Daar zal het regenwoud blij mee zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef formule het volgende:
Christel: Koffie verkopen voor het regenwoud
Oei;volgende week in Opgelicht.quote:Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef formule het volgende:
Ze mag wel oppassen.......straks weer een schuimpje die de tv wil halen........quote:Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef formule het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2018 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze mag wel oppassen.......straks weer een schuimpje die de tv wil halen........
Zegt ze.quote:Op zondag 30 september 2018 14:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske heeft ergens lopen bietsen, heeft een trui gekregen
Heb ik weer gemistquote:Op zondag 30 september 2018 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer komt even klagen.SL.
Terrorpot.quote:
Niet markt conform, inleverenquote:Op zondag 30 september 2018 14:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Hiske heeft ergens lopen bietsen, heeft een trui gekregen
Weer een item in Opgelicht.quote:Op zondag 30 september 2018 14:46 schreef formule het volgende:
die stond vanmiddag als een van de eersten al ergens bij een kraampje kleding te bekijkenquote:
Dat zoiets bestaat...quote:Op zondag 30 september 2018 14:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Vrouw, vast terugkerend Utopiaschuimpie
Kijk hoe mooi, komt door de koffiequote:Op zondag 30 september 2018 14:57 schreef spapaars het volgende:
Het regenwoud van Christel
[ afbeelding ]
Ze moet John en Mike niet.Dat is wel weer leuk.quote:
Niet liegen hèquote:Op zondag 30 september 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn coke dealer zegt dat ook altijd dat het voor het regenwoud is.
Sorry.quote:
45 minuten hoorde ik.quote:Op zondag 30 september 2018 15:07 schreef formule het volgende:
Er is een wachtrij voor de aardappel dingens
Voor je het weet is je shift voorbij.Moet je weer weg.quote:
Ik vermaak me prima.Er ligt niemand op bed.quote:
ik dacht eerst dat ze allemaal op waren...maar er is op zeker goed verkochtquote:Op zondag 30 september 2018 15:13 schreef snetje het volgende:
Er hangen er nog 2... ook goed verkocht dus...
[ afbeelding ]
nou ja ik kan nu met gerust hart andere dingen doen zonder iets te missenquote:Op zondag 30 september 2018 15:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.Er ligt niemand op bed.
heel ongemakkelijkquote:Op zondag 30 september 2018 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat mij opvalt;is dat Hiske heel nep doet.
Nu helemaal,net bij John ,en nu bij Gerrit.quote:
nu pas? dat is ze 24/7 hoorquote:Op zondag 30 september 2018 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wat mij opvalt;is dat Hiske heel nep doet.
quote:Op zondag 30 september 2018 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Gerrit zegt, wat me opvalt leuke reacties gehad. Hiskes volgende vraag is, en ennuh, nog leuke reacties gehad?
Tot 6 uur.quote:
quote:Op zondag 30 september 2018 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Mevrouw krijgt geen geld terug voor de muntjes, Hiske zegt mss kan je met andere gasten wisselen, zorg eerst maar dat er met muneten betaald kan worden
ze willen daar allemaal het liefst geld in hun zak steken, het wordt niet aangemoedigd zo, of ben k nu gekquote:
ze heeft een nieuwequote:Op zondag 30 september 2018 15:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Je kunt Hiske uittekenen in die trui![]()
[ afbeelding ]
wat dacht je van die sjaalquote:Op zondag 30 september 2018 15:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Je kunt Hiske uittekenen in die trui![]()
[ afbeelding ]
Echt klantonvriendelijk beleid. Typisch uit de doos van Hiske.quote:Op zondag 30 september 2018 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Mevrouw krijgt geen geld terug voor de muntjes, Hiske zegt mss kan je met andere gasten wisselen, zorg eerst maar dat er met munten betaald kan worden
Die denkt;was het maar 6 uur,dan kan ik centjesss tellen.quote:Op zondag 30 september 2018 15:26 schreef sjampoeh het volgende:
wat een graaikut is hiske eigenlijk. denkt alleen maar aan geld, geld,geld
Wattttt.........quote:Op zondag 30 september 2018 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
Mevrouw krijgt geen geld terug voor de muntjes, Hiske zegt mss kan je met andere gasten wisselen, zorg eerst maar dat er met munten betaald kan worden
Als er na de markt maar ruzie komt vind ik het bestquote:
Scherp,die ontging mij even.quote:Op zondag 30 september 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Hiske: anders sta ik er met de achterkant van mijn rug op
quote:Op zondag 30 september 2018 15:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat dacht je van die sjaalnog nooit gewassen, etensresten enz enz
![]()
ja mensen kopen munten, maar pollies moesten contant, de knakkers wilden ze ook half half contant, Jessie de bar moest ook contant, mss valt het mee achteraf, maar dat was wel de tendensquote:
Geeft niet, ik hoorde het en denk, dat klopt nietquote:Op zondag 30 september 2018 15:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Scherp,die ontging mij even.
Dat is wel het minste wat ze kunnen doen om deze saaie streams goed te maken.quote:Op zondag 30 september 2018 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er na de markt maar ruzie komt vind ik het best
Daarom moeten ze toch juist van de klanten de overgebleven munten terug nemen.......wie heeft het door gezet die munten gedoe.......quote:Op zondag 30 september 2018 15:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja mensen kopen munten, maar pollies moesten contant, de knakkers wilden ze ook half half contant, Jessie de bar moest ook contant, mss valt het mee achteraf, maar dat was wel de tendens
dat dusquote:Op zondag 30 september 2018 15:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom moeten ze toch juist de klanten de overgebleven munten terug nemen.......wie heeft het door gezet die munten gedoe.......
Inderdaad ..die wil tellen...quote:Op zondag 30 september 2018 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die denkt;was het maar 6 uur,dan kan ik centjesss tellen.
Hiske.quote:Op zondag 30 september 2018 15:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom moeten ze toch juist van de klanten de overgebleven munten terug nemen.......wie heeft het door gezet die munten gedoe.......
Geldwolf, maar zelf doet ze vrijwel niks.quote:Op zondag 30 september 2018 15:34 schreef snetje het volgende:
Hiske: Ze hebben veel geld hoor...
Die heeft dus sneaky gekeken wat anderen hebben...
Hoop dat ze dan veel betaalt heeft voor de munten en dat de meeste bezoekers de mnten weer mee terug naar huis nemen als ze er toch het geld niet voor terug krijgen.quote:
Ze is runner,en elke keer als iemand haar iets vraagt,schuift ze het af.Totaal ongeschikt.quote:Op zondag 30 september 2018 15:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geldwolf, maar zelf doet ze vrijwel niks.
En ze krijgen het gratis van de knakkers.quote:Op zondag 30 september 2018 15:36 schreef Stray_cat het volgende:
Iemand wil alleen een broodje, want vegetarier
of dat ze nu het geld van de munten allemaal opmaken, en volgende keer al die schuimpjes met overgebleven munten betaaltquote:Op zondag 30 september 2018 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan veel betaalt heeft voor de munten en dat de meeste bezoekers de mnten weer mee terug naar huis nemen als ze er toch het geld niet voor terug krijgen.
Hiske denk zeker dat geven de mensen de munten nog wel uit ook al willen ze eigenlijk niks meer.
Die is afschuiver van beroep......quote:Op zondag 30 september 2018 15:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is runner,en elke keer als iemand haar iets vraagt,schuift ze het af.Totaal ongeschikt.
Zo nep ook, mens heeft geen enkele emotie.quote:Op zondag 30 september 2018 15:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze is runner,en elke keer als iemand haar iets vraagt,schuift ze het af.Totaal ongeschikt.
Had begrepen dat de munten alleen voor vandaag geldig zijn, dus dag geld!quote:Op zondag 30 september 2018 15:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of dat ze nu het geld van de munten allemaal opmaken, en volgende keer al die schuimpjes met overgebleven munten betaalt
dan is het helemaal erg!!!!!quote:Op zondag 30 september 2018 15:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had begrepen dat de munten alleen voor vandaag geldig zijn, dus dag geld!
Daar doen we het voor Broeder.quote:
Ik zou gaan bellen, ik ken nog wel een programma daarvoorquote:Op zondag 30 september 2018 15:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan is het helemaal erg!!!!!
Echt lullig voor Adriaanquote:Op zondag 30 september 2018 15:38 schreef maryo55 het volgende:
Zo jammer dat oneerlijk gedoe. Adriaan is met dit idee gekomen om geld in te zamelen om sanitair en woonkamer te realiseren. Vervolgens stoppen de meeste alles in eigen zak His gaat met de eer strijken John stopt alles in zijn zak en het sanitair heeft het nakijken.
quote:Op zondag 30 september 2018 15:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou gaan bellen, ik ken nog wel een programma daarvoor
Poez heeft gelijk.En dit is echt het idee van Hiske.quote:Op zondag 30 september 2018 15:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan is het helemaal erg!!!!!
Schofterig.....had bij Merel moeten staan waar die munten uitgegeven konden worden en dat er niet terugname was.quote:Op zondag 30 september 2018 15:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had begrepen dat de munten alleen voor vandaag geldig zijn, dus dag geld!
Ja en ze komen er gewoon mee wegquote:Op zondag 30 september 2018 15:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit staat er nog gewoon boven. Ingeweid..... Wei water...
Juistquote:Op zondag 30 september 2018 15:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Poez heeft gelijk.En dit is echt het idee van Hiske.
Fixed.quote:Op zondag 30 september 2018 15:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja en ze komen er gewoon mee weg voor uit
Moet je maar niet zo dom zijn om naar die markt te gaan...ik kan er geen medelijden mee hebbenquote:Op zondag 30 september 2018 15:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Schofterig.....had bij Merel moeten staan waar die munten uitgegeven konden worden en dat er niet terugname was.
quote:Op zondag 30 september 2018 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is ingewIJd en wIJwater.
/boze nepjuf
Ja maar dat zijn deze ook niet dus achquote:Op zondag 30 september 2018 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
/boze nepjuf
Hoi,je hebt de laatste dagen hier niet mee gelezen?quote:
ja maar dan wannabees, die op wannabees willen lijkenquote:Op zondag 30 september 2018 15:48 schreef HiDiHo het volgende:
Het is ook gewoon echt een herhaling van Uto1
Als het gras 2 kontjes hoog is.quote:Op zondag 30 september 2018 15:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kan daar wel iets op verzinnen, op een mooie warme lentedag
quote:Op zondag 30 september 2018 15:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als het gras 2 kontjes hoog is.![]()
![]()
Niemand komt ook maar in de buurt van Batsquote:Op zondag 30 september 2018 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja maar dan wannabees, die op wannabees willen lijken
Niet met jou.quote:
Er is ook niemand daar die er wat van zegt.......dus over een half jaar staat dat er nog steeds....kijk maar tientallen cossen terug zelfde commentaar als nu.....quote:Op zondag 30 september 2018 15:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
/boze nepjuf
precies !!!quote:Op zondag 30 september 2018 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niemand komt ook maar in de buurt van Bats
De knakkers houden hun officiële omzet doelbewust laag.quote:Op zondag 30 september 2018 15:51 schreef snetje het volgende:
Sanne: We hebben in de wandelgangen gehoord dat wij beter gaan dan de knakkers...
Kwartier a 20 minuten wachttijd...quote:Op zondag 30 september 2018 15:51 schreef Stray_cat het volgende:
Volgens Sanne lopen de twisters beter dan de knakkers.
Jij bent meer een bos type.quote:
6000 euro schat ik in.quote:Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Wordt toch drukker bezocht dan ik dacht. Klein succesje wat er uiteindelijk overblijft na aftrek kosten denk ik zo.
Gewoon ff wachten op je met vet volgezogen aardappelquote:Op zondag 30 september 2018 15:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Kwartier a 20 minuten wachttijd...
kan me wel wat romantische dingen herinneren, picknikken, boterbloemen, maar dat is lang geledenquote:
Veel te veel beestjes. Insecten heb ik weer niks mee. Ik was ooit zelfs bang voor vlinders.quote:Op zondag 30 september 2018 15:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan me wel wat romantische dingen herinneren, picknikken, boterbloemen, maar dat is lang geleden
quote:Op zondag 30 september 2018 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Veel te veel beestjes. Insecten heb ik weer niks mee. Ik was ooit zelfs bang voor vlinders.
Wil ze ook niet,zand tussen haar billen.quote:
dat kan ik me wel weer voorstellen (Billy)quote:Op zondag 30 september 2018 15:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Veel te veel beestjes. Insecten heb ik weer niks mee. Ik was ooit zelfs bang voor vlinders.
dat snap ik !quote:Op zondag 30 september 2018 15:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wil ze ook niet,zand tussen haar billen.
Hoi, jazeker welquote:Op zondag 30 september 2018 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,je hebt de laatste dagen hier niet mee gelezen?
heeft ze ook gezegd, niet geschikt voor, en ze heeft het zonder morren gedaan, dat dan weer welquote:Op zondag 30 september 2018 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onderschrift foto: Zooooo geen zin in....!
Heb het nu meer over de bezoekers. Brenda doet het leuk verder.quote:Op zondag 30 september 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft ze ook gezegd, niet geschikt voor, en ze heeft het zonder morren gedaan, dat dan weer wel
Nog twee uur His, dan kan je weer genieten......quote:Op zondag 30 september 2018 16:04 schreef Stray_cat het volgende:
Hiske nu al bezig met evalueren en geld tellen.
en zeggen hoe het evenement afgesloten moet worden, gooit Adriaan ervoor, vals secreet dat ze er rondloopt, je hebt hem gewoon genaaidquote:Op zondag 30 september 2018 16:04 schreef Stray_cat het volgende:
Dat wordt flink eten bestellen vanavondquote:Op zondag 30 september 2018 16:04 schreef Stray_cat het volgende:
poesje is helemaal niet schuw......de mijne is schuwer als er veel mensen tegelijk binnen komen verdwijnt hij naar boven.....quote:Op zondag 30 september 2018 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Poesje is niet erg bang voor een groep vreemde mensen
dat gaat hem idd niet lukken, lig nu al in een deuk, met die heks erbij, Jeffff!!!!!!!!! Waar is ons geld?????quote:Op zondag 30 september 2018 16:06 schreef snetje het volgende:
Jeff straks helemaal overspannen ..er is straks nergens meer overzicht over hoeveel geld iedereen heeft...
quote:Op zondag 30 september 2018 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gaat hem idd niet lukken, lig nu al in een deuk, met die heks erbij, Jeffff!!!!!!!!! Waar is ons geld?????
Ik geniet nu al.quote:Op zondag 30 september 2018 16:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gaat hem idd niet lukken, lig nu al in een deuk, met die heks erbij, Jeffff!!!!!!!!! Waar is ons geld?????
Hij is nu al bezig de boel in de gaten aan het houden, hoorde Jes tegen hem zeggen ze hebben het allemaal druk, overal......quote:Op zondag 30 september 2018 16:06 schreef snetje het volgende:
Jeff straks helemaal overspannen ..er is straks nergens meer overzicht over hoeveel geld iedereen heeft...
Valt wel mee, zijn toch naambordjes verkocht en foto"squote:Op zondag 30 september 2018 16:09 schreef freaky40 het volgende:
Loopt niet storm bij de kraam van Grijpgrage Gerrit...
Heb je het opgenomen?quote:Op zondag 30 september 2018 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Poesje is niet erg bang voor een groep vreemde mensen
zielige man, moest laatst helemaal uren lopen naar een bushalte ofzo, terug naar Limburg, zich sufgekocht aan bankjesquote:Op zondag 30 september 2018 16:09 schreef snetje het volgende:
Volgende week vrijdag komt Leon als B&B gast...
Altijd hé..hoezo?quote:
Ik heb 1 geblokkeerdquote:Op zondag 30 september 2018 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
vind er geen zak aan, dat ze alles kopieren van 1
doet de Febo ook, en ik blijf erbij dat dit niet zo lang gaat duren als 1, dat willen ze ook nietquote:Op zondag 30 september 2018 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tsja een markt blijft een markt...in UTO1, 2, 3, 4...quote:Op zondag 30 september 2018 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Het is en blijft een groot succes.quote:Op zondag 30 september 2018 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet de Febo ook, en ik blijf erbij dat dit niet zo lang gaat duren als 1, dat willen ze ook niet
Leuk om (terug) te zien. Ik keek niet.quote:
Uren naar een bushalte?quote:Op zondag 30 september 2018 16:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zielige man, moest laatst helemaal uren lopen naar een bushalte ofzo, terug naar Limburg, zich sufgekocht aan bankjes
weet je ook wat het kost??????quote:Op zondag 30 september 2018 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Het is en blijft een groot succes.
Ik vraag me af of UTO2 het eind van dit jaar zal gaan halenquote:Op zondag 30 september 2018 16:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
doet de Febo ook, en ik blijf erbij dat dit niet zo lang gaat duren als 1, dat willen ze ook niet
Niet veelquote:Op zondag 30 september 2018 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
weet je ook wat het kost??????
Met gemak.quote:Op zondag 30 september 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vraag me af of UTO2 het eind van dit jaar zal gaan halen
Tuurlijk wel, deze markt is een groot succes en alle markten hierna uiteraard ook.quote:Op zondag 30 september 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Kut dat wordt stressen Sjeffquote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef tonja het volgende:
Merel krijgt muntjes terug en stop ze bij de nog te verkopen muntjes. Daar gaaaaat de administratie
je bent niet goed! weetal, dit kost handen vol geld, Talpa heeft altijd wel gevaard op concepten, daar wordt het geld verdient, en kan je me even vertellen waar het programma in de wereld nog draait?quote:
Ook al zo'n helder lichtquote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef tonja het volgende:
Merel krijgt muntjes terug en stop ze bij de nog te verkopen muntjes. Daar gaaaaat de administratie
En jij hebt geen verstand van TV en budgetten...quote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je bent niet goed! weetal, dit kost handen vol geld, Talpa heeft altijd wel gevaard op concepten, daar wordt het geld verdient, en kan je me even vertellen waar het programma in de wereld nog draait?
je denkt dat die markt voor Talpa interessant is? ze zijn NB bezig met een fusie met RTL,, gaat niet gebeurenquote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, deze markt is een groot succes en alle markten hierna uiteraard ook.
Gewoon BB weer starten met een vaste eind datum.quote:Op zondag 30 september 2018 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je bent niet goed! weetal, dit kost handen vol geld, Talpa heeft altijd wel gevaard op concepten, daar wordt het geld verdient, en kan je me even vertellen waar het programma in de wereld nog draait?
ok laat maar daanquote:Op zondag 30 september 2018 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstand van TV en budgetten...
UTO is spot goedkoop in vergelijking met een House Of Talent.quote:Op zondag 30 september 2018 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En jij hebt geen verstand van TV en budgetten...
Nog bedankt voor je goede werk skeet.quote:Op zondag 30 september 2018 16:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Jaja.quote:Op zondag 30 september 2018 16:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je denkt dat die markt voor Talpa interessant is? ze zijn NB bezig met een fusie met RTL,, gaat niet gebeuren
Ik bedoel maar. Dat is echt een prestige project maar faalt genadeloos en is rete duur. Alleen de huur van dat pand al.quote:Op zondag 30 september 2018 16:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
UTO is spot goedkoop in vergelijking met een House Of Talent.
wat denk je van al die apparatuur, camera's, het hele streamgedeelte, nee is niet goedkoopquote:Op zondag 30 september 2018 16:21 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
UTO is spot goedkoop in vergelijking met een House Of Talent.
+1quote:Op zondag 30 september 2018 16:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Dat is echt een prestige project maar faalt genadeloos en is rete duur. Alleen de huur van dat pand al.
Dat was er al mind you.quote:Op zondag 30 september 2018 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat denk je van al die apparatuur, camera's, het hele streamgedeelte, nee is niet goedkoop
Sjon kan dat het beste die veegt zo het terrein schoon.quote:Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Stray_cat het volgende:
Hiske schopt nog net niet de bezoekers van het terrein
Echt hoor.quote:Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Stray_cat het volgende:
flikt ze iedere keer, wat een wijfquote:Op zondag 30 september 2018 16:23 schreef Stray_cat het volgende:
Middagdutje hehquote:Op zondag 30 september 2018 16:24 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Sjon kan dat het beste die veegt zo het terrein schoon.
Ook stom,vooraf betalen.quote:Op zondag 30 september 2018 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
schiet ook lekker op die twisters.. vrouw wil geld terug,duurt te lang
Yep, alle voorzieningen waren er al. Dit wordt gewoon heel goedkoop gedraaid.quote:Op zondag 30 september 2018 16:24 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Daarom staat het ook pal naast het oude terrein.
Graag gedaanquote:Op zondag 30 september 2018 16:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je goede werk skeet.
Er waren 2 frituurpannen.quote:
+1quote:Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yep, alle voorzieningen waren er al. Dit wordt gewoon heel goedkoop gedraaid.
ok dat ben ik met je eens, maar kan ook ergens anders ingezet worden, bovendien wordt veel apparatuur geleased, gehuurdquote:
Als je toch fan bent van Utopia en je ziet dat op de streams of tv, dan ga je toch niet. Echt, ik zit met verbazing te kijken iedere keer.quote:Op zondag 30 september 2018 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
flikt ze iedere keer, wat een wijf
kijk mij op het vredes bankje zitten!!quote:Op zondag 30 september 2018 15:54 schreef Aggie46 het volgende:
Utopia processie. Komt goed uit met de rozenkransen die geweid zijn[ afbeelding ]
Dus opzoutenquote:Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef sjampoeh het volgende:
man wil twisters
sanne: ja maar we hebben een hele wachtrij
Op je twister is dat wel lekker.quote:
gewoon lange wachttijdenquote:Op zondag 30 september 2018 16:25 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het als een malle loopt
Wel met zee zout heurquote:Op zondag 30 september 2018 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op je twister is dat wel lekker.
ik zag op youtube dat ze er een beslagje erom heen doen en dan frituren.(maar dat was in pakistan)quote:Op zondag 30 september 2018 16:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Op je twister is dat wel lekker.
Dat zijn allemaal sponsor dealtjes.quote:Op zondag 30 september 2018 16:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok dat ben ik met je eens, maar kan ook ergens anders ingezet worden, bovendien wordt veel apparatuur geleased, gehuurd
En over 3 kwartier is de shift voorbijquote:Op zondag 30 september 2018 16:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij wou ze wel en gaf zelfs 2 muntjes
Dat bedoel ik dus.Er is een tweede pan.quote:Op zondag 30 september 2018 16:28 schreef Charmian het volgende:
en maar hardnekkig niet die 2e pan gebruiken met 13 bestellingen
Duurt veuls te lang heurquote:Op zondag 30 september 2018 16:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zag op youtube dat ze er een beslagje erom heen doen en dan frituren.(maar dat was in pakistan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |