Vet!quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:26 schreef Isane het volgende:
Ik hoop op een dikke knokpartij aan t eind van de uitzending
quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hunkert ook naar een happy end *grinnik grinnik*
Dat dus, dit programma bestaat voornamelijk uit werkeloze mensen die genoeg tijd hebben om elke scheet van de buren te analyseren.quote:
Die was wel mooi ;Dquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hunkert ook naar een happy end *grinnik grinnik*
quote:Op maandag 15 oktober 2018 21:28 schreef rena het volgende:
“U weet er alles van want u zit de hele dag achter de computer”![]()
![]()
Ik wist dit ookquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:28 schreef rena het volgende:
“U weet er alles van want u zit de hele dag achter de computer”![]()
![]()
Ik vond hem eerst vrij kwallerig overkomen, maar als ik De Rijdende Rechter kijk, mis ik hem eigenlijk wel weer!quote:Op maandag 15 oktober 2018 23:27 schreef RipCity het volgende:
Viktor was altijd een vervelende blaag maar icm met Frankie Visser werkt het wel. Top duo!
Vrij genomen? Waarvanquote:Op maandag 15 oktober 2018 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Allemaal speciaal een dagje vrij genomen om bij de opnames aanwezig te kunnen zijn
Vroeg ik me ook al afquote:
In het begin dacht ik ook van wat moet SBS met Viktor Brand, maar ondertussen is die niet meer weg te denken bij SBSquote:Op maandag 15 oktober 2018 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst vrij kwallerig overkomen, maar als ik De Rijdende Rechter kijk, mis ik hem eigenlijk wel weer!
quote:
quote:
Vrij genomen van een dag handje ophoudenquote:
Dat gaat wel door hoor... anders kunnen ze niet meer roken, tattoo laten zetten, katten- en hondenvoer open, enz.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 10:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vrij genomen van een dag handje ophouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |