Booooh, jongens tochquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk wordt wereldkampioen.
Als de vogelgriep plotseling uitbreekt is alles mogelijk.quote:
Ja, maar die ***** deed me twijfelen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard. Geen enkele voorbeschouwingssite die het lef heeft om Hermans, Reichenbach en Carapaz nog vlug even een sterretje te geven.
Ze zitten teveel in de Mikkeller bars.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds de Denen hun voorbeschouwingen weer in het Deens deden zitten ze tegelijkertijd enorme vaten Carlsberg naar binnen te gieten
Dan neem ik een Kruijswijk UIquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk wordt wereldkampioen.
Hasselt he. Duh.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:25 schreef The_Undertone het volgende:
Ruben van Gucht denkt gehoord te hebben dat Anna 'nogal religieus' is.
Schattig hequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"ik denk dat ze blijft fietsen tot in de finishstraat"
- meisje van de NOS
Als dat geen motivatie is voor Steven weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan neem ik een Kruijswijk UI
Daar is niks mis mee. Behalve dat je dan failliet gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zitten teveel in de Mikkeller bars.
Dat kan je vast wel betalen als je prominent Deens wielerjournalist bent. Of misschien beter: wieleropportunist.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Behalve dat je dan failliet gaat.
Valt wel mee met een Deens salaris.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee. Behalve dat je dan failliet gaat.
Morgen verwacht ik hoogstens een solo van 14/18 kilometer.quote:
Meisje datquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:28 schreef Falco het volgende:
Pic van het meisje die commentaar geeft
[ afbeelding ]
Leuk truitjequote:Op zaterdag 29 september 2018 16:28 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Zusje van Britt Dekker?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:28 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Iets meer voorkant kwekenquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:28 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Kaassponsorquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:28 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |