Geen belang om ze met 300+ langs te zien gaan.quote:
Ah, begrijpelijk. Nog nooit op die manier naar gekekenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen belang om ze met 300+ langs te zien gaan.
Ik zit liever ergens waar ik veel bochten zie en eventuele uit-rem-akties
Daarom trekt me die Südtribune C hoog (Duitsland). Daar zit je eigenlijk in de laatste bocht, zie je de start/finish, de pit entry en nog wat bochten voor de laatste bocht.
Maar prijzig dus.
Nog even afgezien van het feit dat ik overdekt wil zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zat aan het eind van het rechte stuk op de Red Bull tribune in Oostenrijk. Met zicht op het uitkomen van bocht 1 en de pitstraat tot en met bocht 2. En vervolgens het uitkomen van bocht 3 tot aan bocht 6.
Dit was ook niet de Max Verstappen tribune (die stond aan de binnenkant), maar er zaten genoeg Verstappen fans.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nog even afgezien van het feit dat ik overdekt wil zitten.
Ik ga dus voor geen goud op die fantribune zitten. Maakt me niet uit van/voor welke coureur.
Plannen genoeg.... Als eerste eens kijken wanneer de tests in Barcelona in februari nu echt gaan plaatsvinden. Verder het steeds concretere plan om toch eens echt de Indy500, IndyCar in Detroit en de F1 in Montreal in 2,5 week te gaan combineren, dat vraagt nog wat uitzoekwerk wat de makkelijkste stad is voor een huurauto, het goedkoopste vliegticket, welke route etc.quote:Op maandag 8 oktober 2018 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
Al mensen bezig met een reis voor volgend jaar te plannen?
Japan! No brainerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oostenrijk klinkt ook nog altijd aantrekkelijk. Of toch maar naar Japan...
Zie je in Japan danquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 00:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Plannen genoeg.... Als eerste eens kijken wanneer de tests in Barcelona in februari nu echt gaan plaatsvinden. Verder het steeds concretere plan om toch eens echt de Indy500, IndyCar in Detroit en de F1 in Montreal in 2,5 week te gaan combineren, dat vraagt nog wat uitzoekwerk wat de makkelijkste stad is voor een huurauto, het goedkoopste vliegticket, welke route etc.
Oostenrijk klinkt ook nog altijd aantrekkelijk. Of toch maar naar Japan...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er wordt in de raceweek een programma gepubliceerd op de site van de fia. Het programma zit meestal ook bij de tickets, maar dat wordt dus lastig.
Thanks beiden! Het staat inderdaad op de site nu.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een week tevoren op formula1.com en in de F1 Grand Prix app (dat is een andere app dan de livetiming). Die app wil je ook op het circuit hebben voor de rest van het programma zoals de rijdersinterviews etc, voor zover die er zijn in Mexico.
Blij dat ik daar niet zit danquote:Op donderdag 18 oktober 2018 23:10 schreef DutchTrain het volgende:
En ondertussen regent het hier in Austin behoorlijk...
Mooie plekquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:54 schreef Mothzor het volgende:
Gister een weekend Canada geboekt. Stond al jaren hoog op mijn lijstje. Niemand wilde mee (best prijzig voor een weekendje), dus dan maar een solo reis
Turn 1 (Grandstand 11) met zicht op de volledige eerste bocht, rechte stuk en uitgang pitstraat.
[ afbeelding ]
Altijd volop actiequote:
Dat is zeker een goede plek. Na de race kan je van daar ook snel het circuit op en het podium meemaken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 09:54 schreef Mothzor het volgende:
Gister een weekend Canada geboekt. Stond al jaren hoog op mijn lijstje. Niemand wilde mee (best prijzig voor een weekendje), dus dan maar een solo reis
Turn 1 (Grandstand 11) met zicht op de volledige eerste bocht, rechte stuk en uitgang pitstraat.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:Op woensdag 9 januari 2019 09:54 schreef Mothzor het volgende:
Gister een weekend Canada geboekt. Stond al jaren hoog op mijn lijstje. Niemand wilde mee (best prijzig voor een weekendje), dus dan maar een solo reis
Turn 1 (Grandstand 11) met zicht op de volledige eerste bocht, rechte stuk en uitgang pitstraat.
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of het een beetje goed te lopen is vanaf het centrum. Mijn hotel zit hartje centrum en was van plan om in de ochtend lopend richting het circuit te gaan. Al lees ik dat de metro ook goed zou werken?quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede plek. Na de race kan je van daar ook snel het circuit op en het podium meemaken.
Ik ben er dit jaar ook weer bij in Montreal (voor de 8e keer). Als je nog tips wilt, laat het maar weten!
Ja, meteen een driedaagse metrokaart kopen, dat is het makkelijkste en kost maar iets van 12 euro. Vanaf elk metrostation staan er aanwijzingen en op het overstapstation kan het ook niet mis gaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:21 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of het een beetje goed te lopen is vanaf het centrum. Mijn hotel zit hartje centrum en was van plan om in de ochtend lopend richting het circuit te gaan. Al lees ik dat de metro ook goed zou werken?
Ach, als je de sloppenwijken van Sao Paulo hebt overleefd...quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:29 schreef DutchTrain het volgende:
Je kán het lopen, dat heb ik een keer gedaan na de race toen de wachtrij bij de metro wat lang was, maar het is anderhalf uur lopen naar het centrum, deels over een industrieterrein en onder snelwegen.
1,5 uur, ik dacht iets van 45 minuten en dan via de brug naar het circuit. Metro it isquote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, meteen een driedaagse metrokaart kopen, dat is het makkelijkste en kost maar iets van 12 euro. Vanaf elk metrostation staan er aanwijzingen en op het overstapstation kan het ook niet mis gaan.
Je kán het lopen, dat heb ik een keer gedaan na de race toen de wachtrij bij de metro wat lang was, maar het is anderhalf uur lopen naar het centrum, deels over een industrieterrein en onder snelwegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |