abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:30:27 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_182400094
Wat een lastige vrouw zeg. Het is bij haar nooit goed.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2018 @ 21:30:33 #77
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182400098
Ze mogen niet klagen en hem op zn blote knieen bedanken.

Wat een kutwijf die Anita.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:31:11 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_182400121
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:30 schreef Snowsquall het volgende:
Ze mogen niet klagen en hem op zn blote knieen bedanken.

Wat een kutwijf die Anita.
Zo kun je het inderdaad ook zeggen :P . Ze zou reuze blij moeten zijn.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2018 @ 21:35:18 #79
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182400239
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo kun je het inderdaad ook zeggen :P . Ze zou reuze blij moeten zijn.
Zo zeggen wij dat aan deze kant vd Maas (i told you so ;) )
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 21:44:57 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_182400462
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:35 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Zo zeggen wij dat aan deze kant vd Maas (i told you so ;) )
Snap :D
pi_182401520
quote:
4s.gif Op maandag 8 oktober 2018 21:29 schreef Oscar. het volgende:
100 shekels
400 shekels, maar het blijft een fooi.

Voor de rest blijft het apart dat die mensen denken dat ze alles kunnen uitbreiden op en over de eigendommen van anderen.
pi_182403555
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef maan_man het volgende:

[..]

400 shekels, maar het blijft een fooi.

Voor de rest blijft het apart dat die mensen denken dat ze alles kunnen uitbreiden op en over de eigendommen van anderen.
Dat zwevend overdekt terras was in overleg met de vorige eigenaar, en die was er mee akkoord gegaan.
ECHTER! ...was er niets over op papier gezet. :)
Verder onsympathieke vrouw idd, maar als die vent er ineens aan komt van: "Ik GA hier karretjes onder jullie raam neerzetten en wil ff overleggen hoe precies", moet die man ook niet doen alsof hij de gebeten (kale) hond is.
Blijkbaar heeft hij het recht er toe om het te doen "omdat als je geen karretjes naast je huis wil hebben staan je nu eenmaal niet in een winkelgebied moet gaan wonen" zoals Frank Visser zegt, maar ik neem aan dat er toch wel wetten zijn over geluidsoverlast? Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
En die mensen die onder hen wonen wiens dak ze nu gebruiken, die moeten er toch ook last van krijgen? Die dingen komen bij hen voor de raampjes te staan. Of was dat nou een winkel?
pi_182403599
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Voor een Achterhoek mannetje heeft hij geen dikke huid als 'kale hond' het ergste is wat hij opnoemt.
Haha zat ik me ook te bedenken, ja! _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 00:20:27 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_182403844
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:04 schreef ToT het volgende:

[..]
Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
En die mensen die onder hen wonen wiens dak ze nu gebruiken, die moeten er toch ook last van krijgen? Die dingen komen bij hen voor de raampjes te staan. Of was dat nou een winkel?
Karretjes maken vooral herrie als ze er naar toe rijden, dan helpt een dak boven de stalling niet. En volgens mij wonen ze inderdaad boven een winkel, waarvan het pand eigendom is van Erik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182403846
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zwevend overdekt terras was in overleg met de vorige eigenaar, en die was er mee akkoord gegaan.

ECHTER! ...was er niets over op papier gezet. :)
Los van het feit dat er niks op papier stond, werd hieromtrent ook geen enkel bewijs geleverd. Nu was dat in deze zaak niet van belang. Maar was het wel van belang, dan zul je toch iets moeten bewijzen.

quote:
Verder onsympathieke vrouw idd, maar als die vent er ineens aan komt van: "Ik GA hier karretjes onder jullie raam neerzetten en wil ff overleggen hoe precies", moet die man ook niet doen alsof hij de gebeten (kale) hond is.
Blijkbaar heeft hij het recht er toe om het te doen "omdat als je geen karretjes naast je huis wil hebben staan je nu eenmaal niet in een winkelgebied moet gaan wonen" zoals Frank Visser zegt, maar ik neem aan dat er toch wel wetten zijn over geluidsoverlast? Één of andere dikke betonnen afdak er overheen om het geluid wat af te vangen lijkt me wel op z'n plaats.
Jij mag geen onrechtmatige overlast veroorzaken, maar niet iedere vorm van overlast is onrechtmatig. Zolang wij geen Amerikaanse toestanden krijgen waarbij winkels 24/7 open zijn, zal de overlast niet snel worden gekwalificeerd als onrechtmatig. Anders is het als jij om 3 uur 's nachts met die karretjes in de weer gaat.
pi_182404181
Nu heeft deze ondernemer een berg reviews en zullen een paar negatieve reviews het verschil niet maken. Maar bij de deelnamen aan zo'n programma moet jij er rekening mee houden dat mensen, die buiten het conflict staan, je zaak negatief gaan beoordelen.

Een beetje triest.
pi_182406669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 00:44 schreef maan_man het volgende:
Nu heeft deze ondernemer een berg reviews en zullen een paar negatieve reviews het verschil niet maken. Maar bij de deelnamen aan zo'n programma moet jij er rekening mee houden dat mensen, die buiten het conflict staan, je zaak negatief gaan beoordelen.
[ afbeelding ]
Een beetje triest.
Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen. Het hek mocht weer terug op de oude plaats (omdat een brancard anders moeilijk door dat pad zou komen) en hij vond een afkoopregeling voor dat overhangende stuk ineens ook prima.
pi_182408457
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen. Het hek mocht weer terug op de oude plaats (omdat een brancard anders moeilijk door dat pad zou komen) en hij vond een afkoopregeling voor dat overhangende stuk ineens ook prima.
Weet niet of hij het daarom deed. Misschien wilde hij gewoon even zijn tanden laten zien. Als jij gelijk ¤ 100,- eist, dan bouwen de mensen volgende weer boven jouw grond, want ¤ 100,- per jaar is een koopje. Nu weten ze dat ze goed zijn weggekomen.

Die review heb ik gisteren bij Google gerapporteerd als "Niet relevant voor het onderwerp". Nu is de review weg. #teamSupermarktEigenaar.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:44:36 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_182408548
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:07 schreef ToT het volgende:
Ik denk ook dat dat de reden was dat hij zich ineens menselijker ging opstellen; om dit dus te voorkomen.
Volgens mij deed überhaupt alleen maar even 'onmenselijk' om tegengas te geven tegen die kutboomers die de halve wereld nemen.
Ik ga naar huis.
pi_182408840
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Volgens mij deed überhaupt alleen maar even 'onmenselijk' om tegengas te geven tegen die kutboomers die de halve wereld nemen.
zou me niet eens verbazen als hij de karretjes uiteindelijk ook elder plaatst.

Denk trouwens dat het verschil in taxaties wellicht lag in het feit dat zijn makelaar op de hoogte was van onrechtmatige bouw van terras en dat daarom niet mee heeft genomen. Terwijl de makelaar van de bewoners dat wel meerekende.
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:06:05 #91
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 10:59 schreef JJ76 het volgende:

[..]

zou me niet eens verbazen als hij de karretjes uiteindelijk ook elder plaatst.

Denk trouwens dat het verschil in taxaties wellicht lag in het feit dat zijn makelaar op de hoogte was van onrechtmatige bouw van terras en dat daarom niet mee heeft genomen. Terwijl de makelaar van de bewoners dat wel meerekende.
En lijkt me ook logisch. Z'n nieuwe winkel komt aan de andere kant vd P-plaats, hoe onlogisch is het dan om bij de oprit vd P-plaats(precies aan de tegenoverliggende kant) de stalling voor winkelwagentjes te maken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:17:12 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_182412266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:06 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

En lijkt me ook logisch. Z'n nieuwe winkel komt aan de andere kant vd P-plaats, hoe onlogisch is het dan om bij de oprit vd P-plaats(precies aan de tegenoverliggende kant) de stalling voor winkelwagentjes te maken.
Een bijstalling kan dan zeker handig zijn, voor wanneer het parkeerterrein vol staat. De mensen die dan ver weg staan hoeven niet zo ver te lopen om hun wagentje weer weg te zetten, en zullen dus eerder geneigd zijn dat te doen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_182412298
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Een bijstalling kan dan zeker handig zijn, voor wanneer het parkeerterrein vol staat. De mensen die dan ver weg staan hoeven niet zo ver te lopen om hun wagentje weer weg te zetten, en zullen dus eerder geneigd zijn dat te doen.
zou dat losse karretje naast de brommers er door anderen neergezet zijn of hadden ze zichzelf een privekarretje geclaimd?
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:23:10 #94
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412358
Ik ga dadelijk ff kijken hoe het er nu bij staat!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:39:30 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_182412647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:19 schreef JJ76 het volgende:

[..]

zou dat losse karretje naast de brommers er door anderen neergezet zijn of hadden ze zichzelf een privekarretje geclaimd?
Ik denk productie, om het makkelijk te kunnen demonstreren
Ik ben de kleur MAGENTA
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:53:36 #96
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja maar dan uitgerekend precies daar.....dat kan ook anders.
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:53:50 #97
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182412861
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik denk productie, om het makkelijk te kunnen demonstreren
Klopt!
pi_182413261
Heb hem nog niet gezien. Is de aflevering het terugkijken waard?
pi_182413475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb hem nog niet gezien. Is de aflevering het terugkijken waard?
:N Niet echt.
De vorige vond ik van wel! :Y
pi_182413564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:53 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ja maar dan uitgerekend precies daar.....dat kan ook anders.
Klopt, dat kwam ook meer als pesterij op me over. Raar dat ze niet wat meer aandacht besteed hebben aan hoe ver het van de ingang is/ Maar ja; zijn terrein, zijn keuze waar hij die karretjes neer zou zetten natuurlijk. Hij hoeft zich verder niet te verantwoorden, ook al zou het erg nadelig voor zijn klanten kunnen zijn de karretjes zo ver weg neer te zetten.
ÓF het is een tweede set karretjes, zodat mensen die hun auto helemaal daar parkeren, het karretje daar makkelijk kwijt kunnen en niet helemaal terug hoeven te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')