SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Moeten die stinkportugezen zelf weten. We gaan ze slopen genot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:17 schreef Zorro het volgende:
En voor de mensen die dachten dat ajax het best goed deed door thuis met 3-0 van AEK te winnen: Benfica staat na een kwartier in de uitwedstrijd al op 0-2
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:17 schreef KingRoland het volgende:
+3,5 daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi
speelt ballenjongenquote:
CAPTAIN VAN ARGENTINIEEEEEEquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef RipCity het volgende:
Tagliatelli denkt ook dat die spits is tegenwoordig
Zie die oorlog in 40-45.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef KingRoland het volgende:
waarom hebben de meeste ploegen het lastig in Moskou?
#Cocuoutquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ondertussen speel ik FM en win ik met Fiorentina met maar liefst 8-0 van Fenerbahce GENOT
Sherlockquote:
Ik moest lachen om 'tagliaflikki'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef RipCity het volgende:
Tagliafikki denkt ook dat die spits is tegenwoordig
Wow. VERTEL ONS MEERquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ondertussen speel ik FM en win ik met Fiorentina met maar liefst 8-0 van Fenerbahce GENOT
makkie met cocu als coachquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Hollandse mentaliteit. Blij zijn met schot naast.quote:
Neuer moest anders wel duiken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hollandse mentaliteit. Blij zijn met schot naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |