abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7621374
Vraag ik mij dus af....
Ik kreeg vorige week namelijk een foldertje van iemand die helemaal into de Aloë Vera is en zij beweerde dat het een geweldig middel is tegen diverse kwalen, met name klachten op het gebied van het epitheel weefsel ( o.a. huid, darmstelsel, bronchiën en geslachtstreek) en het immuumsysteem.

Heeft iemand dit eerder geprobeerd en inderdaad met het gewenste resultaat?

"Ik hou van de natuur, alleen jammer dat tie zo opdringerig is..."
  maandag 30 december 2002 @ 18:11:44 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7621388
Dat doet me ergens denken aan een deel van de laatste show van Lebbis... sindsdien neem ik dat Aloë Vera maar ook nietmeer serieus denk ik
pi_7621482
quote:
Op maandag 30 december 2002 18:11 schreef Vork het volgende:
Dat doet me ergens denken aan een deel van de laatste show van Lebbis... sindsdien neem ik dat Aloë Vera maar ook nietmeer serieus denk ik
De laatste show heb ik gezien, maar ik geloof dat dit onderwerp helemaal aan mij voorbij is gegaan, so tell me... (Alhoewel ik sindsdien absoluut ben afgeknapt op de humor van Lebbis, maar goed, da's weer een ander verhaal.)
"Ik hou van de natuur, alleen jammer dat tie zo opdringerig is..."
  maandag 30 december 2002 @ 18:22:05 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7621577
Aloe Vera helpt nogal ja.
Als je de goeie hebt. Die prutsels die je bij de drogist haalt zijn bout.
Je moet de soort hebben uit America.

En btw aloe vera is er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dus lijkt me sterk dat dat het nu helemaal is.

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 30 december 2002 @ 18:26:09 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_7621683
quote:
Op maandag 30 december 2002 18:17 schreef mythe het volgende:
De laatste show heb ik gezien, maar ik geloof dat dit onderwerp helemaal aan mij voorbij is gegaan, so tell me... (Alhoewel ik sindsdien absoluut ben afgeknapt op de humor van Lebbis, maar goed, da's weer een ander verhaal.)
Misschien dat het z'n eennalaaatste show was, dat weet ik nietmeer p'cies (vorige maand ergens nog was die op tv... en op dit stuk en een enkel ander moment na verder was het ook niet bijzonder boeiend).

Het kwam er op neer dat Lebbis vroeg zich af hoe het toch mogleijk is dat niemand ooit een Aloë Vera plantage heeft gezien neiamnd uberhaupt weet wat dat hele aloë Vera is, terwijl het spul inmiddels in haast ieder product wel te vinden is.

Maargoed, dat even terzijde, ik heb zelf eigenlijk ook geen flauw idee wat het nou is.

pi_7623134
Aloe Vera werkt erg goed tegen brandwonden. Vandaar dat het oa ook altijd in goede aftersun zit.
Unox, the worst operating system.
  vrijdag 3 januari 2003 @ 14:23:52 #7
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_7684922
Ik denk echt dat het HET helemaal is, sterker nog, 1 glas per dag en je leven gaat stukken vooruit!
fake a dream
pi_7686618
aloe vera is echt wel superrr!!
als je in de zomer verbrand bent he (moet je ff kope, in flesje), moet je ut eens gebruike op de verbrande dele.. wat een verkoeling! haha echt super
pi_7686778
Dit en TeaTree olie zijn toch altijd al toppers geweest voor bepaalde artikelen.
Puur is het ook erg goed.

Dat het nu in is?
Denk dat je nu misschien pas doorhebt hoe goed het kan zijn!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')