Daarom is die groep ook zo fijn, ze delen uitgebreid hun ervaringen en foto'squote:Op maandag 1 oktober 2018 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels bij Ali kwaliteit.
Een strakke little black dress is toch geen mom clothingquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik draag wel jurken, maar dan gewone strakke little black dresses. Mom clothes jeweetz
Ik heb er nog nooit wat besteldquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom is die groep ook zo fijn, ze delen uitgebreid hun ervaringen en foto's![]()
''AliExpress plus size kleding''
Gaafquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een strakke little black dress is toch geen mom clothing.
Ik heb laatst een supermooie superdure () pencildress gekocht
.
Oh ik zal aan je denken als ik van t weekend mijn kast ga uitmesten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik heb 2 weken geleden leuke jurkjes en rokken meegenomen van de kledingbank en kringloopOok helemaal blij mee.
Haha ik denk niet dat ik er in pas, ik heb een grote maat maar lief!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik zal aan je denken als ik van t weekend mijn kast ga uitmesten.
Jawel, want gewoon katoen van de Zeemanquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een strakke little black dress is toch geen mom clothing.
Ik heb laatst een supermooie superdure () pencildress gekocht
.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:17 schreef LPFAN het volgende:
Ik wil deze:
https://nl.aliexpress.com(...)9376-9fe60053489e-19
Kan je altijd wat doorsturen toch. Kun je kijken of t misschien past.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat ik er in pas, ik heb een grote maat maar lief!
Jah dat kan altijd.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je altijd wat doorsturen toch. Kun je kijken of t misschien past.
Boeiendquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jawel, want gewoon katoen van de Zeeman
Heb nu een lang spagettijurkje aan met een losvallend shirt erover heen. Jurkjes en rokjes ftw!quote:
Ik heb inmiddels zoveel jurkjes en rokken dat ik alleen nog broeken draag op mijn werkquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb nu een lang spagettijurkje aan met een losvallend shirt erover heen. Jurkjes en rokjes ftw!
Ik heb wel spijkerbroeken maar draag ze nooit, #teamlegging hier.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zoveel jurkjes en rokken dat ik alleen nog broeken draag op mijn werk
Jaloerssquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er 27. Swingdresses en pencildresses that is. En twee swingskirts.
En dat terwijl ik vroeger alleen maar in spijkerbroeken en joggingbroeken liepquote:
Oh mooi vooruitzicht!quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaloerss
Ik heb ook een hele toffe jurk op bonprix gezien die ik als kadootje aan mezelf wil geven als ik uit de bewindvoering benEr is te veel leuks!
XL of 46/48quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mooi vooruitzicht!
Welke maat heb je, if I might ask. Want ik heb geloof ik ook nog een paar jurken van Bonprix die ik niet meer draag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |