Je bent bij darten altijd de beste als je wint. Simple as that. Weinig complex aan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even een vraagje voor in de break.
Had pas een flinke discussie met iemand op het terras. Hij vond dat met darten degene die wint altijd beter was. Dus stel de een gooide qua gemiddeldes, qua finishpercentages, qua scores beter maar door bv. setverloop net verliest. Dan is nog altijd degene die over de eindstreep valt beter. Hoe staan jullie hier in?
Trek jij dit ook door naar voetbal? Tennis?quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je bent bij darten altijd de beste als je wint. Simple as that. Weinig complex aan.
Lol, nee. Voetbal is daar te complex voor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Trek jij dit ook door naar voetbal? Tennis?
Ik denk dat beter zijn niet altijd in statistieken uit te drukken is. Wanneer gooi je juist een paar sterke scores, gooi je je dubbels ook snel onder druk, etcquote:Op maandag 1 oktober 2018 23:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb even een vraagje voor in de break.
Had pas een flinke discussie met iemand op het terras. Hij vond dat met darten degene die wint altijd beter was. Dus stel de een gooide qua gemiddeldes, qua finishpercentages, qua scores beter maar door bv. setverloop net verliest. Dan is nog altijd degene die over de eindstreep valt beter. Hoe staan jullie hier in?
Hij heeft zelf ooit nog best hoog gespeeld qua amateurdarten, dus het is niet alsof hij niets wist qua darten.
Ik juich voor beiden.quote:
twitter:melvindnd twitterde op maandag 01-10-2018 om 22:57:06Bewaar die bitterballen maar voor de laatste😀😊😊 dat word vuurwerk#rtl7darts reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 01-10-2018 om 23:00:24Dat hebben ze helaas niet gered…. https://t.co/8wsohZeErJ reageer retweet
Er zit echt een debieltje aan de knoppenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 00:12 schreef Tagliano het volgende:
Regie, waar ben je in vredesnaam mee bezig
Ik denk dat de spotters die knoppen besturen; Colin Lloyd/Keith Deller o.a. Zijn vast stomdronken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zit echt een debieltje aan de knoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |