26 Maartquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komt ie uit dan?
* alsem is downloadingquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
En de Beta is public![]()
Klikkerdeklikklik
http://www.bf2sklad.ru/stk-mp-setup_new.exequote:Op woensdag 21 februari 2007 14:47 schreef Refragmental het volgende:
Godverdomme!!! Waarom doet de downloadmanager et niet onder Vista 64bit
Doom3 en farcry zijn allebei mooier en zijn allebei tenminste niet 30 jaar over datum..quote:Op woensdag 9 april 2003 20:42 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Doom3 en Far Cry kunnen mij lang niet zoveel boeien als dit spel!
Zit er heeeeeeel erg naar uit te kijken!
Welke demo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:27 schreef alsem het volgende:
[..]
Doom3 en farcry zijn allebei mooier en zijn allebei tenminste niet 30 jaar over datum..
eff de demo gespeelt, wat een boutspel zeg... ik had wel beter verwacht van een spel waar ze zolang over gedaan hebben..
Zelfde als de fileplanet link?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
http://www.bf2sklad.ru/stk-mp-setup_new.exe
![]()
Jup, heeft natuurlijk nog wel een key nodigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelfde als de fileplanet link?![]()
key?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jup, heeft natuurlijk nog wel een key nodig
Nope. Gewoon even hier je key halen, de beta downloaden en invoeren (wijst zich vanzelf).quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
key?
gewoon de beta installeren en spelen werkt niet?
Heb je daar ook niet een code weer voor nodig?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nope. Gewoon even hier je key halen, de beta downloaden en invoeren (wijst zich vanzelf).
Wel op enter drukken als je 'm hebt ingevoerd anders gaat 'ie zeggen dat fout is. Bugje
Nou, het is geen 2003 meer maar ondertussen 2007, maar STALKER is sinds vandaag officieel GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLD!quote:Op maandag 30 december 2002 20:13 schreef Disorder het volgende:
2003
Stug, maar het staat op de officiele site, dus het is echt geen rumor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:02 schreef vosss het volgende:
Vorige week een public beta op het net gooien en dan nu al de goldstatus???
Dat lijkt met nogal stug. Ik bedoel je gooit een beta toch online zodat je de nodige feedback en bugreports krijgt om zo de laatste aanpassingen te kunnen doen?!![]()
¤31,99 en wordt gratis verzonden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef McDBigMac het volgende:
Weet iemand een site waar je een pre-order kan doen voor een redelijke prijs?
Ik keek even bij free record shop maar daar hebben ze alleen maar een tinbox versie van 60 euri en dat gaat mij (veel) te ver. 50 euri is echt maximum en ik had eigelijk gehoopt dat ie voor een iets redelijker bedrag in de schappen zou verschijnen. Ik hou me aanbevolen in ieder geval.
De retail komt over iets van twee weken uit, en die beta is ook niet echt boeiend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef apengek het volgende:
ik moet nog steeds een beta key invoeren bij die link naar fileplanet :S
oke dan ist goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De retail komt over iets van twee weken uit, en die beta is ook niet echt boeiend.
Toch leuk he, van die oude berichtenquote:Op dinsdag 30 december 2003 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Omhoog met die hoer...
Er is een nieuwe, bloedgeile trailer
De onderste 2 zijn de nieuwe (Low res en High res)
Half Life 2, eat your hart out.. Dit wordt DE shooter van 2004 ...
Mwoah, de sfeer in Stalker lijkt me echt briljantquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ik meer uit m'n dak ga van Crysis eerlijk gezegd
Dat wel, ik verwacht dat ik hem binnenkort ook wel in m'n collectie hebquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mwoah, de sfeer in Stalker lijkt me echt briljant![]()
De US release heeft een tijd op 16/3 gestaan. Die staat nu op 22/3, de UK/euro release is 23/3. Zou me niet verbazen als je m pas de 26ste in de Nederlands retail aantreft, ik meen dat ook op FRS en Dixon's websites gezien te hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:14 schreef vosss het volgende:
Ik dacht de 16de toch?
Dat heb ik thans gelezen op verscheidene plaatsen
Ik heb m inmiddels besteld bij cd-wow, en kreeg nog een euro korting omdat t mn eerste order was. Dus voor 31 euro op mn eigen deurmat. Nu maar hopen dat ze m een beetje bijtijds versturen maar voor zo'n korting op de standaard retailprijs wil ik ook nog wel even wachten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
¤31,99 en wordt gratis verzonden.
www.cd-wow.nl
Is het wel een beetje een betrouwbaar bedrijf? Mensen meer ervaring met cd-wow.nl? Want anders bestel ik em daar ook welquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:58 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik heb m inmiddels besteld bij cd-wow, en kreeg nog een euro korting omdat t mn eerste order was. Dus voor 31 euro op mn eigen deurmat. Nu maar hopen dat ze m een beetje bijtijds versturen maar voor zo'n korting op de standaard retailprijs wil ik ook nog wel even wachten.
Geen idee, is ook de eerste keer voor mij. Er ging iets mis tijdens mijn online bestelling met creditcard waardoor ik geen ordernr kreeg gemailed en toen heb ik hun (engelstalige) klantenservice gebeld Die kwam professioneel over en ze konden mijn order bevestigen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:06 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Is het wel een beetje een betrouwbaar bedrijf? Mensen meer ervaring met cd-wow.nl? Want anders bestel ik em daar ook wel
De OP is van 2002... is leuk om te lezen dat het verhaal over 2006 gaat, dat ligt alweer een jaar achter ons, maar toen was het toekomstmuziekquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:04 schreef vosss het volgende:
Nou, nog 4 reacties en dan is het eerste topic toch nog vol voor de release.
Eindelijk........na 5 jaar
Misschien stellen ze hem nog een paar keer uit tot 2010quote:Year 2010
First expeditions can enter the Zone several kilometers deep without mortal danger . Amateur researchers, marauders and poachers, called stalkers, show up. They move around the Zone searching for various anomalous formations, i.e. artifacts, they would sell to various organizations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |