Ik kijk naar Barça v Athletic.quote:
Maar goed ook, die TeamNL tekst had je tv niet overleefd.quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk naar Barça v Athletic.
Nederlands is niet echt een wereld taalquote:Op zaterdag 29 september 2018 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met het matrixbord kon de concurrentie meelezen.
Wanneer stopt die mafkees eens met Sergi Roberto op het middenveld? Of überhaupt in de basis?quote:Op zaterdag 29 september 2018 16:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik kijk naar Barça v Athletic.
Omdat Busquets rust nodig heeft en omdat de mogelijkheden niet beter zijn rechtsachter. Ik hoop dat vandaag het definitieve einde van Coutinho op het middenveld is. Dat geheel terzijde, dat vind ik het grotere probleem. Coutinho moet niet uit de basis, maar een linie naar voren.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer stopt die mafkees eens met Sergi Roberto op het middenveld? Of überhaupt in de basis?
Als Sergi Roberto of all places het beste alternatief is dan zit Barcelona met een héél groot probleem.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat Busquets rust nodig heeft en omdat de mogelijkheden niet beter zijn rechtsachter. Ik hoop dat vandaag het definitieve einde van Coutinho op het middenveld is. Dat geheel terzijde, dat vind ik het grotere probleem. Coutinho moet niet uit de basis, maar een linie naar voren.
Valverde is geen fan van Semedo.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Sergi Roberto of all places het beste alternatief is dan zit Barcelona met een héél groot probleem.
Danny is over de gehele lijn een matige commentator en analist.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mensen klagen over het accent van Sander kleikers. Ik heb ze nog nooit gehoord over Danny N.
Maar dat is een rechtsback.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valverde is geen fan van Semedo.
Maar Roberto speelt normaal gesproken als rechtsback. Vorig jaar wilde Valverde Rakitic nog wel eens neerzetten ipv Busi maar deze selectie is inmiddels een clusterfuck geworden.quote:
Ik ben het weer oneens.quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Danny is over de gehele lijn een matige commentator en analist.
In Nederland heeft iedereen recht op een mening, dus ook mensen die Anna van der Breggen sympathiek en Danny Nelissen een goede commentator vinden.quote:
Kopgroepje van drie met de Yates brodders?quote:Op zaterdag 29 september 2018 17:36 schreef Momo... het volgende:
Morgen gaat Moscon winnen en is iedereen viesmad hier
Knie gebrokenquote:Op zaterdag 29 september 2018 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Vleuten in de rolstoel, RIP.
Wtf, die moet een hele strip Tramadol hebben opgegeten tijdens de koers.quote:
Heeft ze na de val die aanval nog geplaatst?quote:Op zaterdag 29 september 2018 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat je daar nog 100km mee kunt fietsen en gewoon 7e wordt
quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze na de val die aanval nog geplaatst?
Maar ze deed het met haar brakke kniequote:Op zaterdag 29 september 2018 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Maar daar zat niet heel veel op.
Uh, jawel. Iedereen hing dwars tussen z'n kader, daardoor kon Van der Breggen relatief makkelijk wegrijden.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Maar daar zat niet heel veel op.
Nederland heeft een ploeg waarmee ze het spel op de wagen kunnen zetten, al vroeg in koers. Offer lekker iemand op.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:50 schreef DeeBee het volgende:
Maar gaat Gianni Mussolini echt die klim verteren morgen? Dat lijkt mij wel een stapje te ver, al zal het erg aan de koers liggen.
Vliegen ze er vanaf 100 km vanaf de finish in, dan lijkt het mij voor de klassementsmannen. Maar bij de mannen blijft de koers meestal een stuk meer gesloten...
Moscon werd vorig jaar ik denk 14e op Angliru, dus dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:50 schreef DeeBee het volgende:
Maar gaat Gianni Mussolini echt die klim verteren morgen? Dat lijkt mij wel een stapje te ver, al zal het erg aan de koers liggen.
Vliegen ze er vanaf 100 km vanaf de finish in, dan lijkt het mij voor de klassementsmannen. Maar bij de mannen blijft de koers meestal een stuk meer gesloten...
Sky anti-genot, geen mooie jongen.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moscon werd vorig jaar ik denk 14e op Angliru, dus dat zal allemaal wel meevallen.
de angliru is wel iets anders.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moscon werd vorig jaar ik denk 14e op Angliru, dus dat zal allemaal wel meevallen.
Kruidkoek gaat zijn eigen gang, demarreert 2 rondes voor het einde met een paar anderen en strandt dan op de laatste klim.quote:Op zaterdag 29 september 2018 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland gaat heerlijk passief koersen, dat geef ik je op een briefje. WK van Thorgod is toch al geslaagd.
Richmond, toen reed Djos toch de hele dag op kop van het peloton?quote:Op zaterdag 29 september 2018 21:57 schreef VoMy het volgende:
Tolhoek gewoon laten beuken op kop, samen met Oomen. WK in Richmond reed Nederland bizar aanvallend, beter doen ze dat gewoon weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |