Wtfquote:Op zondag 30 september 2018 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik ken iemand die vanavond heeft ingezet op Kim, Bunting en Hopp lol
Alleen Hopp kan ik nog inkomen, die andere tweequote:
quote:Op zondag 30 september 2018 22:25 schreef Szura het volgende:
Ik ken iemand die vanavond heeft ingezet op Kim, Bunting en Hopp lol
Zelfs Hopp zou ik debiel vinden.quote:Op zondag 30 september 2018 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen Hopp kan ik nog inkomen, die andere twee
Volgens mij stond ie op meer dan 2,5, best een bet waardquote:Op zondag 30 september 2018 22:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zelfs Hopp zou ik debiel vinden.
Lijkt me ook kksmerigquote:Op zondag 30 september 2018 22:27 schreef Szura het volgende:
Zo’n Chizza is echt voor smerige vette varkens
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zondag 30-09-2018 om 22:30:36Zelfs vanuit Boedapest is dat een #BallsOfSteel award waard #164 #Boom @Raybar180 #PlaatjeMoetJeErMaarBijBedenken reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2018 22:33 schreef wimderon het volgende:
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zondag 30-09-2018 om 22:30:36Zelfs vanuit Boedapest is dat een #BallsOfSteel award waard #164 #Boom @Raybar180 #PlaatjeMoetJeErMaarBijBedenken reageer retweet
Waarom is Joop vd Ende bij een dartstoernooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Lakeside in DeLaMarquote:Op zondag 30 september 2018 22:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom is Joop vd Ende bij een dartstoernooi?
Schommelschipgenot zo meteenquote:
Ik ben morgen vrij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ondanks je walging van dikke mensen?quote:Op zondag 30 september 2018 22:42 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter de altijd sympathieke John Henderson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |