SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:30 schreef LPFAN het volgende:
Hmm je was even te snel met een topic openen Sara, ik was net bezig
Nopequote:
Thanksquote:
Tartan is helemaal in. Nog even goed zoekenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thanks
Leuk rokje Sara! Zo'n eentje heb ik vroeger ook gehad, ook in het zwart-wit. Nergens meer te krijgen helaas..
Dank je. Komt van Primark.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Thanks
Leuk rokje Sara! Zo'n eentje heb ik vroeger ook gehad, ook in het zwart-wit. Nergens meer te krijgen helaas..
Doet nietquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:32 schreef Poes. het volgende:
https://www.bonprix.nl/pr(...)eleerd-931211/#image
Deze wil ik
Largequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tartan is helemaal in. Nog even goed zoeken. Kijk eens op large.com
Leuk!!!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:32 schreef Poes. het volgende:
https://www.bonprix.nl/pr(...)eleerd-931211/#image
Deze wil ik
Largequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tartan is helemaal in. Nog even goed zoeken. Kijk eens op large.com
Apartquote:
Samequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
LargeHeb ik ook honderden euro's heengebracht.
Hebben ze daar geen geblokte rokjes?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mijn favoriete online winkel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nou hupquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:35 schreef Poes. het volgende:
Echt zo stom, heb onlangs voor ¤150,- aan nieuwe kleding voor Billy gekocht en voor mezelf koop ik alleen bij de kringloop
Ja ik zit gvd alweer te scrollen door Bonprix, zie alleen maar mooi spul nu, je wordt bedanktquote:
Haha herkenbaarquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja ik zit gvd alweer te scrollen door Bonprix, zie alleen maar mooi spul nu, je wordt bedankt
Ik wil eigenlijk gewoon écht al m'n spaargeld erheen brengen nu
Je wil mijn favorieten ook niet zienquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja ik zit gvd alweer te scrollen door Bonprix, zie alleen maar mooi spul nu, je wordt bedankt
Ik wil eigenlijk gewoon écht al m'n spaargeld erheen brengen nu
Jassen mogen best duur zijnquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een nieuwe jas. Maar die nieuwe jas kost 150 euro.
Ja, maar ik heb twee winterjasse . Waarvan eentje 260 euro kosttequote:Op maandag 1 oktober 2018 20:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jassen mogen best duur zijnDe mijne kostte ¤90,- maar god wat ben ik er blij mee!
Ohhhquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb twee winterjasse . Waarvan eentje 260 euro kostte.
Mijn pearl coat.
I knowquote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know.
In my defense, die andere is al meer dan tien jaar oud.
Ik heb gewoon je maat-post genegeerdquote:
Koop toch eens wat voor jezelfquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
En uiteindelijk koop ik niks en ga ik weer naar de kringloop
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon je maat-post genegeerd.
Ik zal wat ik wegdoe eens opmeten en misschien zit er wat tussen.
Oh wow die is gaaaaaf!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
https://topvintage.nl/nl/(...)burgundy?language=nl
IK HEB DEZE NODIG.
Maar waarom niet?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietHeb nu 5 kledingstukken in het mandje liggen, 93 euro. Never nooit niet.
Kies 1 ding voor je zelf uitquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat kan ik nietHeb nu 5 kledingstukken in het mandje liggen, 93 euro. Never nooit niet.
Ja maar 1 ding is alsnog 20 euro. Daar kan ik een mandje mee vullen bij de kringloopquote:
ik leef op zon klein budget, dat ik uitsluitend bij de kringloop koop.. stiekem vind ik dat helemaal niet erg! maar toch.. soms iets nieuws kopen is wel zo leuk!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:35 schreef Poes. het volgende:
Echt zo stom, heb onlangs voor ¤150,- aan nieuwe kleding voor Billy gekocht en voor mezelf koop ik alleen bij de kringloop
Haha ja maar jij verdient ook wat voor je zelf. Wat je tegen mij zei gewoon doenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar 1 ding is alsnog 20 euro. Daar kan ik een mandje mee vullen bij de kringloop![]()
Ik kán het gewoon niet..
Zag je bij de Primark laatst ook wel toch? Voor Billy kon ik moeiteloos spullen pakken en kopen en voor mezelf alleen de leggings omdat die toevallig goedkoper waren dan bij de Zeeman
Sparen is goed. Maar waarom gun je jezelf niet één mooi item?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ''moet'' sparen. Kan me dit niet veroorloven joh.
Ik denk er nog even over na..quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sparen is goed. Maar waarom gun je jezelf niet één mooi item?
Hahaquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:02 schreef Samzz het volgende:
Omg. Ik duik straks m'n kast nog even in voor die Bonprix jurken.
Ja is ook zo.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na..
Is natuurlijk ook zo dat kinderkleding spot goedkoop is, dan heb je voor 25 euro een berg shirtjes of 3 broeken ofzo.
Maar bij de Primark en de Bonprix kun je ook goedkoop shoppenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na..
Is natuurlijk ook zo dat kinderkleding spot goedkoop is, dan heb je voor 25 euro een berg shirtjes of 3 broeken ofzo.
quote:
Heb je ook een kledingbank bij jou in de buurt? Die van mij heeft hele leuke dingen altijd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef liiszle het volgende:
Ik kijk niet eens meer op dat soort sites haha. kan mn hele mandje vol gooien.. en koop het toch niet. aka ik kan het niet betalenlang leve kringloop en weggeef winkels haha.
heb overigens wel heeel veel liggen dat weg moet.. dus als iemand maat 42 heeft, stuur maar berichtje wie weet zit er wat tussen
Linkt naar de homepagequote:Op maandag 1 oktober 2018 21:08 schreef LPFAN het volgende:
Deze ga ik mij zelf kado doen straks :
https://www.bonprix.nl/pr(...)ineerd-950344/#image
Stom!quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:08 schreef Samzz het volgende:
De kringloop hier heeft nooit leuke dingen.
Stom!quote:
Dat vind ik dan weer zondequote:Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef Poes. het volgende:
Mooi LP!
He maar Samzz, ipv kleding geef ik dan wél weer makkelijk geld uit aan tatoeages. Die blijven tenminste wat langer
Jaaa, nummer 2 komt volgend jaarquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:09 schreef Poes. het volgende:
Mooi LP!
He maar Samzz, ipv kleding geef ik dan wél weer makkelijk geld uit aan tatoeages. Die blijven tenminste wat langer
Momentquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Post eens een fatsoenlijk plaatje.
quote:
Kan niet plaatje kopierenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Post eens een fatsoenlijk plaatje.
Jij woonde niet in het noorden toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef liiszle het volgende:
Ik kijk niet eens meer op dat soort sites haha. kan mn hele mandje vol gooien.. en koop het toch niet. aka ik kan het niet betalenlang leve kringloop en weggeef winkels haha.
heb overigens wel heeel veel liggen dat weg moet.. dus als iemand maat 42 heeft, stuur maar berichtje wie weet zit er wat tussen
Ja snap ik wel. Maar in alleen tattoo's kun je niet over straat.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Investering voor het leven
Net als m'n piercings. Had een tijdje terug een paar er uitgehaald, maar vond het zonde van het geldDus hup, er weer in.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Maar in alleen tattoo's kun je niet over straat.
Koop eens een leuk nieuw item voor jezelf.
Leukquote:
Haha jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |