Zeker wanneer jullie er eerder voor gekozen hebben om het voor jezelf te houden. Lastig hoor.
Toch snap ik je vrouw wel dat zij het al bij het gezin voelde horen en dat ze het wil noemen. Jullie hebben hem/haar blijkbaar genoemd dus het heeft bestaan. Toch? Of voelt dat anders voor jou?
Hebben jullie nog lang om er over na te denken of dient het kindje zich al snel aan?

Wij hebben een derde ster op het kaartje geplaatst. Voor mij is het duidelijk. Voor anderen niet. Prima zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder hoop geen leven.
  donderdag 18 juli 2019 @ 22:45:16 #132
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_187995092
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Wij hadden twee vlindertjes op ons geboortekaartje als herinnering aan twee misgelopen zwangerschappen. Vrijwel niemand wist de betekenis en er is ook nooit naar gevraagd door iemand. Het was voor mij en mijn man wel een mooie en belangrijk teken op het kaartje zonder er een zware lading op te leggen want het kaartje moest blijheid uitstralen, de geboorte van onze dochter O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is zeker gelukt! Vrolijk kaartje!
Hier precies hetzelfde gedaan. Voor dochter een miskraam van een tweeling gehad en voor die baby'tjes twee vlinders op haar kaartje gezet. Helemaal niemand die er over begonnen is.
Bij zoon hadden we een plaatje met twee sterren, die ik dan ook wel mooi symbolisch vond, al was dat toeval (was niet op zoek naar een verwijzing). Ook hier niemand die er over begint. Denk ook dat wat ons betreft iedereen de miskraam "vergeten" is, omdat er een goede zwangerschap was en de miskraam redelijk vroeg was (9 weken). Voor ons/mij was dat heel anders, al was de verwijzing voor man niet echt nodig.

Crypto ik snap dat je geen vragen wil, maar ik snap ķķk dat je vrouw er een verwijzing in wil. Ik zou ook zoeken naar een manier om het overleden kindje er symbolisch in te verwerken.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 juli 2019 @ 00:20:48 #133
269689 crew  Viv
pi_187996947
Crypto, ik vroeg me al af wat er gebeurd was met die zwangerschap tussen Jules en de huidige in, wat klote zeg. Ziet jouw vrouw het dan wel zitten om daar nog reacties op te krijgen naar aanleiding van het kaartje? (Misschien is dat juist ook haar bedoeling? Om er met meer mensen over te kunnen praten?)
pi_188321853
*inspiratie zoeken*
Schudden voor gebruik
pi_188426925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 00:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
Crypto, ik vroeg me al af wat er gebeurd was met die zwangerschap tussen Jules en de huidige in, wat klote zeg. Ziet jouw vrouw het dan wel zitten om daar nog reacties op te krijgen naar aanleiding van het kaartje? (Misschien is dat juist ook haar bedoeling? Om er met meer mensen over te kunnen praten?)
Nou dit dus. Ik praat er niet graag over.
Inmiddels zijn we tot een werkbare oplossing gekomen wbt geboortekaartje.
pi_188427148
Nou, dat is fijn! Een werkbare versie waar jullie je beide in kunt vinden.
Schudden voor gebruik
pi_188943846
Yes, ik wilde ook nog even ons derde kaartje showen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188944073
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef elamanilo het volgende:
Yes, ik wilde ook nog even ons derde kaartje showen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, wat een lieflijke, fraaie serie zo!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188944119
Door dit topic even nagedacht over kaartje voor koter in de maak.
Eerstgeborene had een illustratie op basis van een mensenbaby in de lijn der evolutie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...de volgende wellicht iets met onze locatie in de Melkweg?
Voor allebei in elk geval graag iets dat zowel wetenschappelijk is, maar wonderbaarlijk tegelijk :)

Suggesties welkom :7

[ Bericht 19% gewijzigd door minilot op 14-09-2019 17:31:58 ]
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 14 september 2019 @ 18:20:31 #140
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188944759
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:25 schreef minilot het volgende:
Door dit topic even nagedacht over kaartje voor koter in de maak.
Eerstgeborene had een illustratie op basis van een mensenbaby in de lijn der evolutie..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...de volgende wellicht iets met onze locatie in de Melkweg?
Voor allebei in elk geval graag iets dat zowel wetenschappelijk is, maar wonderbaarlijk tegelijk :)

Suggesties welkom :7
Het doet mij denken aan werk van Escher, maar dan met kleur. Is er een vlakvulling van Escher die in kleur geschikt zou zijn?
pi_188945128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef elamanilo het volgende:
Yes, ik wilde ook nog even ons derde kaartje showen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke serie zo zeg! Je weet dat je voor adres en telefoonnummer hierop staan?
pi_188945203
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Het doet mij denken aan werk van Escher, maar dan met kleur. Is er een vlakvulling van Escher die in kleur geschikt zou zijn?
Esthetisch tof, maar te weinig betekenis :Y Bovendien laten we net als bij Otto een zelfbedachte prent maken door dezelfde illustrator, dus geen (aanpassing van) al bestaand werk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188945217
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Leuke serie zo zeg! Je weet dat je voor adres en telefoonnummer hierop staan?
*overweegt in de duinen te gaan fangirlen bij dit waanzinnig mooie gezin :+ O+ *
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 14 september 2019 @ 18:58:40 #144
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188945324
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Esthetisch tof, maar te weinig betekenis :Y Bovendien laten we net als bij Otto een zelfbedachte prent maken door dezelfde illustrator, dus geen (aanpassing van) al bestaand werk :)
Een wieg in een rariteitenkabinet, ā la Teylers, met de oudste ernaast getekend? Kom je mee de wereld ontdekken?

Trouwens wel heel tof, een prent laten maken. O+
pi_188945367
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Een wieg in een rariteitenkabinet, ā la Teylers, met de oudste ernaast getekend? Kom je mee de wereld ontdekken?

Trouwens wel heel tof, een prent laten maken. O+
Dat klinkt cool O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 14 september 2019 @ 19:02:39 #146
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188945406
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Dat klinkt cool O+
Is ook weer geinspireerd op een vrij afgezaagd plaatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188945420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Is ook weer geinspireerd op een vrij afgezaagd plaatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet t niet -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 14 september 2019 @ 19:05:10 #148
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188945474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Hij doet t niet -O-
Ik was nog bezig. 't lukte niet in 1 keer. :+
pi_188945585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:05 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik was nog bezig. 't lukte niet in 1 keer. :+
Jip en janneke :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188945598
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:58 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Een wieg in een rariteitenkabinet, ā la Teylers, met de oudste ernaast getekend? Kom je mee de wereld ontdekken?

Trouwens wel heel tof, een prent laten maken. O+
Zeker cool, maar minus de oudste erop. Persoonlijk (en dus niet toepasbaar op andere gezinnen en kaartjes! :D ) vind ik dat de nieuwe beeb een heel eigen kaartje 'verdient', zonder direct de binnen de context van jonger broertje of zusje te vallen. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')