Water in een CV circuit, stinkt als de hel. Dus met het ontuchten, is er ook stank vrijgekomen, ventileren en je bent het kwijt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:23 schreef matigeuser het volgende:
Kan het dus zo zijn dat het water uit mijn CV ketel zo ruikt?
Ja maar ik heb dit nu al een aantal dagen. Zodra ik de ramen open zet is het snel weg. Maar ongeventileerd is het na een kwartier al weer goed te ruiken.quote:Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Water in een CV circuit, stinkt als de hel. Dus met het ontuchten, is er ook stank vrijgekomen, ventileren en je bent het kwijt.
Dit! Ondanks dat er geen voedsel in zit en het water steeds verhit wordt, gaat het op de eoa manier toch rotten. Of iig redelijk stinken als je bijvoorbeeld een radiator ontlucht.quote:Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef blomke het volgende:
[..]
Water in een CV circuit, stinkt als de hel. Dus met het ontuchten, is er ook stank vrijgekomen, ventileren en je bent het kwijt.
Andersom wel, en zeg niet nee!quote:
Ik moet zeggen dat je soms moeilijk te volgen bent, ook na 3 x lezen heb ik eigenlijk geen idee wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 20:14 schreef john2406 het volgende:
Een ander, ik waarschuw deze nog, is dat geen warmwater?
Sluit de stortbak aan op de warmwaterleiding.
Ik zeg dus nooit direct laat dat, ik geef een hint meer ook niet, als het verstand niet reikt heeft men laat dat ook niet verdiend.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2018 18:34 schreef akatar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je soms moeilijk te volgen bent, ook na 3 x lezen heb ik eigenlijk geen idee wat je bedoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |