Dag allemaal,
Ik kon geen topic in de history vinden over dit onderwerp, dus ik start er zelf maar eentje.
Sinds enkele jaren ben ik hobbymatig geīnteresseerd in horloges. Ik heb er veel over gelezen en een bescheiden verzameling opgebouwd.
Het afgelopen jaar ben ik ook wat rond gaan kijken naar een klein EDC-zakmesje. Ik krijg zakelijk aardig wat pakjes toegestuurd en het was zo'n gedoe om steeds op zoek te gaan naar mijn schaar. Intussen heb ik me ook in vouwmessen wat meer ingelezen en wat tools gekocht.
Ik heb op dit moment een Spyderco Delica Zome, een Spyderco Paramilitary 2, een Kershaw Cryo en een Böker. Qua tools kocht ik o.a. een Spyderco slijpset, een setje Torx schroevendraaiers, een stropplankje met 2 soorten stropping compound en een flesje olie om de boel soepel te laten lopen.
Ik ben wat klaar met dat geklooi in de marge met budgetmessen en mid-range. Mijn horlogehobby heeft me geleerd dat ik uiteindelijk toch high end spul wil kopen. Daarom denk ik er over om een deel van wat ik nu heb te verkopen en iets beters terug te scoren. Bijvoorbeeld deze
Mnandi. Maar dan het liefst in een andere houtsoort (Box Elder bijvoorbeeld). Maar dat is ner-gens te koop.

Meer mensen die hier wat mee aan zitten te rommelen?
[ Bericht 7% gewijzigd door Skv op 02-10-2018 17:04:04 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.